Skocz do zawartości

WSK 125 PROBLEM PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mariusz1213
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem z swoją WSKĄ ponieważ gdy stoi ona z 3 dni i potem chce ja odpalić to zapali ale przerywa jak pieron. Ale póżniej jak pochodzi z ok. 1 - 2 min. to chodzi dobrze. I jak jade np. ok 60-65km i wyżej to dymi jak ruski czołg nie wiem czego. I mam problem ze świecami ponieważ jak na jakiejs pojerzdze gora 1 2 dni to musze ja wymieniac bo mi zaras gasnie i nie chce odpalic , ale jak już wymienie tą świece to dalej hula.Ale ja mam swiece 95 (Iskra) a jak mam 72 (Iskra) to nawet za pirwszym razem po trzech dniach odpali .To nie wiem czego on tak dymi moze to wina iglicy bo mam ustawione na najmniejsza dawke i może to to. I jak tak Jakde sobie 60 km/h to dymi jak holera i jak tak pojade ok. 1 km to odrazu sie swieca wali i jak ja wymienie to jade dalej. Ale czego no tak Dymi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taka możliwość jak kolegu u góry napisał.

 

Ale po mojemu - zrób czyszczenie gaźnika, rozkręć go na części pierwsze, przedmuchaj wszystkie dysze, sprawdz czy pływak nie jest dziurawy, skręć. Zapinke iglicy ustaw na trzecim rowku od góry (chyba, ale sprawdz dokładnie w książce). Odpal sprzęta i zacznij regulacje gaźnika. Jak wykręcisz świecę po regulacji i kilku kilometrach, to elektrody maja być brązowe, a nie czarne! Kup nową Iskrę F80. Moze też wyreguluj przerwę na przerywaczu i zapłon dokładnie ustaw.

 

Winą tego że padaja świece są źle wyregulowane gaźniki. Masz na 99% za bogatą mieszankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wykrecam swiece to jest cala brazowa normalnie calutka, ale jeszcze niegdy gaznika nie czyscilem i jutro go wyccyszcze i se nowa swiece kupie F80 Iskra i zobacze jak to bedzie hulalo a symeringi tez se wymienie. Ale może to nie symeringi tylkoko co innego, bo na wlnych obrotach nic nie dymi naewt przy 40km tylko jak mu dam tak do 60 km to kopci jak ruski czołg normalnie chmura dymu za mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie- bogata mieszanka , rozmiar dyszy głównej, czysty gaźnik, ustawienie iglicy, wiek mieszanki czyli kiedy nalano oleju do benzyny i rodzaj tego oleju , stan uszczelnień komory korbowej, każdy z nas ma poniekąd racje tylko właściciel motoru musi sobie odpowiedzieć czy remont zrobił solidnie czy chciał szybko wyjechać z garażu. Może tu tkwi problem. Ale forumowicze są solidarni i pomogą pozdrowienia.

 

Nie dodałem jeszcze o ustawieniu zapłonu. Nie chcę Mariusza zniechęcić i zabłysnąć przed nim , ale to Ty Mariusz wiesz najwięcej o swoim sprzęcie i jak pokolei wyeliminujesz zasugerowane przyczyny to raczej osiągniesz swój cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...