Skocz do zawartości

co sądzicie o motorach triumph ????


Rekomendowane odpowiedzi

Stan z calym szacunkiem min. ze wzgledu na wiek ale poczytaj troszke o historii motocyklizmu. wszystkie choppery a pozniej ewolucja w postaci cruiserow to wlasnie podroby HD. stad sie to wzielo. oczywiscie od pewnego czasu stanowia odrebna grupe ale wziely sie wlasnie jako JAPONSKIE PODROBY HD. to ze powszechnie produkuje sie w chinach i innych krajach azjatyckich to oczywiste i normalne i nie zawsze ze strata dla jakosci.

 

Oczywiscie mozesz bronic swego tymi dziwnymi stwierdzeniami ale i tak jak napisalem ze wild star to "prawie" HD a "prawie" robi duza roznice. nigdy cbr 600 nie bedzie tak indywidualna maszyna jak D675. swiata nie zmienisz.

 

A no i jeszcze jedno. triumph ograniczyl produkcje w 2006 r zeby zachowac ta wlasnie indywidualnosc bo w stanach i japoni jest szał. a dla czego? bo maja dosyc japonskiej MASÓWKI

 

pozdrawiam

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo sie ciesze ze potrafisz sobie wszystko wytlumaczyc na swoj sposob

historie to ja wbrew pozorom znam i interpretowanie tego tak jak mowisz jest rownie madre jak to co napisal kolega wyzej, ze wszystkie motory z hamulcem tarczowym z przodu to podroby hondy itd przykladow jest wiele nawet znacznie celniejszych

ale niewazne

wild star tak jest kopia nie podroba bo jest znacznie lepszy niz oryginal jezeli chodzi o sprawych technologiczne

pisales jednak o vn 1600 wiec ci mowie ze to nie ma nic wspolnego z harleyem, ja wiem ze jak ktos sie nie zna [bez urazy] to kazdy scigacz kolorowy to honda a kazdy w chromie to harley, jednak pisalem ze japonczycy poszli dalej dali co innego

gdyby podazac twoim tokiem myslenia , to nie bylo by rozwoju techniki

czy wszystkie auta to tez podroby ? czy wszystkie combi to podroby pierwszego auta combi /nie wiem jakie bylo/

to ze pierwszy motor jaki sie kojarzy z tym stylem to harley nie znaczy ze oni podrabiaja... czlowieku litosci

czy z koparkami, samochodami ciezarowymi oraz samolotami tez tak jest?

ja wiem ze harley to legenda i sprzet kultowy, skomercjalizowany jak coca cola - ahh ta ameryka ale jednak twoj tok myslenia jest dla mnie smutny, moze dlatego ze masz scigacza inaczej postrzegasz tzw armatury

ale rownie dobrze moglbym zarzucic ze twoj motor to nedzna podrobka hondy z 1983...

 

oczywiscie nie zrozum mnie zle to byl tylko taki zart

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan

widzisz to jest temat o motocyklach Triumph, a TY co robisz oczywiscie piszesz że te angielskie motory to nic specalnego że ktoś je tam wykupił i teraz robi cos zupełnie zwykłego przeciętnego i w zasadzie wolałbys japonie bo japonia to jest niby cos zaje-stego ...

mam pytanie , czy jeżdziłes Triumphem lub Harlejem lub rozbierałes któregos z nich ......ten Twój Wild Star za dziesęć lat bedzie co najwyżej zwykłą Yamahą a na Harleya z tego samego rocznika niebędzie Cię stac piszesz że te tam powłoki ceramiczne to takie wielkie smaczki a to są oczędności bo odleją cylinder poryskają tą ceramiką i gotowe i nietrzeba robic tulei żeliwnej odzielnie i w jedna całosc sklejac a w gazetach nazywane ogromnym skokiem technologicznym .....

