malys Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Tylko, że tłok najczęściej na początku trochę puchnie, a zatrzeć się da uwierz mi. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 to że puchnie to jest wina złego materiału z którego jest zrobiony tłok ale mieszanki nigdy nie daje się większej ona szkodzi silnikowi.I jak sie odpowiednio jeździ to nie ma prawa się zatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Tak wiem, że to przez nieciekawą jakość ale szczególnie do sprzętów typu WSK nie ma innych tłoków niż te rzemieślane. Tylko trzeba odpowiednio jeździć - to wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 1:40 dibo aprilia ma nikasil poprostu te oleje sie roznia od siebie chyba ze walnol ci jakis zimering no ale wtedy napewno bys poczol zmiane mocy lub cos takiego pozdro sprzedam cb 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) dawid482 to czemu pisza w ksiazkach zeby robic wieksza mieszanke przy docieraniu? nie rozumiem Cie jesli mozesz to wez mi odpowiedz pozdrawiam zeby tlok nie puchl to gotuje sie go w oleju wtedy on sie rozszeza a nasetpnie zmniejsza a pozniej bardzo zadko puchnie w cylindrze ja robie inaczej odwracam tlok do gory nogami nalewam pelen tlok denaturatu i go podpalam podobna zasada ale nie tak dobra jak gotowanie w oleju Edytowane 25 Września 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) W mojej książce Jeżdżę motocyklem MZ pisze "Proporcja paliwa o liczbie oktanowej 88 do oleju MZ - 22 w mieszance paliwowej wynosi 50:1, także w okresie docierania. Myli się ten, co sądzi, że zwiekszając ilość oleju w mieszance polepszy warunki pracy silnika. Nie osiągnie on nic poza zwiększonym dymieniem motocykla, zaoliwieniem świecy i tworzeniem się większej ilości osadu w tłumiku (zmiejszenie mocy)." :buttrock: I ja tak zawsze robie i nigdy mi to na złe nie wyszło, tylko trzeba pamiętać o dobrym oleju i rozgrzaniu silnika przed jazdą :icon_mrgreen: Aha i tłok mam węgierski, ani razu nie spuchł... wystarczy wyłożyć pare zł więcej i wsio :buttrock: Edytowane 25 Września 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.