Gość brys Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Mam pytanko: W Kawie GPZ900R ktoś założył z przodu kierunki diodowe. są 3 diody i wychodzą 3 przewody z kierunku, do jego zasilania. 3 przewody jakby połączone, tzn izolacje są jakby "zgrzane" oryginalnie ze sobą tak że tworzą jedną wiązkę, niby są do "+", ale znowu masy nie może mieć bo są osadzone na plastikowej owiewce, więc jakby któryś z nich musiałby być masą - natomiast z przerywacza idą 2 przewody do klasycznych kierunków - sygnał i masa (+ i -). Jak to ustrojstwo podłączyć żeby działało i to na dłuższy czas? Pozdrawiam.Rozebrać i zobaczyć co do czego idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkONY Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 No jest to jakiś sposób, ale kierunki są przyklejone do owiewki, i potem może być zabawy z ich montażem, pewnie tak zrobię, ale myślałem, że może nie będzie to potrzebne ;) Cóż - trzeba się za to wziąć, ale dopiero po złozeniu silnika, więc jeszcze trochę czasu pozostało, jak rozbiorę to postaram się wyjaśnić co i jak jest popodłączane. Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.