Kowal. Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Witam.Chciałbym zapytać o ten motocykl. Cenowo wydaje sie być dużo bardzoiej konkurencyjny od BMW f 650 czy Transalpa Hondy. Szukałem na forum ale nikt jeszcze nic konkretnego o nim nie powiedział. Na nowszy model Bm-ki czy Transalpa mnie nie stać, ale Pegaso jest dobrą alternatywą.Po co ludzie kupuja w takim razie f 650 skoro pegaso jest dużo tańszym, bliźniaczym odpowiednikiem? :buttrock: Co możecie powiedzieć o tym motocyklu? Silnik ten sam co w BMW. Czy jest tak samo bezawaryjny? Od którego roku jest na wtrysku? Czy po tym, zabiegu pali tak samo ekstramalnie mało jak f 650? PozdrawiamKowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal. Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Nie wnikając w detale. Polecam Pegaso trochę starsze z silnikiem Rotax i zawieszeniem UpSideDown. Nie pamiętam rocznika, ale na takiej jeździłem i bardzo fajne moto. Tylko nie porównuj do TransAlpa bo to zupełnie inne maszyny. To są Pegaso które nie mają silnika Rotax? ;) Mam na myśli roczniki powyżej 2000r. bo o ile mi wiadomo to od 2000 roku są na wtrysku. Edit: Wiedziałem że nikt, nic nie napisze jeżeli będzie chodziło o Pegaso. Szkoda. Co do Transalpa to ich nie porównuje i myśle że Trampek jest bardzie sensowny. Dla mnie dylemat powstaje jeźeli mówmy o Pegaso już na wtrysku [przedewszystkim cena za tym przemawia w porównniu do Hondy (tylko to można porónwać :biggrin: )]. Pewnie bardzo mało Aprilia wtedy pali, ale nikt tego nie moze potwierdzić. Edytowane 18 Września 2006 przez Kowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmino Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ja mam Pegaso z 2001 (własnie Rotax i zawieszeniem UpSideDown). Z tego co wiem to chyba od 2003 a moze 2004 albo 05 są z silnikiem yamahy. Jesli chodzi o spalanie to wychodzi mi w trasie 6 - 6,5 l, ale jak się mocniej odkręci to lubi sobie żłopnąć :notworthy: BMW ma ponoć mniejsze spalanie. Dosyć zrywny, to jest motocykl :icon_razz: Dobrze sobie daje radę w lekkim terenie - trochę błota, rowy, piasek :biggrin: Choć go zbytnio nie eksploatowałem. Psują się drobiazgi, mnie czujniki stopu, ale kosztowały całe 40 zł. Zbyt nie eksploatowałem w terenie :) dla wyjaśnienia Cytuj http://baryswiata.blogspot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal. Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ja mam Pegaso z 2001 (własnie Rotax i zawieszeniem UpSideDown). Z tego co wiem to chyba od 2003 a moze 2004 albo 05 są z silnikiem yamahy. Jesli chodzi o spalanie to wychodzi mi w trasie 6 - 6,5 l, ale jak się mocniej odkręci to lubi sobie żłopnąć :notworthy: BMW ma ponoć mniejsze spalanie. Dosyć zrywny, to jest motocykl :icon_razz: Dobrze sobie daje radę w lekkim terenie - trochę błota, rowy, piasek :biggrin: Choć go zbytnio nie eksploatowałem. Psują się drobiazgi, mnie czujniki stopu, ale kosztowały całe 40 zł. Zbyt nie eksploatowałem w terenie :) dla wyjaśnienia Masz już wtrysk paliwa w tym moto? Jesli tak to myślałem że mniej będzie palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmino Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 nie mam. te z wtryskiem i te bez były produkowane równolegle w latach 2001-2002. Z wtryskiem mają dodatkowo napisane i.e :notworthy: Cytuj http://baryswiata.blogspot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek_sz Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 I z wtryskiem zdaje sie maja czarna rame - ja mam pegaso z 99 czyli na gaznikach, spalanie wyszlo mi w trasie do 120km/h 5,5l jak na razie najwiecej 6,6l ale to po lesie itp.... bezawaryjne moto ale fakt drobiazgi mogly by byc lepiej wykonane, BMW to to samo ale placi sie za marke od 2005 czy 2006 jest juz nowa Pegaso wlasnie z silnikiem Yamahy, a BMW dalej na Rotaxie jezdzi z tego co widac po zdjeciach w katalogu, Trampek jest strasznie drogi w porownaniu do Aprili, sadze ze nie warto przeplacac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.