Skocz do zawartości

Aprilia Pegaso 650


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym zapytać o ten motocykl. Cenowo wydaje sie być dużo bardzoiej konkurencyjny od BMW f 650 czy Transalpa Hondy. Szukałem na forum ale nikt jeszcze nic konkretnego o nim nie powiedział.

Na nowszy model Bm-ki czy Transalpa mnie nie stać, ale Pegaso jest dobrą alternatywą.

Po co ludzie kupuja w takim razie f 650 skoro pegaso jest dużo tańszym, bliźniaczym odpowiednikiem? :buttrock:

Co możecie powiedzieć o tym motocyklu? Silnik ten sam co w BMW. Czy jest tak samo bezawaryjny? Od którego roku jest na wtrysku? Czy po tym, zabiegu pali tak samo ekstramalnie mało jak f 650?

 

Pozdrawiam

Kowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wnikając w detale. Polecam Pegaso trochę starsze z silnikiem Rotax i zawieszeniem UpSideDown. Nie pamiętam rocznika, ale na takiej jeździłem i bardzo fajne moto. Tylko nie porównuj do TransAlpa bo to zupełnie inne maszyny.

 

To są Pegaso które nie mają silnika Rotax? ;) Mam na myśli roczniki powyżej 2000r. bo o ile mi wiadomo to od 2000 roku są na wtrysku.

 

 

Edit: Wiedziałem że nikt, nic nie napisze jeżeli będzie chodziło o Pegaso. Szkoda. Co do Transalpa to ich nie porównuje i myśle że Trampek jest bardzie sensowny. Dla mnie dylemat powstaje jeźeli mówmy o Pegaso już na wtrysku [przedewszystkim cena za tym przemawia w porównniu do Hondy (tylko to można porónwać :biggrin: )]. Pewnie bardzo mało Aprilia wtedy pali, ale nikt tego nie moze potwierdzić.

Edytowane przez Kowal.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Pegaso z 2001 (własnie Rotax i zawieszeniem UpSideDown). Z tego co wiem to chyba od 2003 a moze 2004 albo 05 są z silnikiem yamahy. Jesli chodzi o spalanie to wychodzi mi w trasie 6 - 6,5 l, ale jak się mocniej odkręci to lubi sobie żłopnąć :notworthy: BMW ma ponoć mniejsze spalanie. Dosyć zrywny, to jest motocykl :icon_razz: Dobrze sobie daje radę w lekkim terenie - trochę błota, rowy, piasek :biggrin: Choć go zbytnio nie eksploatowałem. Psują się drobiazgi, mnie czujniki stopu, ale kosztowały całe 40 zł.

 

Zbyt nie eksploatowałem w terenie :) dla wyjaśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Pegaso z 2001 (własnie Rotax i zawieszeniem UpSideDown). Z tego co wiem to chyba od 2003 a moze 2004 albo 05 są z silnikiem yamahy. Jesli chodzi o spalanie to wychodzi mi w trasie 6 - 6,5 l, ale jak się mocniej odkręci to lubi sobie żłopnąć :notworthy: BMW ma ponoć mniejsze spalanie. Dosyć zrywny, to jest motocykl :icon_razz: Dobrze sobie daje radę w lekkim terenie - trochę błota, rowy, piasek :biggrin: Choć go zbytnio nie eksploatowałem. Psują się drobiazgi, mnie czujniki stopu, ale kosztowały całe 40 zł.

 

Zbyt nie eksploatowałem w terenie :) dla wyjaśnienia

 

Masz już wtrysk paliwa w tym moto? Jesli tak to myślałem że mniej będzie palić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I z wtryskiem zdaje sie maja czarna rame - ja mam pegaso z 99 czyli na gaznikach, spalanie wyszlo mi w trasie do 120km/h 5,5l jak na razie najwiecej 6,6l ale to po lesie itp.... bezawaryjne moto ale fakt drobiazgi mogly by byc lepiej wykonane, BMW to to samo ale placi sie za marke od 2005 czy 2006 jest juz nowa Pegaso wlasnie z silnikiem Yamahy, a BMW dalej na Rotaxie jezdzi z tego co widac po zdjeciach w katalogu, Trampek jest strasznie drogi w porownaniu do Aprili, sadze ze nie warto przeplacac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...