bart_b Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Stan z calym szacunkiem min. ze wzgledu na wiek ale poczytaj troszke o historii motocyklizmu. wszystkie choppery a pozniej ewolucja w postaci cruiserow to wlasnie podroby HD. stad sie to wzielo. oczywiscie od pewnego czasu stanowia odrebna grupe ale wziely sie wlasnie jako JAPONSKIE PODROBY HD. to ze powszechnie produkuje sie w chinach i innych krajach azjatyckich to oczywiste i normalne i nie zawsze ze strata dla jakosci. Oczywiscie mozesz bronic swego tymi dziwnymi stwierdzeniami ale i tak jak napisalem ze wild star to "prawie" HD a "prawie" robi duza roznice. nigdy cbr 600 nie bedzie tak indywidualna maszyna jak D675. swiata nie zmienisz. A no i jeszcze jedno. triumph ograniczyl produkcje w 2006 r zeby zachowac ta wlasnie indywidualnosc bo w stanach i japoni jest szał. a dla czego? bo maja dosyc japonskiej MASÓWKI pozdrawiam Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 bardzo sie ciesze ze potrafisz sobie wszystko wytlumaczyc na swoj sposobhistorie to ja wbrew pozorom znam i interpretowanie tego tak jak mowisz jest rownie madre jak to co napisal kolega wyzej, ze wszystkie motory z hamulcem tarczowym z przodu to podroby hondy itd przykladow jest wiele nawet znacznie celniejszychale niewaznewild star tak jest kopia nie podroba bo jest znacznie lepszy niz oryginal jezeli chodzi o sprawych technologicznepisales jednak o vn 1600 wiec ci mowie ze to nie ma nic wspolnego z harleyem, ja wiem ze jak ktos sie nie zna [bez urazy] to kazdy scigacz kolorowy to honda a kazdy w chromie to harley, jednak pisalem ze japonczycy poszli dalej dali co innegogdyby podazac twoim tokiem myslenia , to nie bylo by rozwoju technikiczy wszystkie auta to tez podroby ? czy wszystkie combi to podroby pierwszego auta combi /nie wiem jakie bylo/to ze pierwszy motor jaki sie kojarzy z tym stylem to harley nie znaczy ze oni podrabiaja... czlowieku litosciczy z koparkami, samochodami ciezarowymi oraz samolotami tez tak jest?ja wiem ze harley to legenda i sprzet kultowy, skomercjalizowany jak coca cola - ahh ta ameryka ale jednak twoj tok myslenia jest dla mnie smutny, moze dlatego ze masz scigacza inaczej postrzegasz tzw armaturyale rownie dobrze moglbym zarzucic ze twoj motor to nedzna podrobka hondy z 1983... oczywiscie nie zrozum mnie zle to byl tylko taki zartpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Stan widzisz to jest temat o motocyklach Triumph, a TY co robisz oczywiscie piszesz że te angielskie motory to nic specalnego że ktoś je tam wykupił i teraz robi cos zupełnie zwykłego przeciętnego i w zasadzie wolałbys japonie bo japonia to jest niby cos zaje-stego ...mam pytanie , czy jeżdziłes Triumphem lub Harlejem lub rozbierałes któregos z nich ......ten Twój Wild Star za dziesęć lat bedzie co najwyżej zwykłą Yamahą a na Harleya z tego samego rocznika niebędzie Cię stac piszesz że te tam powłoki ceramiczne to takie wielkie smaczki a to są oczędności bo odleją cylinder poryskają tą ceramiką i gotowe i nietrzeba robic tulei żeliwnej odzielnie i w jedna całosc sklejac a w gazetach nazywane ogromnym skokiem technologicznym ..... Dlaczego zawsze na tym forum jest tak że jak tylko jest jaki temat pojawi sie o Triumphie lub Ducati to zaraz ktoś napisze cos brzytkiego na ich temat ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ...A no i jeszcze jedno. triumph ograniczyl produkcje w 2006 r zeby zachowac ta wlasnie indywidualnosc bo w stanach i japoni jest szał. a dla czego? bo maja dosyc japonskiej