Nitomen Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 (edytowane) a wiec silnik juz mam rozebrany ,okazuje sie ze na polowka silnika nie ma uszczelki a na inych polaczeniach juz sa (tzn pokrywa sprzegla i alternatora) , co dziwnego ani w manualu ani na fiszkach nie doszukuje sie takiej uszczelki , czy to mozliwe aby jej tam nigdy nie bylo ?? i polowki skladalo sie tylko na sylikon ?? silnik wygladal na dziewiczy ,zadnej ryski nie bylo na srubach http://img297.imageshack.us/img297/1096/19...lcae1411fi6.jpghttp://img297.imageshack.us/img297/5507/19...lcae1431kg8.jpg pozdro Edytowane 12 Września 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Tak to normalne!Połówki silnika sa idealnie spasowane więc odchodzi koniecznośc uszczelniania.Nawet w Jawkach czy MZ nie ma uszczelek.Przy połówkowaniu silnika trzeba bardzo uważać żeby nie pokiereszować połówek na stykach! Przy składaniu możesz delikatnie posmarowac połówki silikonem temp. albo czymś w rodzaju Chermetica! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.