Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Intruder15 we wczesniejszych postach znajdziesz link do serwisowki, poczytaj dobrze najbardziej prawdopodobne jest ze nie odkreciles jednej sroby spustowej (sa 3). Jak nie umiesz znalesc to mozemy sie zgadac gdzies i pokaze ci co i jak. Ja jestem z Zarzecza wiec mamy do siebie nie dalej jak 15km. Czesto jezdze do Tychow do rodzicow.

 

 

Fog a moze taniej i lepiej byloby zrobic bak od podstaw wzorujac sie na starym, firm robiacych takie zeczy jest coraz wiecej i robia naprawde dobrze.Sam zastanawiam sie nad taka opcja, niestety ze wzgledu na finanse musze poczekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

6 latek śmigałem Drag Starkiem 1100 i przyszedł czas na Stratolinera Midnight Star 1900.

Tydzień radości dla tego kto mi go sprzedał, a ja mam nadzieje, że kupiłem dobry motocykl.

W związku z nowym motorkiem mam do posiadaczy 2 pytania.

Czy w Waszych modelach na postoju czuć dość mocno ciepło bijące od silnika???? (przy temperaturze powietrza ok 20 stopni). Mam wrażenie, że DS 1100 mniej się nagrzewał.

Pytanie drugie.

Przy samym siodle złapiąc oburącz zbiornik paliwa, próbując przechylać go to raz w prawo to w lewo zbiornik delikatnie się kołysze???

Sprawdzałem śruby i są dokręcone.

Zdjęcia niebawem

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie drugie.

Przy samym siodle złapiąc oburącz zbiornik paliwa, próbując przechylać go to raz w prawo to w lewo zbiornik delikatnie się kołysze???

Sprawdzałem śruby i są dokręcone.

 

Mój też się trochę kołysze.

Tak ma być.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie od ojca w sprawie usterki XV1900:

Czy ktokolwiek ze Śląska lub okolic kto posiada Midnighta 1.9 w wersji amerykańskiej byłby na tyle miły, że można by do niego podjechać i podczepić się na minutę do jego centralnego komputera w motocyklu? W częstochowskim serwisie Yamahy powiedzieli nam, że motor technicznie jest w 100% sprawny i usterka (wyświetlanie błędu nr 37, podwyższone obroty silnika na biegu jałowym) jest prawie na pewno spowodowana kłopotami z centralką. Problem w tym, że nie są oni w stanie tego w żaden sposób sprawdzić, a nowy komputer trochę kosztuje (cena w salonie- 4000 zł!) i dlatego ojciec chciałby się w jakiś sposób upewnić, czy to faktycznie przyczyna problemu. Czy ktokolwiek byłby w stanie pomóc w tej sprawie? :) Chodzi oczywiście tylko o podczepienie się pod komputer i odpalenie silnika, by sprawdzić, czy nadal chodzi na przyspieszonych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

6 latek śmigałem Drag Starkiem 1100 i przyszedł czas na Stratolinera Midnight Star 1900.

Tydzień radości dla tego kto mi go sprzedał, a ja mam nadzieje, że kupiłem dobry motocykl.

W związku z nowym motorkiem mam do posiadaczy 2 pytania.

Czy w Waszych modelach na postoju czuć dość mocno ciepło bijące od silnika???? (przy temperaturze powietrza ok 20 stopni). Mam wrażenie, że DS 1100 mniej się nagrzewał.

Pytanie drugie.

Przy samym siodle złapiąc oburącz zbiornik paliwa, próbując przechylać go to raz w prawo to w lewo zbiornik delikatnie się kołysze???

Sprawdzałem śruby i są dokręcone.

Zdjęcia niebawem

Pozdrawiam

Dzięki za odpowiedz.

Pyknąłem w weekend 300 km i mam uśmiech na twarzy.

Dwie osoby + bagaż deszcz czy sucho motocykl idzie jak po sznurku, chamulce od Drag Stara o niebo lepsze o osiągach nic nie napisze bo po co :)

Bardzo dobrze wybiera zakręty.

Z użycie paliwa 2 ludzików + torby przy przelotowej prędkości 110-120 6.7 litra, mniej przy takiej prędkości się nie da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to i ja mam tego monstera :-) :buttrock:

Naumiewam :-) się go powoli i zasięgam opinii doświadczonych użytkowników. W jakich zakresach prędkości zmieniacie biegi ? Czy na słuch, wyczucie, obroty ?

 

W/g manuala to 20/30/40/50 ??? Czytam i oczom nie wierzę że rekomendują 5-ka przy 50km/h (31 mph).

U mnie się nie da bo silnik szarpie niemiłosiernie. 5-ka tak dopiero około 70-80 km/h da się ładnie zapiąć bez szarpania. Jak to jest u Was ?

 

Druga sprawa to sonda lambda w wydechach. mam wydechy HK i jest w nich wpięta sonda. Jak kupiłem motocykl to kabel od niej było rozpięty na kostce. Podpiąłem go i... w/g mnie żadna różnica. Jak to jest właściwie z ta sondą ? Potrzebna do czegoś ? Czy rozpiąć i już.

 

Ogólnie to zarąbista maszyna... :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja mam tego monstera :-) :buttrock:

Naumiewam :-) się go powoli i zasięgam opinii doświadczonych użytkowników. W jakich zakresach prędkości zmieniacie biegi ? Czy na słuch, wyczucie, obroty ?

 

W/g manuala to 20/30/40/50 ??? Czytam i oczom nie wierzę że rekomendują 5-ka przy 50km/h (31 mph).

U mnie się nie da bo silnik szarpie niemiłosiernie. 5-ka tak dopiero około 70-80 km/h da się ładnie zapiąć bez szarpania. Jak to jest u Was ?

 

 

Ogólnie to zarąbista maszyna... :notworthy:

 

Uważam, że wyczułem motocykl i umiejętnie zmieniam biegi przy:

1 na 2 ok 30 km/h

2 na 3 ok 45-50 km/h

3 na 4 ok 65-70 km/h

4 na 5 min 90 km/h

 

Przy takowych zmianach nie szarpie, płynnie przyspiesza i normalnie pali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zepsuł się zamek w oryginalnej sakwie. Czy może ktoś z Was się orientuje gdzie takowy zamek można zamówić (musi być dokładnie pod ten sam klucz) ????

Będe wdzięczny za pomoc.

 

Musisz kupić nowy zamek w oryginale (będzie z kluczem), i każdy zakład który dorabia klucze za 20pln ustawi Ci ten nowy zamek pod stary klucz, więc będzie wszystko na jednym kluczu.

Ja tak zrobiłem z zamkiem od szyby.

A zamek oczywiście w autoryzowanym serwisie.

No chyba że coś znajdziesz an alledrogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupić nowy zamek w oryginale (będzie z kluczem), i każdy zakład który dorabia klucze za 20pln ustawi Ci ten nowy zamek pod stary klucz, więc będzie wszystko na jednym kluczu.

Ja tak zrobiłem z zamkiem od szyby.

A zamek oczywiście w autoryzowanym serwisie.

No chyba że coś znajdziesz an alledrogo.

 

Dziękuje bardzo za odpowiedz.

Nie wiedziałem, że zamek można ustawić pod konkretny klucz, bo to był właśnie główny problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś rozkręcić ten zamek i go przeczyścić ? Miałem problem z jednym zamkiem w sakwie i wystarczyło go trochę poserwisować :bigrazz:

 

Słuchajcie czy w naszych maszynach jest jakaś regulacja klamki sprzęgła ? Coś na wzór l

regulacji na lince ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...