Nemesis Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam, dzisiaj ściągnełem boczną pokrywe silnika po stronie sprzęgła, po obejżeniu z grubsza wnętrzności spowrotem założyłem pokrywe. Wszystko poprzykręcałem tak ja było(chyba). I jak kopie kopką to czuje jak sie ślizga na sprzęgle, jak wcisne je do końca to ślizga sie jeszcze bardziej, linka jest bardzo luźna. Przed rozkręceniem pokrywy sprzęgło było ok, próbowałem je regulować takim kółeczkiem przy silniku i linką ale nadal lipa. Acha, sprzęgła w ogóle nie ściągałem z wału. Prosze o pomoc z góry THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 sprzeglo jest zbyt mocno naciagniete i dlatego kopka sie sklizga jak probujesz odpalic.....poluznij na tym kulku lub lince!! Szerokości! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Skoro linka jest bardzo luźna to nie może mieć za bardzo naciągniętego. Musiałeś źle złożyć. Jeśli nie ściągałeś stożka z wału to stożek powinien byc ok. Ja bym rozłożył i złożył jeszcze raz (tylko z pomocą schematu) bo widze że nie jesteś pewny czy złożyłeś tak jak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Skoro linka jest bardzo luźna to nie może mieć za bardzo naciągniętego. Musiałeś źle złożyć. Jeśli nie ściągałeś stożka z wału to stożek powinien byc ok. Ja bym rozłożył i złożył jeszcze raz (tylko z pomocą schematu) bo widze że nie jesteś pewny czy złożyłeś tak jak było. Kurde zlożyłem prawidłowo, tylko pewnie źle ustawiłem takie... hmm nie znam fachowej nazwy, to są takie 2 zębatki które mają jakby wykręcone w środku ząbki i one na siebie nachodzą, tylko jak wyczajić odpowiednie położenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 poluzuj linke przy rączce jak tylko się da. Potem jak masz to całe sprzęgło złożone i kapa jest już zakręcona i śruba na wale [2] też jest mocno przykręcona to ten element którym się ustawia sprzęgło [4] przekręć na maxa w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Potem załóż tą okrągłą blache [3] i zakręć dekielek obrotomierza [1] (uważaj żeby nie zruszyć ustawienia). Później już tylko możesz ustawiać na lince sprzęgła. Jeśli masz złożone dobrze to powinno działać. Powodzenia PS. tu masz linka do zdjęcia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Dobra zrobiłem moto, więc zamykam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.