zbyhu Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Czolem! Proste. Pisales, ze uderzenie przyszlo na prawy bok. Pewno kierownica skrecila sie na maksa w prawo, przypierdzielila w ogranicznik (mowiles, ze urwany chyba?), a ze energii bylo jeszcze wiecej, to skrzywila sie tez dola polka. Sila uderzenia poszla po prostu w miejsce mocowania prawej lagi w polce...Znajomemu skrzywila sie dolna polka w Virago 535 przy szlifku z mniej niz 40km/h... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ograniczniki sa ale wybagaem jeszcze ze skrecajsac kierownice na maksa w prawo manetka prawie dotyka baku a w lewo jest znacznie wieksza odeglosc od baku. Ogranicznik raczej sie nie przesunal bo przeciez motocykl upad na prawo i najwyzej mogl dostac lewy ogranicznik. Tak wiec moze jeszcze prawa czesc kierownicy sie skrzywila choc na oko wydaje sie byc ok. Wlasciwie to jest prawdopodobne bo kiedy podnosilem motocykl to kierownica byla skrecona w prawo a kolo w lewo. W tym momencie mogla dostac gorna polka ktora przekrzywila sia do tylu co by sie zgadzalo z mijaniem sie otorow. W kazdym razie bede szukal uzywanych obydwu polek. Jest nadzieja ze obejdzie sie po malych kosztach :notworthy: Choc jesli to nie polki to glowka ramy a wtedy to bedzie katastrofa :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.