czarczi Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 witammam ktm lc2 125 96 r niemiecka wersja i mam orybinalna dziwna troszke stacyjke , mam pozycje :1)parking(czyli postojowka)2)wylaczony zaplon3)nastepny obrot w dol to zaplon ( na plastiku pisze start 1)4)jeszcze raz moge obrocic w dol i tez jes zaplon ( na plastiku pisze start 2)nie wiem do czego sluzy zaplon drugi i jezdzac na 1 jak i 2 "starcie" moto chodzi tak samo wiec po co to?? moze ktos wie albo ma podobnie??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 a czy przypadkiem na drugim starcie da sie wyjac kluczyk?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 moze tam podpina sie swiatla zebys nie musial sie bawic przelacznikiem na kierownicy? :biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 albo pali i chodzi bez aku(lub na rozladowanym) o ile ma zapłon bateryjny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.