necko Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Witam!Mam problem z tzr, a wlasciwie spara dotyczy glownie (tak mi się wydaje) gaznika. Motocykl jest 400km po szlfie, przestal palic, zaczal sie zalewac. Dzisiaj rozkrecilem gaznik, plywak nie jest dziurawy, dysza byla wykrecona (?) przeczyscilem wszystko, poskrecalem i... NIC. Swieca koloru czarnego, mokra jakby od smoly:) po przeczyszczeniu swiecy i zastrzyku do gara pali przez chwile i gasnie. Iskra jest dobra (na czystej swiecy oczywiscie). Co zrobic? Jak wyregulowac zeby wiecej powietrza dostawal (jesli to jest rozwiazanie oczywiscie) moze jest jaks inna przyczyna? Moze zaplon? Albo zawor wydechowy? Dodam jeszcze ze powodem "nie palenia" poczatkowo bylo zalanie przez nieodpowiedzialna osobe baku mieszanka i nalanie oleju do dozownika. Moto palilo ale na niskich obrotach. Po spuszczeniu oleju z dozownika i zatankowaniu mieszanka motor nadal nie mial wysokich obrotow (jedynie przez momencik po zamknieciu kranika. Prosze o pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Sprawdz może czy masz czysty filtr powietrza i czy się jakoś nie zagiął miałem tak w MBX-ie.. Albo spróbuj obniżyć na iglicy poziom paliwa..Mi się wydaje,że zawór wydechowy nie powinien mieć do tego nic.Kumpel w RS-ce nie ma go bo się rozwałił i poprostu nie dostaje kopa i się nie kręci tak wysoko jak z zaworem,z odpalaniem nie ma najmniejszego problemu.. A co do zapłonu to może się poluźnił?? Choziaź jeżeli mówisz że pali gdy wlejesz do cylindra to nie wiem.Ale sprawdzic warto żeby wykluczyć, że to wina luźnego zapłonu..Może Ci poszły jeszcze membrany,te które wpuszczają mieszankę do cylindra?Tez tak miałem,że jedna pękła i po wlaniu w cylinder zapalił a tak normalnie się zalewał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Masz za duży poziom paliwa w komorze pływakowej, dlatego go zalewa, i dobrze pali jak masz kranik zakręcony, bo już się nie przelewa - proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 na nowo rozkrecony, ustawiony, nowa swieca i moto smiiiga az milo. Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Sprawdz może czy masz czysty filtr powietrza i czy się jakoś nie zagiął miałem tak w MBX-ie.. Albo spróbuj obniżyć na iglicy poziom paliwa..Mi się wydaje,że zawór wydechowy nie powinien mieć do tego nic.Kumpel w RS-ce nie ma go bo się rozwałił i poprostu nie dostaje kopa i się nie kręci tak wysoko jak z zaworem,z odpalaniem nie ma najmniejszego problemu.. A co do zapłonu to może się poluźnił?? Choziaź jeżeli mówisz że pali gdy wlejesz do cylindra to nie wiem.Ale sprawdzic warto żeby wykluczyć, że to wina luźnego zapłonu..Może Ci poszły jeszcze membrany,te które wpuszczają mieszankę do cylindra?Tez tak miałem,że jedna pękła i po wlaniu w cylinder zapalił a tak normalnie się zalewał..Widocznie masz żle wyregulowany gażnik czyli za wysoki poziom albo wyrobiła sie juz i sie zacina iglica pływakowa lub jest uszkodzony pływak i nie trzyma musisz sprawdzić bedzeisz widział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.