ANDY Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Mam identyczną z 91r. Poprzednio była w rękach rzeźników więc problemów miałem z nią sporo.Moim zdaniem jeśli pali w granicach normy (ok 5 l). To powinieneś sprawdzić stan membran w gażnikach. Ostrzegam, mogą być problemy z odkręceniem śrub. Odkręcasz metalowe dekielki po prawej stronie motocykla. U mnie po wymianie membran było trochę lepiej, ale nie całkiem. Oddałem do serwisu na regulację zaworów i gażnika. Co do zaworów to w pierwszym cylindrze podparty był lekko zawór wydechowy. drugi był OK. Gażników nie robił bo nie mógł adkręcić czegoś-tam. Ale można jeździć, powiedział. Traz moje uwagi. W zasadzie jest OK. Odpala dobrze, zimny i ciepły. Jedyną uwagę mam do tego że po odpuszszczeniu gazu troszkę strzela. Machnąłem na to ręką. W miom przyczyną złej pracy były dziurawe membrany (na oko nawet nie bardzo) i regulacja zaworów. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzola Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Dziękuję za rady- im więcej tym lepiej ;) Pozdrawiam,dzola :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 (edytowane) Czolem! Hmm, jesli jestes z okolicy, to tez moge czasem rzucic okiem na Twoj motocykl :buttrock:. Tak do konca dwoch lewych rak do mechaniki nie posiadam i czasem trafia mi sie cos naprawic :(, wiec w razie czego tez wal jak w dym... :flesje: Pozdrawiam Edytowane 16 Września 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.