crossowiec Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Witam mam takie pytanko małe.Bede musiał rozebrać znaczy zrozpołowić silnik w mojej WSK 125 aby dostać sie do skrzyni biegów bo coś mi stuka tam i blokuje koło czasami. i mam pytanie czy jest to trudna sprawa do zrobienia??Od czego zacząć i na co trzeba uważać.z góry dzięki za dopowiedzi.PS takim zupełnym laikiem nie jestem ale tez rzadnym fachurą.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 przy rozbieraniu wsk nie musisz uważać na nic hehehe tam nie ma nic skomplikowanego :biggrin: jak masz silnik w ramie do rozbierz wszystko od strony sprzęgła i magneta, potem poluzuj śruby skręcające obie połówki (łatwiej jak silnik jest przymocowany) potem go wyciągasz, ściągasz głowice cylinder, odkręcasz wszystkie śruby mocujące polówki- rozpoławiasz, skrzynia 3 bie. prosta do złożenia jak klocki, weryfikujesz co nie tak- składasz po drodze wymień łożyska, uszczelniacze, tłok- szlif, palatynki, kondensator, sprzęgło, sprawdź jak tam wał, wszystko ok 200zl i masz nowy silnik w wsk-ce :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 spoko dzięki wielkie.PS zakoncze swoje dzialania na "weryfikujesz co nie tak- składasz". :biggrin: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Jak na Twoje 18 lat i czas uzytkowania forum to poradzisz sobie bez problemów. Prosty slnik,ale rozkładaj go powoli, żebyś szczególnie ze skrzyni biegów podkładek nie pogubił. Na wszystkie elementy zwracaj uwagę, dokładnie zweryfikuj,bo jednak ten silnik już na pewno ma swój przebieg i to niezły. Kochany S-01 Edytowane 21 Września 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 jest dobrze zostało mi tylko użyć szlifierki żeby odciąc mocowanie od ramy do silnika bo ktos je kiedys zespawał :biggrin: i wyjdzie jak dziecko :biggrin: a rozbiórka jutro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 po drodze wymień łożyska, uszczelniacze, tłok- szlif, palatynki, kondensator, sprzęgło, sprawdź jak tam wał, wszystko ok 200zl i masz nowy silnik w wsk-ce :biggrin: :biggrin: 200zł to jest druga wsk-a a jak zrobi się z dwóch jedną to napewno sporo się pojeździ... doradze jeszcze żebyś nie zdejmował zębatki napędowej bo to jest zbędna rzecz a tylko sie rozwala nakrętke, przy okazji nie pomyl kół zębatych bo będziesz jeszcze raz rozbierał. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) dzięki za porady będzie dobrze mysle :biggrin: a w te wymiany to narazie nie będe sie bawił bo wszystko ładnie cykało Edytowane 21 Września 2006 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 odświeżam troche temat bo mam małe problemy :bigrazz: od tamtego czasu gdy pisałem że musze wyciągnąć silnik z ramy nic nie robiłem bo nie miałem czasu.Dzisiaj dopiero silnik wyskoczył z ramy ale jest problem.Nie wiem jak sie dostac do skrzyni biegów.Będa komplikacje chyba ze zdjęciem zębatki ponieważ ktoś ją kiedyś przyspawał :biggrin: opisze może co jest nie tak może ktoś będzie wiedział co należy zrobić.Odkręciłem lewą pokrywe silnika, tą od strony tarcz sprzęgłowych, i jest coś takiego:gdy wrzucam jedynkę i kręce magnetem to na zębatce jest cały czas opór tak jak powinno być ale gdy zębatka zrobi pełny obrót to następuje jakiś przeskok tak jakby sie ślizgała przez chwile i dalej jest opór.Natomiast na dwójce i trójce jest podobnie zanim wykona pełen obrót to jest opór natomiast później coś blokuje się w skrzyni i nie można poruszyć wałem.Wystarczy pokręcić troche do tyłu i znowu jest jak trzeba aż do pełnego obrotu.Jeśli komuś będzie sie chciało to przeczytać to będe wdzięczny za ew.pomoc co może byc nie tak oraz w jaki sposób "dobrać" sie do skrzyni biegów abym mógł zdiagnozować problem.dzieki i pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 jeśli ktoś urwał zebatkei potem ją zaspawał, to trzeba nową bo tu nie pomoże nic innego jak szlifierka. Bez tegoe nie rozpołowisz silnika. Na prawde łatwiej Ci będzie kupić drugą wske za te 150 zł, odkrecić cztery śruby i wymienić cały silnik. Zębatke odetnij, bedzie jak dojśc do cześci :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 tak własnie pomyślałem że lepije kupie drugi silnik w całości.A będe miał czas to sie przez zime pobawie z naprawą tego.Ma ktos może jakies namiary na silnik do WSK 125 do sprzedania oczywiście w pełni sprawny.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.