Dlaczego zawsze na tym forum jest tak że jak tylko jest jaki temat pojawi sie o Triumphie lub Ducati to zaraz ktoś napisze cos brzytkiego na ich temat ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

A no i jeszcze jedno. triumph ograniczyl produkcje w 2006 r zeby zachowac ta wlasnie indywidualnosc bo w stanach i japoni jest szał. a dla czego? bo maja dosyc japonskiej MASÓWKI

...

pozdrawiam

heheh no znajomy mowil ze jak chcial kupic triumpha to musial walke ztoczyc bo tak sie na nie ludzie rzucaja ze strach na nich wrecz jezdzic, kolega kolegi jechal kiedys i napadli na niego z lukiem i chcieli upolowac tego triumpha, naszczescie tylko go ranili

 

 

jeszcze ktos napisal ze triumph pobil wszystkie 600-tki japonskie, tylko chcialem zapytrac w czym ? w masie, nieadekwatnej cenie ? owszem, bo zauwazcie ze jest to 675 a nie 600 a te kilka cm wiecej robi juz roznice sam wiem bo mam wiekszego brata vn 1500, tylko ze oni robia specjalnie te 600-tki

jezeli juz 75 pojemnosci nie robi dla was roznicy to porownajcie sobie waszego wspanialego triumpha do gsxra 750 ... i co bije go na leb na szyje polyka i przetrawia

wiec bez takich glodnych i smitnych tekstow

 

paweel ja nie mam wild stara tylko kawasaki a ze za pare lat to nie bedzie wielki harley to mi to nie przeszkadza

czy mnie bedzie stac czy nie to nie wazne ale powiem ci cos na temat tych wielkich dusz co maja te motocykle, te wielikie dusze lubia sie raz na jakis czas zje*ac ;)

 

czy jezdzilem o tak jezdzilem na daytonie 955, jezdzilem na sporsterze i w sumie troszke na fat boyu - coz moge powiedziec jako fan motocykli ze fajnie sie smigalo, ale wsiadajac na nie nie bylo fajerwerkow ani nie przemowil do mnie glos ze jestem teraz zajebisty i inni to by dali sobie rece uciac za taki sprzet,

motor jak kazdy nowy w tych pieniadzach nie ma prawa nie jezdzic,

co do rozwiazan technicznych to wyobraz sobie ze takie rozwiazanie jest o wiele lepsze wydajniejsze i trwalsze nie wspominajac juz o kosztach jakie musieli poniesc aby cos takiego wdrozyc

pewnie ze taniej jest zrobic jakis element z plastiku niz odlac go z zel betonu i w takich oto super rozwiazaniach harley przoduje napewno...

 

Ps. jezeli ktos cos pisze o ducati i wszyscy krytykuja to z reguly cos w tym jest uwierz

kumpel mechanik ktory pracuje w ducati - honda mowi ze jak dostaja cos od wlochow to az sie noz w kieszeni otwiera musza rozkrecac i dokreacac srubki czesto brakuje niektorych, tak jakby to robil jakis rzemieslnik , ale wy powiecie ale to nie masowka i ma dusze.. no to chcialem was w tym momencie pozdrowic :icon_mrgreen: i powiedziec pewnie jezdzijcie na tych duszach dopoki sie wam nie spiernicza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan

facet w Twoim wieku powinien byc bardziej tolerancyjny... masz moto jakie chciałes miec ok to jest Twój wybór kupiłes se tam Yamahe czy Kawasaki ok ALE to jest temat o moto TRIUMPH to jezeli masz cos konkretnego do powiedzienia o tej marce to pisz i skoncz z tymi duszami bo to TY tutaj wypisujesz te żeczy wszyscy wiemy że japonia to japonia .....

niewiem czy czytałes jeden z poprzednich moich postów śmigam Daytoną 595 od 4rech lat i jakoś mi sie niespierniczyła Ducati Monsterem też dwa sezony śmigam i jest normalnie ...

jeszcze przyjdzie czas to sam se kupisz ROCETA III.... zobaczysz

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno mnie to nie osmieszy bo glupot w zwyczaju pisac nie mam

a czy dla was bede smieszny, no coz panowie mam w zwyczaju mowic to co mysle i nie lubie jak ktos rzuca glodne kawalki...