MASÓWKI...pozdrawiam heheh no znajomy mowil ze jak chcial kupic triumpha to musial walke ztoczyc bo tak sie na nie ludzie rzucaja ze strach na nich wrecz jezdzic, kolega kolegi jechal kiedys i napadli na niego z lukiem i chcieli upolowac tego triumpha, naszczescie tylko go ranili jeszcze ktos napisal ze triumph pobil wszystkie 600-tki japonskie, tylko chcialem zapytrac w czym ? w masie, nieadekwatnej cenie ? owszem, bo zauwazcie ze jest to 675 a nie 600 a te kilka cm wiecej robi juz roznice sam wiem bo mam wiekszego brata vn 1500, tylko ze oni robia specjalnie te 600-tkijezeli juz 75 pojemnosci nie robi dla was roznicy to porownajcie sobie waszego wspanialego triumpha do gsxra 750 ... i co bije go na leb na szyje polyka i przetrawia wiec bez takich glodnych i smitnych tekstow paweel ja nie mam wild stara tylko kawasaki a ze za pare lat to nie bedzie wielki harley to mi to nie przeszkadzaczy mnie bedzie stac czy nie to nie wazne ale powiem ci cos na temat tych wielkich dusz co maja te motocykle, te wielikie dusze lubia sie raz na jakis czas zje*ac ;) czy jezdzilem o tak jezdzilem na daytonie 955, jezdzilem na sporsterze i w sumie troszke na fat boyu - coz moge powiedziec jako fan motocykli ze fajnie sie smigalo, ale wsiadajac na nie nie bylo fajerwerkow ani nie przemowil do mnie glos ze jestem teraz zajebisty i inni to by dali sobie rece uciac za taki sprzet,motor jak kazdy nowy w tych pieniadzach nie ma prawa nie jezdzic, co do rozwiazan technicznych to wyobraz sobie ze takie rozwiazanie jest o wiele lepsze wydajniejsze i trwalsze nie wspominajac juz o kosztach jakie musieli poniesc aby cos takiego wdrozycpewnie ze taniej jest zrobic jakis element z plastiku niz odlac go z zel betonu i w takich oto super rozwiazaniach harley przoduje napewno... Ps. jezeli ktos cos pisze o ducati i wszyscy krytykuja to z reguly cos w tym jest uwierzkumpel mechanik ktory pracuje w ducati - honda mowi ze jak dostaja cos od wlochow to az sie noz w kieszeni otwiera musza rozkrecac i dokreacac srubki czesto brakuje niektorych, tak jakby to robil jakis rzemieslnik , ale wy powiecie ale to nie masowka i ma dusze.. no to chcialem was w tym momencie pozdrowic :icon_mrgreen: i powiedziec pewnie jezdzijcie na tych duszach dopoki sie wam nie spiernicza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Stanfacet w Twoim wieku powinien byc bardziej tolerancyjny... masz moto jakie chciałes miec ok to jest Twój wybór kupiłes se tam Yamahe czy Kawasaki ok ALE to jest temat o moto TRIUMPH to jezeli masz cos konkretnego do powiedzienia o tej marce to pisz i skoncz z tymi duszami bo to TY tutaj wypisujesz te żeczy wszyscy wiemy że japonia to japonia .....niewiem czy czytałes jeden z poprzednich moich postów śmigam Daytoną 595 od 4rech lat i jakoś mi sie niespierniczyła Ducati Monsterem też dwa sezony śmigam i jest normalnie ...jeszcze przyjdzie czas to sam se kupisz ROCETA III.... zobaczysz pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCAND Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Kolega paweel ma racje. My kochamy włoskie maszyny i basta. A to co ty tu wypisujesz na pewno tego nie zmieni, jedynie cię ośmieszy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) napewno mnie to nie osmieszy bo glupot w zwyczaju pisac nie mama czy dla was bede smieszny, no coz panowie mam w zwyczaju mowic to co mysle i nie lubie jak ktos rzuca glodne kawalki... pozatym pierwszy byl indian wiec jak juz cos podrabiac to nie tego komercyjnego harleya, indian oprocz big chiefa robil rowniez scouty