Skocz do zawartości

Drugi raz zmieliło pasek...


-=Mefisto=-
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

piszę w imieniu kuzyna...posiada on Aprillie SR50 rcznik 96

 

jakiś czas temu kuzyn miał małego pecha, ponieważ jadąc nagle skut stanął. Jak się w domu okazało po odkręceniu kappy wysypały się resztki paska napędowego (swoją drogą wymeniał go rok temu i miał przejechane około 2-3 tys). Uszkodzeniu uległ zabierak z multiwariatora ( kto wie jak to wygląda: uległy połamaniu ząbki)

 

Kuzyn pojechał z tymi częściami, kupił nowy zabierak, pasek...zamontował i śmigał dalej :crossy:

 

Aż do wczoraj...już był około 1km od domku, kiedy to nagle skut zwolnił, i stanął....po dopchaniu do chaty...Wyrok brzmiał: DOKŁADNIE TO SAMU CO POPRZEDNIO !! :)

 

Pasek miał przejechane coś koło 300-400km, zabierak był nowy !!, w zeszłym roku miał wymieniane rolki !

I znów pasek był w strzępach, każda kosteczka osobno, znów ten feralny zabierak był zmasakrowany (czyt nadtopiony)

 

Niestety tym razem straty nie zakończyły się na tym...bieżnia wału silnika którą widać w przekładni jest w formie wielowypustu. Niestety właśnie ten wielowypust w pewnym miejscu na całym swym obwodzie uległ uszkodzeniu (starciu)

 

W związku z tym mam zapytanie, co mogło spowodować dwukrtonie takie same uszkodzenia :buttrock: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

 

Z góry dzięki za odpwiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...