Baklazan Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 I jeszcze takie pytanko... Jak się ją z kopniaka pali ? i czy 350 ma już odprężnik ? czy w ogóle wszystkie 4t mają odprężnik bo nie za bardzo się w tym orientuje... wiem że 600 maja to napewno :wink: Thx.pzdr :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 DR 350 posiada normalny odprężnik a odpala się ją jak wszystkie inne single 4T. Był juz o tym spory temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Heh dzięki, ja nic o odprężniku w dr350 ( chyba ze mowisz o tym temacie jak sie odpala 4t z odpreznikiem... ) nie znalazlem... Widocznie szukac nie umiem :wink: Pzdr :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Tak chodziło mi o temat o odpalaniu 4t z odprężnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 No i zapomniałem dodać, że musi nadążyć za 600-tkami, bo wszscy znajomi mają xl600r rm i dr 650 s ;) ja mam KLR 250 i bez problemu jezdze z KLR 600, KTM 640, Suzi DR 650.. oczywiscie zamykam zawsze sznureczek, ale kolesie nie odskakuja mi dalej niz na 30 metrow, a zawsze doganiam :icon_twisted:mogli by oczywiscie mocniej deptac, tylko po co zapie**alac powyzej 120 kmh w terenie? bierz DR 350 i sie nie zastanawiajja moze sie przesiade po KLRze.. w mysli klebi mi sie tez LC4 400 EXC Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja mam KLR 250 i bez problemu jezdze z KLR 600, KTM 640, Suzi DR 650.. oczywiscie zamykam zawsze sznureczek, ale kolesie nie odskakuja mi dalej niz na 30 metrow, a zawsze doganiam ;)mogli by oczywiscie mocniej deptac, tylko po co zapie**alac powyzej 120 kmh w terenie? bierz DR 350 i sie nie zastanawiajja moze sie przesiade po KLRze.. w mysli klebi mi sie tez LC4 400 EXCJak śmigacie 120 to nie nie jest teren tylko leśne/polne drogi. W ternie u mnie wszytscy na wyczynach mamy srednią prędkośc 40km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisso76 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 tylko jest jedna sprawa chcesz kopniaka i rozrusznik !!!!nie bardzo wiem czy taka opcja w dr 350 jest ja mam kopniaka i nie zamienił bym sie mimo ze czaqsmi sie mecze z odpaleniemz rozrusznikiem nie maja juz kopki a jak w lesie zabraknie prądu to..... na piechotkepozdrawiam lepszy wybór dr 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 odbiegne troche od tematu - kupuje xlr 250 baje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 odbiegne troche od tematu - kupuje xlr 250 baje :biggrin:Ciężko może być znaleść, ale słuszny wybór :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.