Gość frymko Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 witam pomocy akumulator mi do połowy wygotowało,zrobiłem pomiary i mam bez włoczonych swiateł 14.4v przy 3000tys.a po właczeniu swiateł mam ponad 15.5vco jest nie tak dowiedziałemm sie ze regulator napiecia jest w alternatorze wychodza z niego 2 przewody oznaczenie alernatora 3g/a 100211-4810byłem u elektryka powiedział ze to regulator jest walniety szukałem po sklepach i w necie i nic nieznalazłem w serwisie to koszt ok 500zł czy jest jakis patent zeby było mozna zastosowac jakis inny.oto gg 5071869 [email protected].dzieki wielkie i pozdrowienia dla posiadaczy 2 kolek i nie tylko :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Radze wymontowac alternator i zaniesc do elektryka - on moze wymienic walniete diody regulatora, czy ograniczenie pradowe, lub dobrac tanie samochodowe. Adam M. Edytowane 8 Września 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 widzisz... ja jeszcze niedawno myślałem , że też mam za wysokie ładowanie (przekraczało nawet lekko 15V) ale ktoś mi przesłał na maila foto serwisówki i jest jasno napisane ze norma to od 14,3 do 15,3V , wiec proponuje sie gdzieś dokopać do serwisówki i poszukać tego parametru , proponuje Ci wskoczyć na temat który założyłem o regulatorach do XJ. Pozdrawiam i życze wyjaśnienia tej "sprawy".P.S. A regulator kupiłem za 180zł u Olek-motocykle Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frymko Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Wielkie dzieki za szybka odpowiedz, w serwisowce jest napisane od 14.2v do 15.2v a ja mam 15.5 a nawet sprawdziłem dizis to na 5000 tysdochodzi do 16v pewnie ten regler padł,aleco zrobic z tym jak niema zamiennika a orginał bardzo drogi jaest jakis patent zeby było mozna zastopic jakims innym.wielkie dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Napisalem ci co zrobic - rozumiem ze masz alternator typu samochodowego umieszczony za cylindrami. Tego typu alternatory maja regulatory bardzo podobne do samochodowych, dlatego sadze ze elektryk samochodowy naprawi go bez problemu.Jezeli sie myle i masz altek osadzony na wale to uzywka z Olek motocykle, czy nowy rzemieslniczy moze byc zastosowany zamiast oryginalu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.