Skocz do zawartości

TRUDNE ZAPALANIE HONDA CRF 450


dodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hey

 

Pierwsze witam i pozdrawiam wszystkich bo jestem tu nowy :(

 

A teraz..

 

Mam honde crf450r `00 ostatnio zaczela mi bardzo ciezko palic kiedy jest zimna nie pomagaja "rozne techniki" palenia... jest go poprostu bardzo ciezko zapalic, swiecia wymieniona na nowa iskra jest, filtr powietrze czysty. Niepokoi mnie rowniez to ze zauwazylem zwiekszony poziom oleju tzn przybylo go "za szybką" tylko nie wiem czy moze to miec zwiazek jedno z drugim.

 

za kazda pomocna odp z gory thx

 

dod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze pali jak jest ciepły silnik? Jeżeli tak, obczaj czy dobrze działa linka ssania, czy ssanie się otwiera. Możesz mieć cienki akumulator i jak się podładuje po jeżdzie wtedy może dobrze palić. Na ssaniu odpalaj bez gazu.

Jeżeli chodzi o zwiększony poziom oleju, walnięta uszczelka pod głowicą, lub paliwo dostaje się do oleju ( mam nadzieję, że ci się tylko wydaje, że jest wyższy). Czy olej nie śmierdzi paliwem, czy nie zmienił konsystencji, barwy?

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRF palony jest na kopa takze aku odpada ;) ssanie jest zalanczane bezposrednio takim malym cyckiem na gazniku, olej napewno sie powiekszyl ale zapach ma delikatnie "benzynowy" ale to jest praktycznie w normie, tylko zastanawiam sie ktoredy moglo sie dostac paliwo do oleju.

Co do uszczelki.. moze i to faktycznie jest uszczelka,zauwazylem cos takeigo ze kop chodzi troszke lzej jakby kompresja sie pogorszyla :( zastanawiam sie czy nie padly pierscienie.

W jaki sposob mozna zdiagnozowac padniętą uszczelke pod glowica?

 

dod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli olej nie zmienił barwy na jakąś mętną, to ja bym uszczelkę raczej zostawił w spokoju.

Sprawdx raczej zaworek iglicowy w gaźniku. Być może "nie trzyma" jak bozia przykazała i jest to powodem zalewania się silnika (problemy z odpalaniem i tajemniczy "przybór" oleju w silniku).

 

Dodi paliwo dostaje się do oleju najprostszą możliwą drogą: przez kanały dolotowe i ścieka przez cylinder w dół...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm a napisz jeszcze w jaki sposób sprawdzasz i dolewasz olej - czy na zimnym czy ciepłym silniku

 

podejrzewam że CRF-a ma suchą miske olejową a to może miec znaczenie co do "przybywania" oleju

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po dokladnym wypuszczeniu oleju wlewam w/g miarki i tyle

ok, ale gdzie wlewasz olej? do otworu na ramie przy główce ramy czy do silnika

 

jeszcze wczoraj "odkrylem" ze przybylo oleju w silniku a brakuje w skrzyni czy moze to miec jakis zwiazek?

jak dla mnie to wskazuje to na uszkodzony simering na wale :) zalej jeszcze raz odpowiednie ilosci oleju , pojezdzij troche i sprawdz ponownie

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...