Skocz do zawartości

Regulacja sprzęgła w Etz251


Nemesis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj ściągnełem boczną pokrywe silnika po stronie sprzęgła, po obejżeniu z grubsza wnętrzności spowrotem założyłem pokrywe. Wszystko poprzykręcałem tak ja było(chyba). I jak kopie kopką to czuje jak sie ślizga na sprzęgle, jak wcisne je do końca to ślizga sie jeszcze bardziej, linka jest bardzo luźna. Przed rozkręceniem pokrywy sprzęgło było ok, próbowałem je regulować takim kółeczkiem przy silniku i linką ale nadal lipa. Acha, sprzęgła w ogóle nie ściągałem z wału. Prosze o pomoc z góry THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo jest zbyt mocno naciagniete i dlatego kopka sie sklizga jak probujesz odpalic.....poluznij na tym kulku lub lince!!

 

Szerokości!

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro linka jest bardzo luźna to nie może mieć za bardzo naciągniętego. Musiałeś źle złożyć. Jeśli nie ściągałeś stożka z wału to stożek powinien byc ok. Ja bym rozłożył i złożył jeszcze raz (tylko z pomocą schematu) bo widze że nie jesteś pewny czy złożyłeś tak jak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro linka jest bardzo luźna to nie może mieć za bardzo naciągniętego. Musiałeś źle złożyć. Jeśli nie ściągałeś stożka z wału to stożek powinien byc ok. Ja bym rozłożył i złożył jeszcze raz (tylko z pomocą schematu) bo widze że nie jesteś pewny czy złożyłeś tak jak było.

 

 

Kurde zlożyłem prawidłowo, tylko pewnie źle ustawiłem takie... hmm nie znam fachowej nazwy, to są takie 2 zębatki które mają jakby wykręcone w środku ząbki i one na siebie nachodzą, tylko jak wyczajić odpowiednie położenie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poluzuj linke przy rączce jak tylko się da. Potem jak masz to całe sprzęgło złożone i kapa jest już zakręcona i śruba na wale [2] też jest mocno przykręcona to ten element którym się ustawia sprzęgło [4] przekręć na maxa w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Potem załóż tą okrągłą blache [3] i zakręć dekielek obrotomierza [1] (uważaj żeby nie zruszyć ustawienia). Później już tylko możesz ustawiać na lince sprzęgła. Jeśli masz złożone dobrze to powinno działać. Powodzenia

 

PS. tu masz linka do zdjęcia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...