Skocz do zawartości

HONDA NSR 125 -- NAGLE PRZESTAŁA WCHODZIĆ NA OBROTY ? CO JEST ???


olorol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lol co wy piszecie wcale nie trzeba wywalac tlumika od r6 wystarczy ze wstawi stary dyfuzor a na koncu zamiast zwyklj koncuwki wstawi sobie ten tlumik od r6 i bedzie super

do motylex ten zawor nie nazywa sie przepustnica( to jest zupelnie co innego) tylko zaworem wydechowym i w nsr jest cos takiego i trzeba to wyregulowac ale podejrzewam ze to wina tego ze nie ma dyfuzora i dlatego tak slabo idzie kazde 2t musi miec dyfuzor a koncowka moze byc przelotowa( wszystkie sportowe sa przlotowe) i wlasnie taka koncowka jest w r6 ( przelotowa) wiec bez opaw moze ona tam sobie siedziec i blyszczec

pozdrawiam

jak cos byloby nie jasne to zapraszam na priv

gg2928924

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja oryginalny dyfuzor musi byc. ja w mojej nsr mam wypustoszony (poprzedni wlasciciel nie znal sie i myslal ze jak wszystko z niego wyciagnie to poprawi to osiagi) dyfuzor i drgania calym motorem sa jak niewiem, i jedzie tylko 100. co do zaworu wydechowego to tez jest po niekad mozliwe ale zaworu bez oryginalnego dyfuzora lepiej nie ruszac przynajmniej mi mechanik tak powiedzial ze jak zmienie dyfuzor to dopiero wtedy trzeba myslec o zaworze wiec dyfuzor to podstawa nie moze byc kombinowany koncowka juz nie gra tak duzej roli ale nie twierdze ze zadnej wiec najlepiej by bylo jakbys wymienil ten uklad wydechowy a potem wyregulowal zawor wydechowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy sie tak do tego zaworu wydechowego przyczepiliscie... Qrde przeciez skoro ma nowy cylinder i prawdopodobnie bez niego to nic sie nie powinno dziac. A co do tego ze nawet jesli by mial to wystarczy odlaczyc go i otworzyc calkowicie. Wtedy bedzie wiadomo czy taki niski V-max i przyspieszenie sa spowodowane owym zaworem. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to bez zaworu wydechowego będzie chodził tylko się nie będzie tak wkręcał na biegach...

Znam dużo osób, które miały 125 (RS,Mito,Tzr) i każda mogła chodzić bez zaworu więc wątpie żeby NSR nie mogła..A co do wypowiedzi:

racja oryginalny dyfuzor musi byc. ja w mojej nsr mam wypustoszony (poprzedni wlasciciel nie znal sie i myslal ze jak wszystko z niego wyciagnie to poprawi to osiagi) dyfuzor i drgania calym motorem sa jak niewiem, i jedzie tylko 100

Dyfuzor raczej powinien być pusty.Ew.jakieś wytłumienie na jego ściankach.To jego kształt decyduje o osiągach.A na pewno nie polepszą ich jakieś wstawki,zwężki itp. które jedynie pogorszaja lub go blokują..Miałem przyjemność rozcinać oryginalny dyfuzor od Suzuki RM i on jest całkowicie pusty..Zresztą temat o wybebeszaniu dyfuzorów był już na forum..Dość obszerny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa widać jak czytacie temat coponiektórzy.

Przecież napisał, że ma 2 kolanka, to napewno nie jest dyfuzor.

Ado w swojej kozie pewnie też masz pusty, bo to cross, ja u siebie też mam pusty, bo po co wyciszać. :icon_mrgreen:

To może olorol nie ma dyfuzora tylko sam porobił takie rurki jak w 4t są?

Edytowane przez malys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No o to właśnie chyba chodzi, że olorol ma rurki jak w 4T i tłumnik od R6 czyli praktycznie CAŁY UKŁAD WYDECHOWY jaki ma R6...Tylko że NSR to 2T...Czyli jeżeli nie ma dyfuzora dedykowanego do NSR (oryginalny lub sportowy,ew.obliczony przez jakiegoś speca ręcznie wykonany) to moto nie będzie dobrze chodzic..Poza tym dyfuzory mają różne rzeczy w środku tylko i wyłącznie po to żeby ograniczyć moc. Przeciez żadna crossówka nie ma jakiś rurek,rureczek ani wstawek w samym dyfuzorze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi odnosnie zaworu - jesli jest zdemontowany to moto ma taki skok mocy. Jest bardziej agresywny i sie wkreca NORMALNIE!! Ma tylko slaby dol ale cos kosztem czegos... Wiec po zdemontowaniu zaworku v-max powinien byc jak najbardziej prawidlowy. Co do tego kolanko-dyfuzora to poczekajmy na wypowiedz autora tematu a najlepiej niech fotki jakies podrzuci jak to wyglada... Bo tak mozna sobie w nieskonczonosc pisac :icon_mrgreen: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK zrobiłem fotki tego całego kolanka :icon_mrgreen:

 

Hehe nie przestraszcie sie bo moto jest troche brudne ;) tee kałuuuże :notworthy:

 

 

tutaj są fotki

 

http://olorol.republika.pl/kolanko.JPG

 

http://olorol.republika.pl/kolanko1.JPG

 

nie wiem jak sie wkleja to na to forum bo HTML coś nie działa tutaj:P

 

pozdro

Edytowane przez olorol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz chyba nie ma nikt wątpliwości,że przyczyną tego, że moto ma takie skromne osiągi jest układ wydechowy wykombinowany przez olorol'a... Jeżeli chcesz aby moto chodziło dobrze musisz dostać oryginalny układ wydechowy ew.sportowy lub chociaż na razie sam dyfuzor..

Wiec po zdemontowaniu zaworku v-max powinien byc jak najbardziej prawidlowy.

Oczywiscie,że moto nie wykręci takiego v-maxa bez zaworu jak z zaworem ponieważ on dodaje mocy przy wyższych obrotach, w NSR bodajże po 8 tys...

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie,że moto nie wykręci takiego v-maxa bez zaworu jak z zaworem ponieważ on dodaje mocy przy wyższych obrotach, w NSR bodajże po 8 tys...

pozdr.

 

Ten zawor to nic innego jak otwieranie sie lub przymykanie otworu wydechowego przy danych obrotach!! Jesli obroty sa jak to mowisz 8tys to zawor sie juz calkowicie otwiera i spaliny spokojnie wydostaja sie z cylindra. Na nizszych obrotach zawor przymyka wylot spalin zwiekszajac komore spalania czyli i moc. Moto ma wtedy charakterystyke zblizona do 4t.

Jesli jest on usuniety to moto nie ma mocy na niskich a na wysokich jest tak jak wczesniej!! Usuniecie go nie zmniejsza V-maxa, chyba ze zawor jest tak wyregulowany (a w zasadzie nie wyregulowany) ze przy 8 tys nie jest calkowicie otwarty! Wtedy moto sie dlawi i nie ma sily isc dalej.

 

Twoja teoria ze zawor dalej mocy na wyzszych jest wiec bezpodstawna :flesje:

 

Prosze sie nie obrazac :D PZODRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obrażam się.Wyraziłes swoje zdanie a ja swoje.. Tylko ja miałem okazję zobaczyc ile poleci Mito i RS bez zaworu i z zaworem.. Bez zaworu v-max wynosił ok 120 a z zaworem ok 160-170..Więc na tej podstawie napisałem moją wypowiedz...

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...