Skocz do zawartości

Problem z zapaleniem po rozgrzaniu - ETZ 251


Luki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i jest, od niedawna stalem sie posiadaczem 251-ki i jest to moje pierwsze moto i jestem bardzo zadowolony aczkolwiek mam dwa male problemy

1) Na zimno pali bez problemu jednak po rozgrzaniu juz slabiej badz wcale , musze wtedy troche poczekac i znowu zaskoczy

2) chyba juz stary akumulator bo gdy pracuje na jalowym i wlaczam krotkie to gasnie natomiast gdy podkrece obroty tak do 3000 i wlaczam to jest ok.

 

No i podczas jazdy musze sie pilnowac bo te dwa problemy nawarstwiaja sie bo gdy obroty zejda po nizej okolo 2500 to moto gasnie i musze sie troche nameczyc zeby je zapalic.

 

Czekam na porady.Z gory dzieki.

 

Luki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mi sie wydaje że masz przegarzany cylider- mój kumpel miał cos takiego w Cezetce- jak to naprawić? podobno tylko poprzez wymiane cylindra

a co do elektryki to zobacz szczotki przy alternatorze, może masz za mocno wydarte???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...