 

pozatym pierwszy byl indian wiec jak juz cos podrabiac to nie tego komercyjnego harleya, indian oprocz big chiefa robil rowniez scouty i inne ktore przypominaly wygladem wlasnie cruisery. Wiec jak juz zarzucasz komus douczenia sie histori to zacznij od siebie

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dzisiejszych czsach marketing odgrywa kluczową rolę

bez marketingu i reklamy Harley i inne marki nie tylko motocyklowe by nieistniały powinienes to wiedziec...

Stan

nierozumiem o co ci chodzi poco piszesz takie żeczy Harleje ,Indiany chopery historia chcesz komus cos udowodnic że Ty wybrałes leprzy motocykl ok kolegi który jeżdzi pn. Triumphem ....

naprawde piszesz takie oczywiste żeczy jak bys miał co najwyżej 17lat i spędził góra dwa sezony na moto to jest temat o motocyklach TRIUMPH

a nie otym jaki chop był pierwszy ,czy ja sie wpieprzam w temat np o HONDIE 954 i piszę " eee chłopaki zostawcie te Honhy to są zwykłe motocykle ... i kupcie sobie TRIUMPHA czy DUCATI ? bo ja mam taki i jest super ... a pozatym to dla każdego znas nasze motocykle są czyms wyjątkowym i te Twoje "opinie " niczemu nie służą

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

facet przeczytaj temat gosciu wyzej zarzucil cos wiec to chcialem sprostowac

ma to scisly zwiazek z watkiem

co do twoich dywagacji ile mam lat, nie chce cie obrazic ale to samo pomyslalem o tobie z wyjatkiem tego ze jezdziles wogole na motorze

to jest temat o motocyklach triumph i wypowiadam sie co sadze na ich temat

jezeli jest temat o rowerach to czy ktos kto kocha motocykle nie ma prawa sie tam wypowiedziec i powiedziec ze rowery nie sa wcale takie fajne?

wolnosc wypowiedzi

od tego sa fora

pozatym jezeli ktos rznie speca i pisze glupoty musze to sprostowac ot co

moje opinie sluza wielu rzeczom

pozdrawiam ciebie i tylko ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie to głupoty wypisuje że Triumphem czery sezony bezawaryjnie jezdzę ? że w DRAG STAR 650 żeby wymotować tylne koło trzeba zrobić to razem z dyfrem ? ze na instalacji el.w 954 jest napis made in china ?....

tak jest żeczywiscie i bynajmniej nie usłyczałem od kogoś ....

musisz oczywiscie zakładac że jestem małolatem i naczytałem się gazetek ale wszystko co pisze to są moje dośiwdczenia ...

jezeli jezdiłeś DAYTONĄ 955 lub innym triumphem to napisz że np. skrzynia bieg jest lipna lub że rama jest wiotka albo że wieje cy coś

ale niepisz że jacys koledzy w DUCATI dostają nerwicy jak cos od italjanców dostaja bo to są pierdoły jakieś i w cale niechcę sie z tobą spierac

dzienki za pozdrowienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. jezeli ktos cos pisze o ducati i wszyscy krytykuja to z reguly cos w tym jest uwierz

kumpel mechanik ktory pracuje w ducati - honda mowi ze jak dostaja cos od wlochow to az sie noz w kieszeni otwiera musza rozkrecac i dokreacac srubki czesto brakuje niektorych, tak jakby to robil jakis rzemieslnik , ale wy powiecie ale to nie masowka i ma dusze.. no to chcialem was w tym momencie pozdrowic :) i powiedziec pewnie jezdzijcie na tych duszach dopoki sie wam nie spiernicza :banghead:

 

ale niepisz że jacys koledzy w DUCATI dostają nerwicy jak cos od italjanców dostaja bo to są pierdoły jakieś i w cale niechcę sie z tobą spierac

dzienki za pozdrowienia :crossy:

