Skocz do zawartości

Co sądzicie na temat tego...


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak juz polecacie bardzie dt niz kmx za te pieniadze to ja bym juz wolal ktm lc2 125 (za jakies 3 dni bede swojego sprzedawal po remoncie ( tlok , rozrusznik naprawiony wszystke plyny klocki cham z przodu lozyska w kolach itp. korba wymieniana sezon temu proxa ) i bym szukal czegos takiego bo:

1) jest mocnijszy od dt i kmx

2) ma duzo lepsze zawieszenie niz kmx czy dt

3) ostepnosc czesci taka jak dt bo to jest silnik dt tylko po ulepszeniach( i niech mi ktos nie pisze ze to jest to samo bo nie jest!!! inny gaznik(dellortho) wiekszy krociec ssacy inne magneto modul itp.)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm KTM LC II z 96 za 5200 czy KDX z 93 za 4100 (do rej, dok, niem,) :P

no nie wiem:D

 

hehe, dzienki za wasze porady:D jutro jade kupic KDX-a 125 z 93 ;)

 

POZDRO :-) :biggrin:

 

 

Biorąc pod uwagę, że sezon zbliża się do końca, ceny które podałeś są wg mnie troszkę wysokie. W zeszłym roku sprzedałem praktycznie idealnego KTM LC2 z 97 roku, z drugim kompletem opon szosowych za niecałe 6 tysięcy, dołożyłem jeszcze jakieś oleje i kilka zapasowych rzeczy.

Można trafić lepsze okazje i nie trzeba dużo szukać.

Pozdrawiam

Edytowane przez kristi_rx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...