i inne ktore przypominaly wygladem wlasnie cruisery. Wiec jak juz zarzucasz komus douczenia sie histori to zacznij od siebie Edytowane 10 Września 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 w dzisiejszych czsach marketing odgrywa kluczową rolębez marketingu i reklamy Harley i inne marki nie tylko motocyklowe by nieistniały powinienes to wiedziec...Stannierozumiem o co ci chodzi poco piszesz takie żeczy Harleje ,Indiany chopery historia chcesz komus cos udowodnic że Ty wybrałes leprzy motocykl ok kolegi który jeżdzi pn. Triumphem ....naprawde piszesz takie oczywiste żeczy jak bys miał co najwyżej 17lat i spędził góra dwa sezony na moto to jest temat o motocyklach TRIUMPHa nie otym jaki chop był pierwszy ,czy ja sie wpieprzam w temat np o HONDIE 954 i piszę " eee chłopaki zostawcie te Honhy to są zwykłe motocykle ... i kupcie sobie TRIUMPHA czy DUCATI ? bo ja mam taki i jest super ... a pozatym to dla każdego znas nasze motocykle są czyms wyjątkowym i te Twoje "opinie " niczemu nie służą pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 facet przeczytaj temat gosciu wyzej zarzucil cos wiec to chcialem sprostowacma to scisly zwiazek z watkiemco do twoich dywagacji ile mam lat, nie chce cie obrazic ale to samo pomyslalem o tobie z wyjatkiem tego ze jezdziles wogole na motorzeto jest temat o motocyklach triumph i wypowiadam sie co sadze na ich tematjezeli jest temat o rowerach to czy ktos kto kocha motocykle nie ma prawa sie tam wypowiedziec i powiedziec ze rowery nie sa wcale takie fajne?wolnosc wypowiedzi od tego sa forapozatym jezeli ktos rznie speca i pisze glupoty musze to sprostowac ot comoje opinie sluza wielu rzeczompozdrawiam ciebie i tylko ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 a jakie to głupoty wypisuje że Triumphem czery sezony bezawaryjnie jezdzę ? że w DRAG STAR 650 żeby wymotować tylne koło trzeba zrobić to razem z dyfrem ? ze na instalacji el.w 954 jest napis made in china ?....tak jest żeczywiscie i bynajmniej nie usłyczałem od kogoś ....musisz oczywiscie zakładac że jestem małolatem i naczytałem się gazetek ale wszystko co pisze to są moje dośiwdczenia ...jezeli jezdiłeś DAYTONĄ 955 lub innym triumphem to napisz że np. skrzynia bieg jest lipna lub że rama jest wiotka albo że wieje cy coś ale niepisz że jacys koledzy w DUCATI dostają nerwicy jak cos od italjanców dostaja bo to są pierdoły jakieś i w cale niechcę sie z tobą spierac dzienki za pozdrowienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Ps. jezeli ktos cos pisze o ducati i wszyscy krytykuja to z reguly cos w tym jest uwierzkumpel mechanik ktory pracuje w ducati - honda mowi ze jak dostaja cos od wlochow to az sie noz w kieszeni otwiera musza rozkrecac i dokreacac srubki czesto brakuje niektorych, tak jakby to robil jakis rzemieslnik , ale wy powiecie ale to nie masowka i ma dusze.. no to chcialem was w tym momencie pozdrowic :) i powiedziec pewnie jezdzijcie na tych duszach dopoki sie wam nie spiernicza :banghead: ale niepisz że jacys koledzy w DUCATI dostają nerwicy jak cos od italjanców dostaja bo to są pierdoły jakieś i w cale niechcę sie z tobą spierac dzienki za pozdrowienia :crossy: czytalem to rowniez i faktem jest niezaprzeczalnym ze jakosc podzespolow ducati pozostawia czesto wiele do zyczenia; to powiedziawszy nie sadze by istnialo wiele firm ktorych motory byly by idealne.......to dotyczy rowniez japonskiej wielkiej czworkityle ze my, milosnicy ich produktow (ducati w tym przypadku) zdajemy sobie z tego sprawe i przymykamy na to oko