shalashaska Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Kupiłem ową sróbę wraz z srpężynką i kulką za co zapłaciłem 12 zeta.Odkręciłem podnóżek na nogi i odkręciłem korek ten bliżej alternatora,jak się okazało ten korek to jest korek z magnesem czyli nie posiada żadnej dziurki.A ta zakupiona śróba jest mniejszej średnicy więc mam powód by być z deka wk******m.Więc wkręciłem spowrotem ten nieszczęsny korek od oleju i zapewne dalej bedę jeździł bez kulki i mozliwości wrzucenia luzu .Co poprzedni właściciel porobił?!Co radzicie? PS>Zrobiłem jej szlif, odpaliła od drugiego strzała pomimo że stała ponad trzy tygodnie.To jest jedyna dobra wiadomość Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Troche nie rozumiem o co ci chodzi... Ta śruba bliżej alternatora z tego co pamiętam jest od spuszczania oleju, a ta bliżej sprzęgła od biegów, kulki i sprężynki. Z tego co zrozumialem odkręciłeś nie tą śrube. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 No chyba masz rację, tylko teraz nie wiem gdzie szukać winowajcy który mnie wprowadził w błąd bo ten temat już dano temu poruszałem a kulki wtedy nie miałem :biggrin: Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 3 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Stary korek znacznie rózni się od nowego.W starym korku nowa sprężynka wystaje 1cm.A w nowym korku mi klinuje skrzynię biegów.Co to może być?FOTAnr1FOTAnr2 Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Kolega miał coś podobnego u siebie, ale jak on to powiedział "troche je już rozmasowałem i coraz lepiej chodzą". Spróbuj na nowym śrubie tylko z mniejszą kulką, wiesz chyba jak jest teraz z "polskimi częsciami" wymiary znacznie sie róznią od orginału... Sprawdziłbym u siebie w etce wymiary sprężyny i kulki ale nie będe ryzykować wpadnięcia kulki do środka silnika. Może być jeszcze że sprężynka jest za długa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.