Skocz do zawartości

Sprężynka i kulka ETZ251


shalashaska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem ową sróbę wraz z srpężynką i kulką za co zapłaciłem 12 zeta.Odkręciłem podnóżek na nogi i odkręciłem korek ten bliżej alternatora,jak się okazało ten korek to jest korek z magnesem czyli nie posiada żadnej dziurki.A ta zakupiona śróba jest mniejszej średnicy więc mam powód by być z deka wk******m.Więc wkręciłem spowrotem ten nieszczęsny korek od oleju i zapewne dalej bedę jeździł bez kulki i mozliwości wrzucenia luzu .Co poprzedni właściciel porobił?!Co radzicie?

 

PS>Zrobiłem jej szlif, odpaliła od drugiego strzała pomimo że stała ponad trzy tygodnie.To jest jedyna dobra wiadomość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał coś podobnego u siebie, ale jak on to powiedział "troche je już rozmasowałem i coraz lepiej chodzą". Spróbuj na nowym śrubie tylko z mniejszą kulką, wiesz chyba jak jest teraz z "polskimi częsciami" wymiary znacznie sie róznią od orginału... Sprawdziłbym u siebie w etce wymiary sprężyny i kulki ale nie będe ryzykować wpadnięcia kulki do środka silnika. Może być jeszcze że sprężynka jest za długa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...