Xnn Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 A więc tak kupiłem absolutnie nowy motor z salonu i zaczął się sypać. Na liczniku ma jakieś 400 km. Byłem nim już 2 razy w serwisie, ale problemy są ciągle te same (problemy z chłodzeniem, skrzynią itp.). I moje pytanie brzmi w jaki sposób mogę się domagać zwrotu kasy albo wymiany na nowy motor i co będzie mi przy tym potrzebne? (Wiem, że były już podobne tematy, ale jednak satysfakcjonujące mnie odpowiedzi nie zostały udzielone) Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 W ciągu 10 dni od zakupu możesz zwrocić towar bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli 10 dni upłynęło to poczytaj sobie dokładnie warunki gwarancji jeśli to jest nowy sprzęt. Wydaje mi sie, że powinno tam pisać coś w rodzaju, że jesli nie da rady usunąć wad, albo ciągle się jakies usterki powtarzają to sprzęt powinien być wymieniony na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 W ciągu 10 dni od zakupu możesz zwrocić towar bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli 10 dni upłynęło to poczytaj sobie dokładnie warunki gwarancji jeśli to jest nowy sprzęt. Wydaje mi sie, że powinno tam pisać coś w rodzaju, że jesli nie da rady usunąć wad, albo ciągle się jakies usterki powtarzają to sprzęt powinien być wymieniony na nowy. Nie pleć bzdur, nie ma takiego przepisu o zwrocie w ciągu 10 dni.Można i należy w takim przypadku skorzystać z rękojmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xnn Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Wydaje mi sie, że powinno tam pisać coś w rodzaju, że jesli nie da rady usunąć wad, albo ciągle się jakies usterki powtarzają to sprzęt powinien być wymieniony na nowy. Niby pisze, ale jest to tak napisane aby czytelnik nic dokładniejszego nie mógł zrozumieć..... A więc gdzie mam się udać, aby stwierdzili mi, że motocykl nie nadaje się do użytkowania i mogę go wymienić na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Ludzie ludzie, po 1 rękojmia nie działa w tym przypadku. (było już na forum)po 2 ; jeśli do tej pory gadałeś tylko z serwisem z tytułu gwarancji to zrób tak: Idziesz do SPRZEDAWCY a nie do serwisu i składasz reklamację pisemnie, że z powodu NIEZGODNOŚCI TOWARY Z UMOWĄ żądasz: ALBO naprawy towaru albo wymiany na nowy. Niestety SPRZEDAWCA ma 14 dni na ustosunkowa\nie się do twojego żądania (ważne: żądasz tylko jednej z tych dwóch rzeczy albo naptawa albo wymiana). jeśli w ciągu 14 dni nie dostaniesz odpowiedzi (nie musisz dawać telefonu niech on się martwi jak ci dostarczyć odpowiedz) to znaczy ze się z tobą zgadza to 15 dnia idziesz i mówisz : ponieważ w ciągu 14 dni nie dostałem odp tz, że zgodził się pan na moje żądanie. To wszystko dzieje się na podstawie tzw. ustawy konsumenckiej. Zapewne gość będzie chciał naprawić, bo niestety zgodnie z tą ustawą ma taką możliwość. Jeśli naprawi a za chwilę znów to się zepsuje to wóczass zarządasz rozwiązania umowy ze względu na nieskuteczną naprawę. WAŻNE: piszesz do SPRZEDAWCY a nie do gwaranta. WAŻNE2 musisz mieć wszystko na poiśmie co będzie potrzebne w ew. dalszych działaniach w sądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 jeśli problem się powtarza, tzn ta sama rzecz jest naprawiana (ale to musi potwierdzać wpis w książce serwisowej, bo inaczej nie udowodnisz) to bodajże przy 3 razie masz prawo odstąpić od kupna i żądać zwrotu pieniędzy. dokładnej treści w tej chwili nie mam pod ręką, ale to przepis ogólnyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 idziesz do biura spraw konsumenta w swoim miescie czy tam gminie (znajduje sie to w urzedzie miasta/gimny) on stosuje pismo razem z toba (to ich obowiazek bo za to biora kase) i przybija pieczatke i zajmuje sie twoja sprawa za free i korespondencja toczy sie tak : biuro spraw konsumenta-servis/salon-i ty dziala to na 100% moja mama pracuje w urzedzie mniasta i juz robila tak jesli chodzilo o panele buty i koldry (babcia kupila za 2000zl bo ktos jej kit wcisnol na pokazie i po tygodniu oddali jej cala kase hehe a babcia dostala solidna zjebe ode mnie i od mamy) to naparwde dziala jak ludzie widza na polceonym pieczatke z biura praw konsumenta to mi potrafili oddac dwa razy tyle za buty:) a chlop panele wykladal jescze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 10 dni i zwrot stosuje sie w wypadku kupna wysyłkowoW innym wypadku nie mozesz ządać zwrotu kasy.W umowie gwarancyjnej powinno tez być wpisane jakie sa warunki usuniecia usterki.Tak ze nie licz ze po drugeij naprawie ktoś ci odda pieniadze, bedą naprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.