Arczi626 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ludzie pomozcie szukałem bardzo duzo i znalazłem jak odblokawac yamahy ale te nowsze wersje ja posiadam taka z okragła lampa z przudo starsza wersja;/ prosze powiedzcier mi jak ja odblokowac poza blokada tłumika jest zablokowana napewno bo jedzie 40 km/h:/ a na liczniku ma 120. czuc jak cos ja dławi w pewnym momencie nie wchodzi na obroty i koniec :/ prosze pomozcie mi bo nie wiem co robc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Poza tłumikem może byc przegroda na krućcu łączącym gaźnik z silnikiem....sprawdz też gaźnik.....a swoją drogą to sprawdz kompresje bo powiem Ci szczerze że te motorki nie miały żadnych specjalizowanych blokad....a przynajmniej z tego co mi wiadomo....sprawdz też czy masz dobrze ustawiony zapłon bo to może być kwesta regulacji że nie pojedzie szybciej niz 40km/h lub poprostu zuzytego silnika czyli wymiana tłoka i pirscieni by Cię wtedy czekala.....Moja DT80MX leci 90 ale nie chciałem się już więcej rozpędzać :wink: więc tak naprawde nie wiem ile pójdzie....zatem skoro moja tyle leci to Twoja powinna przynajmniej 80 zasuwać....sprawdz wiec gaźnik, zaplon, kompresję i zobacz czy na krućcu nie ma przegrody i jak wyglada Twoj zaworek membranowy :bigrazz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 o ile dobrze wiem to e dt`ki mialy tez zmijszone dysze w gazniku wiec mozesz je zmienic na wieksze ewentualnie (nie jestem pewien ) na module tez moze byc blokowana ,ale tak jak jakuzzy napisal spr kompresjie bo moze byc tez tak ze juz tloczek sie skonczyl ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Rozbierz tłumik i powyjmuj te nie potrzebne rzeczy przez to się gławi,znień gażnik na większą gardziel zmień filtr powietrza,zdejmij blaszki z membrany ssacej zmień przełożenie na zębatkach jeśli dużo jeżdzisz po drogach niż w terenie.i sprawdz zapłon(ustaw zeby nie był za póżńy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 o ile dobrze wiem to e dt`ki mialy tez zmijszone dysze w gazniku wiec mozesz je zmienic na wieksze ewentualnie (nie jestem pewien ) na module tez moze byc blokowana ,ale tak jak jakuzzy napisal spr kompresjie bo moze byc tez tak ze juz tloczek sie skonczyl ;] W tych starszych DeTetach nie ma modulu jest cewka na magnecie i cewka zapłonowa ponad cylindrem .... (chciaz można by zastosowac układ elektroniczny do tego ;)) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi626 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Rozbierz tłumik i powyjmuj te nie potrzebne rzeczy przez to się gławi,znień gażnik na większą gardziel zmień filtr powietrza,zdejmij blaszki z membrany ssacej zmień przełożenie na zębatkach jeśli dużo jeżdzisz po drogach niż w terenie.i sprawdz zapłon(ustaw zeby nie był za póżńy) ok zrobie to a gdzie ta membrana ssaca sie znajduje?? nie jestem zbyt dobry w tych klockach P.S to prawda nie ma ona modułu potrzałem na 100% ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi626 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 zdziekuje za pomoc ale chcem jeszcze wiedziec gdzie znajduje sie membrana ssaca? prosze odpowiedzcie mi:):] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 membrana znajduje się między cylindrem a kruccem gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Rozbierz tłumik i powyjmuj te nie potrzebne rzeczy przez to się gławi,znień gażnik na większą gardziel zmień filtr powietrza,zdejmij blaszki z membrany ssacej zmień przełożenie na zębatkach jeśli dużo jeżdzisz po drogach niż w terenie.i sprawdz zapłon(ustaw zeby nie był za póżńy)JAKTO ZDEJMIJ BLASZKI....czyś ty oszalał????? toż to zawór regulujący tętnienie w ukłądzie korbowym i pozwalający na lepsze spręzenie mieszanki pod tłokiem....wyjęcie blaszek ropierdzieli całą moc w cholere.... nie ruszaj membrany jak masz trzylistkową jak moja nie ruszaj.....gaźnik większa gardziel OK ale skoro ten motorek nie idzie więcej niż 40km/h to najszybciej będzie to kwestia remontu silnika....na szczęscie do DT50MX jest cała masa częsci (czego nie można powiedzieć o 80MX) możesz nawet kupic tuningowe cylinder i tłok :flesje:....Powodzenia... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.