 

czytalem to rowniez i faktem jest niezaprzeczalnym ze jakosc podzespolow ducati pozostawia czesto wiele do zyczenia; to powiedziawszy nie sadze by istnialo wiele firm ktorych motory byly by idealne.......to dotyczy rowniez japonskiej wielkiej czworki

tyle ze my, milosnicy ich produktow (ducati w tym przypadku) zdajemy sobie z tego sprawe i przymykamy na to oko

 

melvin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....faktem jest niezaprzeczalnym ze jakosc podzespolow ducati pozostawia czesto wiele do zyczenia; to powiedziawszy nie sadze by istnialo wiele firm ktorych motory byly by idealne.......to dotyczy rowniez japonskiej wielkiej czworki

więc moze sprecyzujmy o jakich podzespołach piszemy co tak bardzo odbiega od standartów japońskich....

 

prosze to przeczytac raz jeszcze i tym razem uwaznie jako ze chyba sie nie rozumiemy - moje powyzsze stwierdzenie oznacza, za zarowno europejskie jak i japonskie; czy tez jakie kolwiek inne motocykle; nie sa wolne od wad produkcyjnych. to jest nieuniknione przy masowej produkcji dnia dzisiejszego

 

triumph borykal sie w przeszlosci z opinia motoru ktory lubial zawodzic; to i fakt ze jego rozwiazania techniczne byly zacofane w porownaniu z japonska konkurencja sprawilo ze w 1983 firma poszla do likwidacji

od tego tez roku, gdy john bloor firme wykupil i spedzil kolejne 8 lat na projektowaniu 6ciu nowych modeli, los firmy sie diametralnie odmienil

 

ale to juz jest za nami i w dniu obecnym cala linia triumph jest jednym duzym sukcesem

jak i inne europejskie firmy posiada to, czego japonskie motory nie maja - bogata i barwna historie ktora jest czescia uroku i czasto przyczyna, dla ktorej wy, panowie, kupujecie ich motory i jestescie im lojalni na dobre i na zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do żywej dyskusji...nie będę jednak nikogo prostował ani krzywił tylko pozwolę sobie napisać swoją opinię:

Do niedawna jeździłem tylko japońcami...głównie Yamaszką choć testowałem u Suzi i Hondziaki. Tak naprawdę szukałem czegoś dla siebie. I nie bardzo mogłem znaleźć. Po typowych turystykach typy XJ 600 czy FZS 600 zacząłem sie rozglądać za czymś innym bo to co miałem nie przekonało mnie. W szranki stanęły VFR 800, Haya, XX i, całkiem przez przypadek Sprint ST. VFR na początku odpadła. Haya jest oki gdyby nie słabe hamulce i paliwożerny silnik. W X-sie sam nie wiem ale coś mi nie grało. No i pośmigałem ST. Z początku za cholerę nie chciałem go kupić bo "brytyjczyk" ale z każdym kilometrem dochodziłem do wniosku, że to świetna maszynka i może warto zaryzykować...W tym roku sprzedałem japońca i kupiłem ST. Sprzęt jest rewelka i choć ma kilka głupawych rozwiązań to zalety zdecydowanie przewyższaja wady. Innymi motorkami tejże marki również jeździłem i muszę powiedzieć, że są rewelacyjne...nie tylko z wyglądu :)

To jak ST jeździ, jak gada...jest naprawdę indywidualny i mocno wyróżnia się w tłumie japończyków (choć wcale nie mówię, że te są złe). A cena...cóż jakość zazwyczaj kosztuje choć np: w porównaniu do wspomnianej VFR-ki (która w moim subiektywnym odczuciu nie dorównuje ST) jest tańszy.

Pozdrawiam zarówno obrońców marki jak i przeciwników.

Śmigło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kupiłem ST. Sprzęt jest rewelka i choć ma kilka głupawych rozwiązań to zalety zdecydowanie przewyższaja wady...

 

swietny przyklad motoru na polskie drogi i warunki

sportowy motor ktorym mozna sie wybrac w dlugo-dystansowa podroz a przy tym motor turystyczny ktorym mozna poszalec na kretej drodze; no i wyroznia sie z tlumu...........a kto tego nie pragnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...