dodi Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Hey Pierwsze witam i pozdrawiam wszystkich bo jestem tu nowy :( A teraz.. Mam honde crf450r `00 ostatnio zaczela mi bardzo ciezko palic kiedy jest zimna nie pomagaja "rozne techniki" palenia... jest go poprostu bardzo ciezko zapalic, swiecia wymieniona na nowa iskra jest, filtr powietrze czysty. Niepokoi mnie rowniez to ze zauwazylem zwiekszony poziom oleju tzn przybylo go "za szybką" tylko nie wiem czy moze to miec zwiazek jedno z drugim. za kazda pomocna odp z gory thx dod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 (edytowane) Czy dobrze pali jak jest ciepły silnik? Jeżeli tak, obczaj czy dobrze działa linka ssania, czy ssanie się otwiera. Możesz mieć cienki akumulator i jak się podładuje po jeżdzie wtedy może dobrze palić. Na ssaniu odpalaj bez gazu.Jeżeli chodzi o zwiększony poziom oleju, walnięta uszczelka pod głowicą, lub paliwo dostaje się do oleju ( mam nadzieję, że ci się tylko wydaje, że jest wyższy). Czy olej nie śmierdzi paliwem, czy nie zmienił konsystencji, barwy? Edytowane 19 Sierpnia 2006 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 CRF palony jest na kopa takze aku odpada ;) ssanie jest zalanczane bezposrednio takim malym cyckiem na gazniku, olej napewno sie powiekszyl ale zapach ma delikatnie "benzynowy" ale to jest praktycznie w normie, tylko zastanawiam sie ktoredy moglo sie dostac paliwo do oleju. Co do uszczelki.. moze i to faktycznie jest uszczelka,zauwazylem cos takeigo ze kop chodzi troszke lzej jakby kompresja sie pogorszyla :( zastanawiam sie czy nie padly pierscienie. W jaki sposob mozna zdiagnozowac padniętą uszczelke pod glowica? dod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Sorry nie zczaiłem dobrze nazwy motorku. Najlepiej temat przenieś do mechanika 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 (edytowane) Sorry nie zczaiłem dobrze nazwy motorku. Najlepiej temat przenieś do mechanika 2T.Dlaczego ?? przecież CRF to 4T ... :( Edytowane 19 Sierpnia 2006 przez TIJO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 No to kurde walnąłem :( . Prawdę mówiąc myślałem, że wszystkie te CR są 2T, a crossami nie interesuję się. Dodi zobacz sobie w opcji szukaj, jest wiele tematów dot. walniętej uszczelki pod głowicą. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Jeżeli olej nie zmienił barwy na jakąś mętną, to ja bym uszczelkę raczej zostawił w spokoju.Sprawdx raczej zaworek iglicowy w gaźniku. Być może "nie trzyma" jak bozia przykazała i jest to powodem zalewania się silnika (problemy z odpalaniem i tajemniczy "przybór" oleju w silniku). Dodi paliwo dostaje się do oleju najprostszą możliwą drogą: przez kanały dolotowe i ścieka przez cylinder w dół... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 A tak pozatematem :( DODI z kad jesteś i gdzie kupiles tą CRF'e ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 a moze własnie wina lezy w ssaniu bo furke moze zalewac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Nowy Sącz a kupilem nad morzem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 hmmm a napisz jeszcze w jaki sposób sprawdzasz i dolewasz olej - czy na zimnym czy ciepłym silniku podejrzewam że CRF-a ma suchą miske olejową a to może miec znaczenie co do "przybywania" oleju Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 po dokladnym wypuszczeniu oleju wlewam w/g miarki i tyle :) tylko jeszcze wczoraj "odkrylem" ze przybylo oleju w silniku a brakuje w skrzyni :) czy moze to miec jakis zwiazek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 po dokladnym wypuszczeniu oleju wlewam w/g miarki i tyleok, ale gdzie wlewasz olej? do otworu na ramie przy główce ramy czy do silnika jeszcze wczoraj "odkrylem" ze przybylo oleju w silniku a brakuje w skrzyni czy moze to miec jakis zwiazek?jak dla mnie to wskazuje to na uszkodzony simering na wale :) zalej jeszcze raz odpowiednie ilosci oleju , pojezdzij troche i sprawdz ponownie Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 w CRF nie ma oleju w ramie przynajmniej w mojej, leje do silnika. Jak padl na wale to pewnie rozbieranie calego silnika mnie czeka...:) dod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.