motowojtas Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Witam! Chciałbym wzmocnić mojego mbx-a mozliwie małym kosztem, myślałem nad planowaniem głowicy, podcinaniem tłoka od strony gażnika, jak to zrobić, ile mozna spalnować głowice zeby nie skrócić zbytnio zywotnosci silnika, czy podcinanie tłoka w mbx cos pomoze, i jaki bedzie to miało wpływ na spalanie p.s w tym tygodniu zawoze silnik do gościa który załozy mi nowe uszczelki, i przy okazji spróbował bym coś zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 planowanie glowicy nie ma sensu bo juz seryjnie mbx ma stopień sprężania na poziomie 13:1 podnoeszenie jeszcze go to będzie zabjstwo dla silnika a co do podcinania tłoka w tym silniku to nie wiem czy to cos daje bo jeszcze nie robiłem ani nie widziałem żeby ktoś to robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja bym CI polecił założyć gażnik z krućcem od ns-1 dzis założyłem do kumpla zamiast seryjnego gażniora , taki wygar dostał ze normalnie szok niepodejrzewałem w ogóle żę mtx moze mieć tyle mocy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Zmniejszyć szkodliwą pojemność wału, a potem można kanały przepłukujące wypolerować i ewentualnie powiększyć. No i j/w lepszy gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.