bekriss Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Jak w temacie. strasznie dziwia mnie informacje podane w serwisowce odnoscnie rozmiaru dysz w odpowiednich gaznikach. Silnik pracuje rowno. Pierwsza sprawa:Otoz w 1, 2 gazniku sa dysze 105 a w 3, 4 102,5. Wiem ze w diversion 105 sa na skrajnych cylindrach i tutaj to rozwiazanie jest w miare uzasadnione. Ale jakie ma uzasadnienie wkladanie wiekszych dysz na dwa pierwsze cylindry?? Wynika to z obciazenia walu?? Dziwi mnie to poniewaz np fz 600 ma dysze 107 na wszystkich cylindrach a yx radian 97,5. Silniki sa te same poza roznicym sie zespolem gaznikow i walkami rozrzadu dostosowanymi do przeznacznie motocykla. Jakies pomysly?? Druga sprawa to informacja o ustawianiu poziomu paliwa. Przewaznie plywaki ustawia sie od miejsca podzialu gaznikow bez uszczelki. Ustwiajac w ten sposob poziom okazuje sie plywaki dotykaja korpusu gaznikow. Tylko ze dolna czesc gaznikow wchodzi w gorna i mierzac poziom od krawedzi gaznikow a nie od miejsca przylozenia uszczelki jest mozliwe ustawienie poziomu paliwa. Pytanie tylko czy jest to zrobione dobrze i miesci sie w granicach podanych w serwisowce. Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Teoretycznie większe dysze powinny być założone na wewnętrzne cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Chyba na zewnetrzne. Tak jest przynajmniej w diversion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARBI Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Ustawiasz na pływakach od 2,5 do 3,5 mm poniżej komory pływakowej, czyli jak zdejmiesz pokrywę (tam jak masz pływak) to masz flat chamber, czyli punkt odniesienia i pływak musi być niżej od powierzchni od 2,5 do 3,5 mm. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 http://img75.imageshack.us/my.php?image=pdr14tc6.jpg Co do tych plywakow to byly ustwaine mniej wiecej jak na rysunku 9.1. Tylko ze tam mierzona jest wysokosc od miejsca przylozenia uszczelki. Ustawiajac w tym miejscu jak podaje serwisowka 16,5-18,5 a konkretnie 17,5mm plywak dobijal do korpusu gaznika. Poprzednie regulacje wykonywane byly w warsztacie i bylo ustawione ok 20mm. Jak sie okazalo mierzac 17,5mm nie od miesca przylozenia uszczelki a od tej widocznej krawedzi gaznika wyszlo rowniez ok 20mm. Silnik pracuje niby dobrze. swiece maja kolor kawy z mlekiem ale poprostu dociekam czy dobrze to zostalo zrobione czy tez nie. Najwyzej jakis blad sie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.