Arek16 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 bzdura taki zawor posiada wiekszosc 125 tdr tzr nsr rs wszystkie go maja. sam zawor nie daje kopa ale sie do tego przyczynia."kopa" dostaje bo poprostu jest to wysokoobrotowy silnik i tam na najwiecej mocy. Widzisz ja naprzykład w swojej aprili niemam. I znam anwet osby co to z 125 wybontowują chociażby po to zeby polepszyć dziwiek na niskich obrotach niepierdzi tak wtedy. Jedynie co to powoduje ze moze się pojawić mła dzira w gazie toznaczy spadek mocy przy najniższych obrotach gdzie mocy i tak zawiele niema. Wiem co muwie bo jezidziłem na wielu 125. i każdy moto 2T ma tak typowe wysoko obrotowe np. 600cc ruwnież maja kopa w pwenym momęcie ale nie wyglada to tak agresywnie9poruwnywalnie do mocy) jak w 2T jest to spowodowane konstrókcją tych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 ludzie wymontowuja ale seryjnie jest w kazdej. ja kupile tez bez zaworu ale tak sie nie da jexdzic i zawor juz mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek16 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Muwisz tak sie nieda jezidzić co masz na myśli?? Ja jeżdze bez i jakoś niewidze problemów. Winc jak mozesz to prosze o wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MendeZ Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam! 16 września stałem sie szczęśliwym posiadaczem hondy nsr 125! zadowalające przyspieszenie (cylinderek 133cm3) zankomite chamulce i w ogóle motorek jest świetny....... ale ma terz swoje minusy.... mianowicie musze wymienić opony, i tutaj moje pytanie... jakie opony polecacie do nsr ( chodzi mi oczywiście o standardowe rozmiary czyli 100/70-17 i tył 130/90-18)Ile wam palą nsr?? i czy Wasze nsr też mają tak ze powyzej 7 tys obr dostaje takiego zrywa jak by ktoś ją w dupe kopną.... pozdr Michelin Pilot Power Jeżeli dobrze poszukasz nowy komplet kupisz za 470zł. W mojej spisywały sie fenomenalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 no wiec w mojej rs nie bylo zaworu i kompletnie nie mial dolu czyli-> przed ruszeniem musialem go przegazowac coby sie wkrecil na te kilka tys i dopiero mozna bylo ruszac. np. jedziesz na trojce te 90 km chamujesz z jakiegos powodu obrotu spadja i musisz redukowac a takto ciagnie bez problemu od 3-4 tysiecy juz w miare zwawo. Byc moze tylko moja sie tak bez zaworu zachowuje ale byc moze nie wiec tak mowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 no gratuluje nowego sprzęta :biggrin: ja planuje kupić coś w przyszłym sezonie to może coś razem pojeździmy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek16 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Umnie to nieraz mi sie zdazy zejśc obrotami na 2-3 to 2 tyś i da się stego pojechac bez problemu oczywiscie o żadnej dużej dynamice niema mowy. Ale po miesice wystarcza niemusze redukowac musze jedynie dopowiwiedzec ze mam cylinder 160cc idelany stan przejechane około 2k na niem i spoko sie sbiera bez zaworu jeżdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.