melvin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 więc moze sprecyzujmy o jakich podzespołach piszemy co tak bardzo odbiega od standartów japońskich....mozemy tez triumpa przeanalizowac jezeli ktos wie jak jest zrobiony i co w nim razi poza "pochodzieniem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 ....faktem jest niezaprzeczalnym ze jakosc podzespolow ducati pozostawia czesto wiele do zyczenia; to powiedziawszy nie sadze by istnialo wiele firm ktorych motory byly by idealne.......to dotyczy rowniez japonskiej wielkiej czworkiwięc moze sprecyzujmy o jakich podzespołach piszemy co tak bardzo odbiega od standartów japońskich.... prosze to przeczytac raz jeszcze i tym razem uwaznie jako ze chyba sie nie rozumiemy - moje powyzsze stwierdzenie oznacza, za zarowno europejskie jak i japonskie; czy tez jakie kolwiek inne motocykle; nie sa wolne od wad produkcyjnych. to jest nieuniknione przy masowej produkcji dnia dzisiejszego triumph borykal sie w przeszlosci z opinia motoru ktory lubial zawodzic; to i fakt ze jego rozwiazania techniczne byly zacofane w porownaniu z japonska konkurencja sprawilo ze w 1983 firma poszla do likwidacjiod tego tez roku, gdy john bloor firme wykupil i spedzil kolejne 8 lat na projektowaniu 6ciu nowych modeli, los firmy sie diametralnie odmienil ale to juz jest za nami i w dniu obecnym cala linia triumph jest jednym duzym sukcesemjak i inne europejskie firmy posiada to, czego japonskie motory nie maja - bogata i barwna historie ktora jest czescia uroku i czasto przyczyna, dla ktorej wy, panowie, kupujecie ich motory i jestescie im lojalni na dobre i na zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Dołączę się do żywej dyskusji...nie będę jednak nikogo prostował ani krzywił tylko pozwolę sobie napisać swoją opinię:Do niedawna jeździłem tylko japońcami...głównie Yamaszką choć testowałem u Suzi i Hondziaki. Tak naprawdę szukałem czegoś dla siebie. I nie bardzo mogłem znaleźć. Po typowych turystykach typy XJ 600 czy FZS 600 zacząłem sie rozglądać za czymś innym bo to co miałem nie przekonało mnie. W szranki stanęły VFR 800, Haya, XX i, całkiem przez przypadek Sprint ST. VFR na początku odpadła. Haya jest oki gdyby nie słabe hamulce i paliwożerny silnik. W X-sie sam nie wiem ale coś mi nie grało. No i pośmigałem ST. Z początku za cholerę nie chciałem go kupić bo "brytyjczyk" ale z każdym kilometrem dochodziłem do wniosku, że to świetna maszynka i może warto zaryzykować...W tym roku sprzedałem japońca i kupiłem ST. Sprzęt jest rewelka i choć ma kilka głupawych rozwiązań to zalety zdecydowanie przewyższaja wady. Innymi motorkami tejże marki również jeździłem i muszę powiedzieć, że są rewelacyjne...nie tylko z wyglądu :) To jak ST jeździ, jak gada...jest naprawdę indywidualny i mocno wyróżnia się w tłumie japończyków (choć wcale nie mówię, że te są złe). A cena...cóż jakość zazwyczaj kosztuje choć np: w porównaniu do wspomnianej VFR-ki (która w moim subiektywnym odczuciu nie dorównuje ST) jest tańszy. Pozdrawiam zarówno obrońców marki jak i przeciwników.Śmigło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 ...kupiłem ST. Sprzęt jest rewelka i choć ma kilka głupawych rozwiązań to zalety zdecydowanie przewyższaja wady... swietny przyklad motoru na polskie drogi i warunkisportowy motor ktorym mozna sie wybrac w dlugo-dystansowa podroz a przy tym motor turystyczny ktorym mozna poszalec na kretej drodze; no i wyroznia sie z tlumu...........a kto tego nie pragnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.