Nitomen Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 witam Robie maly remoncik skrzyni biegow ,przeglad silnika ,glowica i cylinder byly planowane 1.5 roku temu ( ok 16 tys km temu), zastanawiam sie czy teraz znowu musze je planowac ?? Slyszalem ze w singlu nie trzeba tego robic przy kazdym zdjeciu glowicy ale moze sie myle ?? :bigrazz: pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Daj je w warsztacie na plyte traserska do sprawdzenia plaszczyzn. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Ryzy a dokładniej ? zauważę z boku szeline ?? , czy mam spogladac od spodu ?? i jeszcze pytanko kozystajac z tematujaki powiniewn byc luz miedzy tlokiem a cylindrem ?? umnie wchodzi szczelinomierz 0.5 mm to duzo czy moze byc ?? tlok chyba orginalny ale napewno nominal Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) Co to znaczy wchodzi ?:icon_mrgreen:Robisz pomiary srednicowka w 3 plaszczyznach ( gora, srodek, dol ) i w osi, oraz peostopadle do osi sworznia i dopiero masz obraz cylindra. To samo z tlokiem - mierzysz w osi i prostopadle do sworznia dol i gore tloka.Od najmniejszego wymiaru cylindra odejmujesz najwiekszy wymiar tloka i masz tolerancja w jakiej pracuja. Adam M. Edytowane 8 Września 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 w takim razie dalszyt ciag pytan :) (poco zakladac nowy temat) pytanie 1:jak sie wymienia gniazda zaworowe ?? jaki jest ich koszt ?? ( 4 szt)pytanie 2: mam zawory regolowane na plytakch ,problem w tym ze mam zalozone plytki strona szlifowana do krzywki walka a powinno byc odwrotnie , ale po 2 stronie plytki mam napisany (wygrawerowany jakos) numer plytki, czy ten numer nie bedzie szkodzil krzywce walka ?? czy plytki mozna zamieniac miejscami ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Nie sadze zeby to byla czesc zamienna w japoskim moto - musisz zmienic glowice obawiam sie. Dlaczego nie mozesz ich przefrezowac ?A plytki mozesz zamieniac miejscami i stronami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 byly frezowane z powodu nieszczelnosci , niestety nie zostalo juz wiele materialu i ewentualne nastepne frezowanie odpada :/ znalazlem firmy specializujace sie w naprawie /regeneracji glowic niby robia tez do moto... http://www.jurgal.com.pl/pl/wiedza.php?id=glowice Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.