malys Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 A czy czasami nie wkręca się sam na wyższe obroty po odpaleniu?Jeżeli tak to teraz już jestem bardziej pewien, że to lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtraxx92 Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 2 razy się wkręcił na maxa tak jak by się manetka zacięła... manetka działa w 100% dobrze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 miałem podobny problem, że niemiał wolnych obrotów, musiałem mu dac ssanie i wtedy miał wolne obroty i w czasie jazdy wyłańczac ssanie i jeździł... ale przyczyną tego niebył gaźnik itp. tylko poprostu starte pierścienie (zajechany był) i miał słabą kompresje i ta słaba kompresja niemogła wciągnąc do gaźnika tyle benzyny ile powinno byc i niemiał wolnych obrotów... p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Nie chce zle wrozyc, ale tak jak poprzednik - wlasnie chyba to jest wina ze Ci sie silnik rozsypuje. Kumpel mial identycznie w tzr, jechal i nagle mu zgasla, jak na zpych chcielsmy wziac to strzelalo z wydechu jak nie wiem, po dlugich przemyslaniacj i sprawdzaniu wszystkiego rozebralismy cylinder i okazalo sie ze lozysko igielkowe sie rozsypalo, a czastki igielek wtopily sie na denku tloka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 ha, po ostatnim opisaniu problemu dobrze ci podpowiadaja. byc moze jest to wina wlasnie kompresji. ja kiedy kupilem swoja ns1 tez nie mialem wolnych obrotow. potem rozebralem silnik, wstawilem cos w rodzaju blaszek pod pierscienie i mial kompresje(zapalal, mial wolne obroty) poki sie te blaszki nie powypalaly. musial ci peknac pierscien:/ pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtraxx92 Opublikowano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 yhy... a ile on kosztuje i gdzie go można dokupić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Jesli chodzi o pierscien to raczej nie dokupisz pojedynczych sztuk :P Mozesz albo kupic nowy tlok z osprzetem albo dorobic pierscienie ale te beda oczywiscie mialy gorsza wytrzymalosc :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 no to w bledzie jestes. zacznijmy od tego ze bardzo niewiele zakladow bierze sie za dorabianie pierscieni motocyklotych- robi sie do tych krecacych 6 czy 8 tysiecy. ale nie 12.poza tym w KLASIE jest dostapna cala gama pierscieni do mbxa i pochodnych. sek w tym tylko ze mbx w porownaniu z nska moze miec wezsze pierscionki. ale to juz gadalem z xtraxxem na ten temat:P:P:P pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 No niech ci bedzie ze sa :icon_mrgreen: W mojej DTce wczesniejszej nie moglem znalezc nigdzie owych pierscien :/ Dopiero dorobilem w zakladzie znalezionym w necie i jakos smiagala :buttrock: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.