Nitomen Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 powinien od CB 900 tylko ma mniejsza moc bo to z nakeda Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Dzieki chlopaki za odpowiedzi hmmmmmmmm teraz to juz sam nie wiem co o tym myslec wyobrazalem sobie to troche inaczej szlif walu nowe panewki jezeli mialbym sporo szczescia i gora byla by w dobrym stanie to jeszcze nowe pierscienie wiec wydawalo mi sie ze koszta zamkna sie w granicy 1000-1500zl z tego co sie rozgladalem to ceny silnikow zaczynaja sie od 2.5 kola w gore wiec cena motocyklu stanowczo rosnie niechcialbym sie wpakowac w jakies gow** albo studnie bez dna..... a jeszcze jedno czemu myslicie ze po remoncie to za dlugo nie pojezdzi?? czesczdecydowanie odradzam remont. wiem bo sam robilem w mojej YZF to co masz opisane na tej aukcji... mialbyc tylko szlif wymiana panewek i koniec. wynik byl taki ze w koncu kupilem... drugi silnik. na poczatku myslalem ze wydam 1000-1500 max ostatecznie z drugim silnikiem zakonczylo sie na 5000 (okolo) daj sobie siana nie warto remontowac, mniej stresu bedzie jak kupisz drugi silnik. Tak od serca ci chlopie radze bo wiem co znaczy jak moto stoi 2 sezony, w portfelu dziura a jezdzic sie chce...(na dodatek dlugi rosly) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Witam!Przyłacze sie do głosu kolegów iz jesli jestes całkowitym laikiem w sprawach motocykli i nigdy nie miales w reku wału wyjetego z silnika to nie pchaj sie w ten motocykl! Moto jest dobrze zrobione tylko jedna rzecz widac ze wlasciciel lubi sie popisywac bo nie kazdy musi polerowac rame zeby motocykl wygladał wiec moim zdaniem silnik zostal zatarty przy jednym z takich popisow. Zbyt malo oleju w silniku za mala wydajnosc pompy zabrudzenia w oleju i poszla panewka jak jechal sobie na kole! Jesli chcial bys naprawiac taki silnik koszty sa duze. Ja wlasnie naprawiam zatarty silnik od gpz 1000rx i powiem tak jesli bym nie lubil grzebac przy motocyklach nigdy bym sie tego nie podjol! Koszty slifu jednego czpienia nie sa az tak kolosalne ale dochodzi do tego nowa panewka jak nie znajdziesz w szerokiej ofercie panewek odpowiedniej pozostaje ci zamowienie jej w gdansku tam dorobia ci kazdo obojetnie co to by było tylko ze znowu koszt to chyba 150zl za jeden komplet! Wiesz jest takie powiedzenie wszystko da sie zrobic trzeba wiedziec jak i trzeba to lubic! Proponuje motor z dobrym ssilnikiem chociaz znalezienie uczciwego sprzedawcy i dobrego motoru dzisiaj jest trudne! Powodzenia!!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy street Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Dzieki chlopaki za zainteresowanie tematem i za wszystkie wypowiedzi narazie wyjezdzam a jak wroce to bede szukal moto z niezarznietym silnikiem :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.