Skocz do zawartości

Yamaha TZR 125 problem z odpaleniem, zalewanie!


necko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z tzr, a wlasciwie spara dotyczy glownie (tak mi się wydaje) gaznika. Motocykl jest 400km po szlfie, przestal palic, zaczal sie zalewac. Dzisiaj rozkrecilem gaznik, plywak nie jest dziurawy, dysza byla wykrecona (?) przeczyscilem wszystko, poskrecalem i... NIC. Swieca koloru czarnego, mokra jakby od smoly:) po przeczyszczeniu swiecy i zastrzyku do gara pali przez chwile i gasnie. Iskra jest dobra (na czystej swiecy oczywiscie). Co zrobic? Jak wyregulowac zeby wiecej powietrza dostawal (jesli to jest rozwiazanie oczywiscie) moze jest jaks inna przyczyna? Moze zaplon? Albo zawor wydechowy?

 

Dodam jeszcze ze powodem "nie palenia" poczatkowo bylo zalanie przez nieodpowiedzialna osobe baku mieszanka i nalanie oleju do dozownika. Moto palilo ale na niskich obrotach. Po spuszczeniu oleju z dozownika i zatankowaniu mieszanka motor nadal nie mial wysokich obrotow (jedynie przez momencik po zamknieciu kranika.

 

Prosze o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz może czy masz czysty filtr powietrza i czy się jakoś nie zagiął miałem tak w MBX-ie.. Albo spróbuj obniżyć na iglicy poziom paliwa..Mi się wydaje,że zawór wydechowy nie powinien mieć do tego nic.Kumpel w RS-ce nie ma go bo się rozwałił i poprostu nie dostaje kopa i się nie kręci tak wysoko jak z zaworem,z odpalaniem nie ma najmniejszego problemu.. A co do zapłonu to może się poluźnił?? Choziaź jeżeli mówisz że pali gdy wlejesz do cylindra to nie wiem.Ale sprawdzic warto żeby wykluczyć, że to wina luźnego zapłonu..

Może Ci poszły jeszcze membrany,te które wpuszczają mieszankę do cylindra?Tez tak miałem,że jedna pękła i po wlaniu w cylinder zapalił a tak normalnie się zalewał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz może czy masz czysty filtr powietrza i czy się jakoś nie zagiął miałem tak w MBX-ie.. Albo spróbuj obniżyć na iglicy poziom paliwa..Mi się wydaje,że zawór wydechowy nie powinien mieć do tego nic.Kumpel w RS-ce nie ma go bo się rozwałił i poprostu nie dostaje kopa i się nie kręci tak wysoko jak z zaworem,z odpalaniem nie ma najmniejszego problemu.. A co do zapłonu to może się poluźnił?? Choziaź jeżeli mówisz że pali gdy wlejesz do cylindra to nie wiem.Ale sprawdzic warto żeby wykluczyć, że to wina luźnego zapłonu..

Może Ci poszły jeszcze membrany,te które wpuszczają mieszankę do cylindra?Tez tak miałem,że jedna pękła i po wlaniu w cylinder zapalił a tak normalnie się zalewał..

Widocznie masz żle wyregulowany gażnik czyli za wysoki poziom albo wyrobiła sie juz i sie zacina iglica pływakowa lub jest uszkodzony pływak i nie trzyma musisz sprawdzić bedzeisz widział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...