Merh Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 witam!problem wygląda nastepująco: wlewam olej do silnika wlewem(a jak! :wink: ) z ty m ze olej nie trafia wcale do silnika ,tylko zostaje nad komorą skrzyni. zobaczylem to po zmianie oleju. odrecilem miske olejową(pokrywe pompy) a tam 400ml starego oleju ktory dopiero co wyrzucilem,wylewając go głównym korkiem spustowym,a po nowym oleju ani sladu! odkrecilem wiec korek spustowy -a tam caly nowy olej siedzi i nie splywa do silnika. czemu?! tam jest jakis maly kanal ktory mogl sie zapchac? jak to udroznic?POMOCY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Kolego wez no i napisz poprawnie o co tobie sie rozchodzi bo nie bardzo jestem w stanie pojac twoj problem? Olej do silnika wlewa sie po odkreceniu duzego korka wlewu z lewej strony silnika (od strony rozrzadu) w jego tylnej czesci. W srodku tego otworu znajduje sie mniejszy otwor, ktory powinien posiadac nakretke z bagnetem i przez niego wlewasz olej do skrzyni.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 dobnra-po problemie. zasalwowalem sie rozbiorka silnika. okazalo sie ze ktos w niego juz ingerowal i zalozyl na dziurke,ktora olej dostaje sie do pompy,rurkę "odpowietrzającą" udalo sie i juz jest cacy.a tobie moc dziekuje za wytlumaczenie. powiem tak mojemu synowi jak sie go dorobie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 no problem... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 yyyyy... cacy jednak wcale nie bylo :biggrin: okazalo sie pod 3 dniach brob i bledow ze po prostu "zaworek" ktory powinien byc w deklu,ten ktory wchodzi w wał, zamiast byc zamocowany w deklu,siedzial sobie luzno w otworze w wale. a gdyby nie moje znalezisko,czyli stary dekiel od przejsciowki,czy m07 to nadal bym sie glowil co jest. cale szczescie ciagle sie ucze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Do M10 zamontowałeś dekiel od M07?? Dobrze czytam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 hehe,całe szczescie nie :cool: ale posluzyl mi on jako baza waznych informacji. otoz do walu olej dostaje sie idąc od dolu dekla ddo gory,i w deklu powinien byc taki "lejek" ktory po jego zalozeniu wchodzi w wal. w moim deklu ktory byl w motorze ten lejek zamiast siedziec szczelnie w deklu,siedzial luzniutko w wale :biggrin: a caly olej plynął do miski. ale juz po problemach z junkersem. wszystko jest cacy,silnik sie poci -czykli jest w normie. jak to mowi ojciec-jesli junak nie cieknie to nie ma juz oleju :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 jak to mowi ojciec-jesli junak nie cieknie to nie ma juz oleju Twoj ojciec chyba nie mowi tego powaznie? Bo jesli tak to popros aby nie gadal farmazonow tylko popracowal nad przylgnia i odpowietrzeniem a pocic sie nie bedzie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Junaki ciekły kiedyś... ludzie ich używali na codzień, za bardzo nie dbali. Dziś Junak jest prawdziwym weteranem, ludzie o nie dbają, tak naprawdę to juz dawno nie widziałem cieknącego Junaka, chyba że lekko zapoconego, lub ewidentnie ktoś nie dba o sprzęta. nie gadal farmazonow tylko popracowal nad przylgnia i odpowietrzeniem a pocic sie nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 3 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 problem lezy w tym,ze cieknie skrzynia w miejscu gdzie wychodzi walek kopniaka :cool: jest tam zalozony oring nowka i wraz cieknie. nie mam pojęcia co z tym zrobic :biggrin: cala reszta trzyma pięknie;kartey szczelne,ze sprzegla ani kropli,z dekla kryjacego rozrzad tez nic.tylko ze skrzyni olej wycieka po walku,a pozniej po walku zmieniacza biegów na zewnątrz,bo tulejka w deklu jest wyrobiona. chcialem ja wymieniec,ale to chyba nic nie da(chociaz i tak to zrobie dla pewnosci). jesli ktos ma pomysl jak zatamować ten "olejotok" niech mi tu go opisze :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Najprostszy sposób to dobrze uszczelnić skrzynie biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.