the-one Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Ja ja postawie RF600R z 93 roku po teoretycznie 59000 przebiegu na 2 biegu z GAZU :buttrock: mam zresztą takową fotkę w aviatarze <--- obok posta :flesje: tak więc i GSX-a da się podnieść na dobre 50 m. pozdro GSX 600 F z drugiego biegu? .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 GSX 600 F z drugiego biegu? .... Nie miałem okazji sprawdzić czy się da, jednak jeśli GPZ 600R i RF 600 da się, to byćmoże i efkę też :buttrock: pozdro Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Nie miałem okazji sprawdzić czy się da, jednak jeśli GPZ 600R i RF 600 da się, to byćmoże i efkę też :buttrock: pozdro Żaden ze mnie stunter - mnie nawet CBRF2 bez żadnych modyfikacji ciężko na 1 podnieść z gazu chociaż czasem się udaje. O 2 to moge zapomnieć z gazu. A moze jest tu ktoś kto to potrafi robić i da mi kilka cennych wskazówek? Ze sprzęgłem to luzik z 1 bez problemu tylko potem ciężko mi pojechać dalej niż 10 m bo się jakoś stresuję i odpuszczam gaz. Ale ze sprzeglem z 2 też nie potrafię. Prosze wiec o jakies porady specjlistów od F2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 trening trening trening ,jesli chcecie jezdzic na gumie nalezy cwiczyc ,na początku wychodzą gumy po kilka metrów ,ale z czasem dystans się wydłuża .najwazniejsze to nie próbować na maxa za pierwszym razem ,pomaga także jakaś wiedza typu jak postawic i utrzymac dane moto . PS na gumie jezdżą GSkami i GSXfami, wszystko sprowadza się do odpowiedniego wyrwania maszyny i późniejszego utrzymania w "pionie". pozdro seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 np. na fzr 600 to przy przebicu na 2 bieg podnosi się.Znajomy stawiał gsx600f na tylnych podnóżkach na 2 ze strzału sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ja na ten przykład RF-ką robie to tak: Lewą nogą staje na tylnym pondnku pasażera, prawą zaś nogą kontroluje tylny hamulec, jeśli jest taka potrzeba, wstaje z kanapy i jakby lekko przenoszę ciężar na tylną nogę. Rozpędzam się dość dynamicznie do ok 4-6 tys obr. po czym odpuszczam gaz i niemal w tym samym momencie odwijam z powrotem. Jak już jestem w pionie to trzymając kąt ok 35 stopni względem pionu można na pierwszym biegu zrobić dobre 50m. W trakcie gumowania można lewą nogę przenieść na podnóżek kierowcy i zacząć zmieniać biegi, ale to już wyższa szkoła jazdy (mi udało się zrobić to płynnie zaledwie kilka razy - aha, i robię to bez sprzęgła tylko regulując gaz do takiego momentu, gdzie silnik nie przenosi napędu na koło, i musi to być zrobione błyskawicznie co by nam koło nie opadło na ziemię :biggrin: ) szczerze... nie wiem czy robie to dobrze :P ale czasem wyjdzie ;) Pozdro Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Najłatwiej uczyć się jazdy na tylnim kole to chyba na enduro / cross. Bardzo mała waga, a moc jest bardzo ładna :biggrin:. Ja RX 125 z gazu na 2 biegu stawiam, oczywiście nie zawsze mi to wychodzi bo jakoś specjalnie się tego nie ucze tylko od czasu do czasu coś próbuje. ;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Wczoraj postawiłem 600F z gazu ale na stojąco na 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 dla twojego sprzeta to bulka z maslem :crossy: :biggrin: ;) :P a skąd wiesz :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabiq Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 siemka moja metoda to stawiac z gazu na jedynce, lewa noga na tylniej stopce druga na tylnim hamulcu, stawiam z 3 tys obrotow, moto to vfr z 1988 roku moc kolo 100 koni i wagi dobre 210 kg, wazne zeby sie z moto nie szarpac musi samo chciec isc na kolo, no i warto spuscic z tylu powietrza do 1.5 atmosfery zeby nie bujalo na boki, do tego jeszcze najwazniejsze - TRZEBA wyzbyc sie lęków, podobnie jak do szybkiego brania winkli, jak mi idzie mozecie zlukac >> http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_73.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_90.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_67.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 :biggrin: ;) :P a skąd wiesz :crossy:kolega mi mowil :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micha_3 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) siemka moja metoda to stawiac z gazu na jedynce, lewa noga na tylniej stopce druga na tylnim hamulcu, stawiam z 3 tys obrotow, moto to vfr z 1988 roku moc kolo 100 koni i wagi dobre 210 kg, wazne zeby sie z moto nie szarpac musi samo chciec isc na kolo, no i warto spuscic z tylu powietrza do 1.5 atmosfery zeby nie bujalo na boki, do tego jeszcze najwazniejsze - TRZEBA wyzbyc sie lęków, podobnie jak do szybkiego brania winkli, jak mi idzie mozecie zlukac >> http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_73.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_90.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_67.html Moje gratulacje :icon_razz: ja bez sprzęgła nie podchodze :notworthy: Edytowane 18 Września 2006 przez Micha_3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 A gs z ilu obrotow idzie na kolo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) Sam powinieneś wiedzieć od którego momentu najbardziej wyrywa. Edytowane 19 Września 2006 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Kamel wielki szacun. Nie sądziłem że takiego bydlaka da się postawić z gazu ;) . Ale na siedząco już nie da rady? Szarpiesz kierę przy podnoszeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.