Skocz do zawartości

Kaszląca Suzi GS500E


xx CiNeK xx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki oto problem ze swoją SUZI GS500E. Gdy jadę motocyklem przy większych prędkościach 140/150 km/h zaczyna on prychać. Słychać takie głośne PSST! i czuć jak szarpie motocyklem, gdy odpuszczę gaz i schodzi z obrotów. Ciężko też się na nie wkręca. Czuć, że nie reaguje na gaz tak płynnie... Niekiedy nawet gaśnie i muszę zatrzymywać się na poboczu. Jednak gdy postoje z 1 minutę mogę go normalnie odpalić i jechać dalej, ale problem się powtarza. Dotyczy to 5 i 6 biegu bo na niższych mogę wkręcać nawet do 9k obrotów i nic się nie dzieje. Dodam że motocykl jest zblokowany do 34KM. Przynajmniej tak jest napisane w niemieckich papierach bo moto było ściągnięte. Może to przez tą blokadę? Albo gaźniki są rozstrojone? Proszę o pomoc bo nie znam się na tym za bardzo. Dodam jeszcze, że raz jest ten problem a raz nie. Wyciągnąłem nim 180km/h gdy nie był przeziębiony i nie kaszlał. Może więc nie jest zblokowany:/ Z góry dzięki wszystkim:) Trochę się rozpisałem:P Pozdrowienia. Marcin

 

P.S. To na pewno nie paliwo bo tankuję ciągle na tej samej stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak właśnie podejrzewałem że to może być coś takiego. Bo jak postoje trochę po tym jak zgaśnie to można dalej jechać. Ale jak na niższych biegach jadę to jest ok:/ Kurde i teraz sie przejechałem ( 2x zgasł) i coś stuka z tyłu jakby w łańcuchu jak we 2 osoby jadę:/ Odpada naciąg bo sprawdzalem. Trochę problemowa ta moja suzi:P W każdym bądź razie dzięki za odpowiedz. Jak będę miał trochę czasu to spróbuję przeczyścić dopływ paliwa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy, nigdy? Moto mam od wiosny a prawko dopiero od tygodnia (dzięki za gratulacje ,zdałem za 1 razem:) więc na wiosnę chciałem suzi odblokować i wtedy wyregulować. Do najbliższego serwisu mam ponad 80km i w jeden dzień nie pojadę w dwie strony. Brak jeszcze doświadczenia na tak długie trasy:) Może to więc w tym tkwi problem bo wczoraj rozkręciłem kranik i filtr w zbiorniku. Okazało się że wszystko jest czyste. Więc przyczyną kaszlnięć mogą być zawory rozregulowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że motocykl nie jest nówka sztuka z salonu. Nawet jeśli poprzedni właściciel mówił, że zrobił wszystkie regulacje, dla świętego spokoju lepiej dać go do serwisu. Dużo nie kosztuje, a daje pewność, że wszystko jest w porządku. Z opisu domyślam się, ze "psst" to takie kichnięcie w gaxnik, a nie strał z wydechu. Możliwe, że z czasem luzy na zaworach ssących się skasowały. Wtedy istnieje ryzyko podparcia zaworów, stąd strzał w gaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto jest z 93 roku. Hmm. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak dać go do serwisu. Ale jak wytłumaczyć to że gaśnie w czasie jazdy, a jak postoję z minutę to odpala i można dalej jechać? I Czemu tylko przy większych prędkościach tak się dzieje. A na niższych biegach mogę kręcić i wszystko w porządku. Obroty też trzyma i równo chodzi na niskich... No ale nie pozostaje mi nic innego jak planować wyjazd do serwisu:) A te psst to właśnie kichinęcie a nie strzał. Wielkie dzięki za radę Studencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jadę w dwie osoby, to też mi jakoś dziwnie jedzie. Gdy wskazówka obrotomierza spoczywa na 4tys, mam wrażenie jakby gaz falował - coś jakby szarpnięcia. Jeszcze gorzej jest przy 3 tys. Jak odkręcam - idzie jak burza. Z tym że ja na pewno mam gaźniki do regulacji ;-)

 

PS: leję tylko shella. Czyszczenie gaźników za dużo kosztuje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...