RIEJU RR50:D Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Mam pytanie po co w zaworze membranowym są te blaszki metalowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Mam pytanie po co w zaworze membranowym są te blaszki metalowe?Chyba chodzi Ci o ograniczniki otwarcia listków membrany. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 No tak wiec po co one są?:/ i co sie np. dzieje jak ich nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Tak jak kolega napisał, są to ograniczniki, czyli maja za zadanie ograniczać otwarcie sie membran. Za ich pomocą można łatwo zablokować motocykl. Moj kolega przez przypadek urwał te blaszke i teraz moto ma większego kopa. :biggrin: Jednak trzeba uważać, żeby nie było odwrotnego skutku. Najlepiej, jakby Dibo[/] sie wypowiedział na ten temat, on powinien wiedzieć coś wiecej. Pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Bo ja odkręciłem te blaszki zakręciłem i nawet kopa ma:P:] A z Dibo znam sie na gg wiec z nim porozmawiam:] Mówił mi jak przygiąc blaszki itd. i uznałem że blaszki są niepotrzebne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) Jak może mieć większego kopa?Te blaszki zamykają dostęp, aby paliwo i spaliny w drodzepowrotnej tłoka na dół nie cofały się spowrotem do gaźnika, co polepsza też spalanie, sprężanie, i ogólnie moc z dolnych zakresów silnika.Dopisano:Jak niżej, ado dobrze gada. Edytowane 20 Września 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Te blaszki chyba powinny być ponieważ wtedy membrany przy otwarciu opierają się na nich a nie uderzają w cylinder w przypadku gdyby ich nie było. Wtedy poprostu najzwyczajniej mogą pęknąć i wpaść do cylindra i narobić wiadomo czego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) Jak może mieć większego kopa?Te blaszki zamykają dostęp, aby paliwo i spaliny w drodzepowrotnej tłoka na dół nie cofały się spowrotem do gaźnika, co polepsza też spalanie, sprężanie, i ogólnie moc z dolnych zakresów silnika. Jest większa przestrzeń do zasysania paliwa z gaznika do cylindra. Ciągnie paliwo w maksymalnej dawce, a nie blokuje jego dopływ, poprzez zmiane odległości między listkami membrany. Pozdro:) Edytowane 20 Września 2006 przez Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Czyli zrobiłem źle czy dobrze??:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 No to są ograniczniki membran i mają je ograniczac zeby sobie nie latały i nie odbijały od cylindra tylko własnie od tych ograniczników.Ale one mogą blokować moto gdy są bardzo ledwo uchylone.Lepiej spóbować je delikatnie odgiąc z wyczuciem ale tak żeby się miesciły w dolot..A przy maksymalnym odgięciu to tam jest taki przelot,że gażnik nie jest w stanie podać takiej dużej ilośći mieszanki,zeby była potrzeba całkowitego zdejmowania blaszek..I te blaszki jedynie blokują najwyżej poprzez to że są słabo uchylone a nie że w ogóle się tam znajdują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja je ściągnołem i wszystko chodzi jak należy:P:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 No mi się wydaje , że tak długo jak będą całe to nie powinno być gorzej..Ale tak jest chyba znacznie większe ryzyko pęknięcia...A wtedy tłoczek i szlif... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Nie no przykręcone są, a po za tym dosyc twarde są...:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja je ściągnołem i wszystko chodzi jak należy:P:] Nie no przykręcone są, a po za tym dosyc twarde są...:] No to w końcu jak.Zdjąłeś zupełnie je czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ale napewno zmieni się charakterystyka silnika przez te otwrcie na maksimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.