szyszol Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Witam wszystkich. :biggrin: Od kilku juz lat jezdze zygzakami.Na poczatku jezdzilem 600 a teraz 1100. :biggrin: na jakiego czopera mam go zmienic zebym nie zalowal?Powiem tak podoba mi sie DRAG STAR 1100 ale z opinii kolegow motocyklistow wychodzi ze INTRUDER 1400 jest lepszy w utrzymaniu.Doradzcie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 + ze nie wymieniasz pojemnosci ponizej 1000 :biggrin:mysle ze co bys nie kupil powyzej 1000 oczywiscie w miare nowego zadowoli cie w pelni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLSKY Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 No skoro z Zygzaka to na a la chopperrowatego V-maxa co by Ci moc byla podobna ;-) A na powaznie to Intruder 1400 klasa sprzet. Jezdzilem troszke na jego mniejszym bracie i spoko,zapewne duza roznica od 1400. Ale sam wyglad 1400 ''respekt'' ps.Dlaczego postanowiles zmienic sprzeta na tak odmiennego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Ojciec ma Draga 1100 i trzeba przyznać, że bestyjka pięknie jeździ. Nisko osadzony środek cieżkości sprawia, że 300kg maszyna nie sprawia problemów w kręceniu po parkingu, a trza pamiętać, że prawo jazdy mam niecały rok. W zakrętach idzie pieknie, jak po sznurku siodło w wersji Classic z 2004 jest mega wygodne, dla pasażera już nie koniecznie.Intruderem mniejszym (800tka) jechałem kawałek więc nie mogę się za dużo wypowiadać.P.S. O co chodzi z utrzymaniem Yamahy? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 na jakiego czopera mam go zmienic zebym nie zalowal?i tak będziesz żałował :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 zgadzam sie z POLSKYm , V-MAX , powinieneś być zadowolony biorąc pod uwage jaką mocą i momentem dysponuje Maxio , jeszcze mozna dy dyło pomyśleć o Wariorze ale to juz drożyzna . Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 ja zmienilem i nie zaluje :D wrecz przeciwnie ciesze sie jak dziecko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Pomyśl na Magną VF 750 - dwa w jednym - chopper i ścigacz. Silnik ma jakieś 88KM i lubi się wkręcać. Do łańcucha jesteś przyzwyczajony, do obrotów też a Drag Stary i inne cruisery bedziesz objeżdżał (wiem, nie o to chodzi, ale męska duma czasem lubi sie pokazać). Minusy - spalanie większe jak w Dragu, mały zbiornik (chyba ze 13L) no i chopper a nie cruiser. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 a ja nadal bym wolał V maxia od magny , 145 koni a te 88 robi różnice ;) i maxio jakiś masywniejszy mi sie wydaje :D pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 a ja nadal bym wolał V maxia od magny , 145 koni a te 88 robi różnice ;) i maxio jakiś masywniejszy mi sie wydaje :D pozdroFakt, ale zależy jakimi umiejętnościami się dysponuje i jaką kasą. Vmax jest droższy (wiadomo) i w prowadzeniu też niezbyt łatwy do okiełznania. A VF 750, dla kogoś lubiącego odkręcić, to i tak lepszy wybór od Draga. XVS to frajda, ale w innych klimatach. Wizualnie ładniejszy od Magny, ale... Zresztą doradzanie komuś w wyborze sprzęta jest trudne. Lepiej jak ktoś SAM wie, czego chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszol Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 No skoro z Zygzaka to na a la chopperrowatego V-maxa co by Ci moc byla podobna ;-) A na powaznie to Intruder 1400 klasa sprzet. Jezdzilem troszke na jego mniejszym bracie i spoko,zapewne duza roznica od 1400. Ale sam wyglad 1400 ''respekt'' ps.Dlaczego postanowiles zmienic sprzeta na tak odmiennego? Poprostu mam coraz wiekszy strach i szacunek do motocykli poprzez ich diabelna moc.I to glowny powod dla ktorego chce zmienic motocykl. Ojciec ma Draga 1100 i trzeba przyznać, że bestyjka pięknie jeździ. Nisko osadzony środek cieżkości sprawia, że 300kg maszyna nie sprawia problemów w kręceniu po parkingu, a trza pamiętać, że prawo jazdy mam niecały rok. W zakrętach idzie pieknie, jak po sznurku siodło w wersji Classic z 2004 jest mega wygodne, dla pasażera już nie koniecznie.Intruderem mniejszym (800tka) jechałem kawałek więc nie mogę się za dużo wypowiadać.P.S. O co chodzi z utrzymaniem Yamahy?Slyszalem ze w YAMAHA"H siada pare czesci a wszczegolnosci sprzeglo rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.