Skocz do zawartości

How to Wheelie


the-one
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ja postawie RF600R z 93 roku po teoretycznie 59000 przebiegu na 2 biegu z GAZU :buttrock: mam zresztą takową fotkę w aviatarze <--- obok posta :flesje: tak więc i GSX-a da się podnieść na dobre 50 m.

 

pozdro

 

GSX 600 F z drugiego biegu? ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSX 600 F z drugiego biegu? ....

 

 

Nie miałem okazji sprawdzić czy się da, jednak jeśli GPZ 600R i RF 600 da się, to byćmoże i efkę też :buttrock:

 

pozdro

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji sprawdzić czy się da, jednak jeśli GPZ 600R i RF 600 da się, to byćmoże i efkę też :buttrock:

 

pozdro

 

Żaden ze mnie stunter - mnie nawet CBRF2 bez żadnych modyfikacji ciężko na 1 podnieść z gazu chociaż czasem się udaje. O 2 to moge zapomnieć z gazu. A moze jest tu ktoś kto to potrafi robić i da mi kilka cennych wskazówek?

Ze sprzęgłem to luzik z 1 bez problemu tylko potem ciężko mi pojechać dalej niż 10 m bo się jakoś stresuję i odpuszczam gaz. Ale ze sprzeglem z 2 też nie potrafię. Prosze wiec o jakies porady specjlistów od F2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trening trening trening ,jesli chcecie jezdzic na gumie nalezy cwiczyc ,na początku wychodzą gumy po kilka metrów ,ale z czasem dystans się wydłuża .najwazniejsze to nie próbować na maxa za pierwszym razem ,pomaga także jakaś wiedza typu jak postawic i utrzymac dane moto .

 

PS na gumie jezdżą GSkami i GSXfami, wszystko sprowadza się do odpowiedniego wyrwania maszyny i późniejszego utrzymania w "pionie".

 

 

pozdro seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na ten przykład RF-ką robie to tak:

 

Lewą nogą staje na tylnym pondnku pasażera, prawą zaś nogą kontroluje tylny hamulec, jeśli jest taka potrzeba, wstaje z kanapy i jakby lekko przenoszę ciężar na tylną nogę. Rozpędzam się dość dynamicznie do ok 4-6 tys obr. po czym odpuszczam gaz i niemal w tym samym momencie odwijam z powrotem. Jak już jestem w pionie to trzymając kąt ok 35 stopni względem pionu można na pierwszym biegu zrobić dobre 50m. W trakcie gumowania można lewą nogę przenieść na podnóżek kierowcy i zacząć zmieniać biegi, ale to już wyższa szkoła jazdy (mi udało się zrobić to płynnie zaledwie kilka razy - aha, i robię to bez sprzęgła tylko regulując gaz do takiego momentu, gdzie silnik nie przenosi napędu na koło, i musi to być zrobione błyskawicznie co by nam koło nie opadło na ziemię :biggrin: ) szczerze... nie wiem czy robie to dobrze :P ale czasem wyjdzie ;)

 

Pozdro

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej uczyć się jazdy na tylnim kole to chyba na enduro / cross. Bardzo mała waga, a moc jest bardzo ładna :biggrin:. Ja RX 125 z gazu na 2 biegu stawiam, oczywiście nie zawsze mi to wychodzi bo jakoś specjalnie się tego nie ucze tylko od czasu do czasu coś próbuje. ;) Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

 

moja metoda to stawiac z gazu na jedynce, lewa noga na tylniej stopce druga na tylnim hamulcu, stawiam z 3 tys obrotow, moto to vfr z 1988 roku moc kolo 100 koni i wagi dobre 210 kg, wazne zeby sie z moto nie szarpac musi samo chciec isc na kolo, no i warto spuscic z tylu powietrza do 1.5 atmosfery zeby nie bujalo na boki, do tego jeszcze najwazniejsze - TRZEBA wyzbyc sie lęków, podobnie jak do szybkiego brania winkli, jak mi idzie mozecie zlukac >> http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_73.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_90.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_67.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

 

moja metoda to stawiac z gazu na jedynce, lewa noga na tylniej stopce druga na tylnim hamulcu, stawiam z 3 tys obrotow, moto to vfr z 1988 roku moc kolo 100 koni i wagi dobre 210 kg, wazne zeby sie z moto nie szarpac musi samo chciec isc na kolo, no i warto spuscic z tylu powietrza do 1.5 atmosfery zeby nie bujalo na boki, do tego jeszcze najwazniejsze - TRZEBA wyzbyc sie lęków, podobnie jak do szybkiego brania winkli, jak mi idzie mozecie zlukac >> http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_73.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_90.html , http://www.motobracia.pl/galeria/trening_p...6_09_17_67.html

 

Moje gratulacje :icon_razz: ja bez sprzęgła nie podchodze :notworthy:

Edytowane przez Micha_3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...