grasser Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 chodzi mi o wersje 125 z magnetem (2 cewki polaczone razem zasilaja swiatlo glowne) ... czy ma znaczenie jak zaloze cewki ? tzn w ktora strone sa obrocone ?szukam przyczyny braku pradu i niemoge sie doszukac tak wiec czepiam sie szczegolow :] z gory dzieki za odp pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 patrzac na ten zapłon to sprawa wyglada tak masz przykrecony do stojana kondensator nastempnie idąc wedlug wskazówek zegara masz cewke swietlną potem drugą cewke swietlną przerywacz i cewke zapłonową. a czy nie masz moze przebicia na tych srubach wychodzących z silnika?? albo moze masz cos pokiełbaszone w kablach?? najlepiej wez se żarówke 6v do masy przykręc kabel a drugą czesć przytknij do korpusu silnika a plus z żarówki przytknij do sróby wystającej z silnika. Moze być tez prawdopodobieństwo ze twoje cewki sie spaliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Cewki wyglodaja dobze i na 90% sa sprawne. przebic niema juz sprawdzalem. Chodzi mi o to czy to ma znaczenie ktorym koncem gdzie jest skierowana cewka... czy niebeda sie przypadkiem "znosic" jesli jedna zalozymy nie w ta strone co trzeba ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Moze gdzies cewka ma przebicie,lecz moze nie daja w ogóle pradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.