Skocz do zawartości

Z archiwum X, czyli anomalie powypadkowe :o


bekriss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Proste. Pisales, ze uderzenie przyszlo na prawy bok. Pewno kierownica skrecila sie na maksa w prawo, przypierdzielila w ogranicznik (mowiles, ze urwany chyba?), a ze energii bylo jeszcze wiecej, to skrzywila sie tez dola polka. Sila uderzenia poszla po prostu w miejsce mocowania prawej lagi w polce...

Znajomemu skrzywila sie dolna polka w Virago 535 przy szlifku z mniej niz 40km/h...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczniki sa ale wybagaem jeszcze ze skrecajsac kierownice na maksa w prawo manetka prawie dotyka baku a w lewo jest znacznie wieksza odeglosc od baku. Ogranicznik raczej sie nie przesunal bo przeciez motocykl upad na prawo i najwyzej mogl dostac lewy ogranicznik. Tak wiec moze jeszcze prawa czesc kierownicy sie skrzywila choc na oko wydaje sie byc ok.

 

Wlasciwie to jest prawdopodobne bo kiedy podnosilem motocykl to kierownica byla skrecona w prawo a kolo w lewo. W tym momencie mogla dostac gorna polka ktora przekrzywila sia do tylu co by sie zgadzalo z mijaniem sie otorow. W kazdym razie bede szukal uzywanych obydwu polek. Jest nadzieja ze obejdzie sie po malych kosztach :notworthy: Choc jesli to nie polki to glowka ramy a wtedy to bedzie katastrofa :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...