Osti16 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Witam!! Mam problem w mojej Af1 125 poniewaz przedtem kreciła 11tys ale od 7 przerywała ale dochodziła do 11tys rezebrałem i okazał sie ze zawor był urwany i tak zapieczony ze wogule sie nie ruszał.. Wiec zrobiłem wszytko wyczysciłem i poskładałem... zapalilem i kreci 7 koniec:( zmianiałem swiece i nic:( gaznik i nic:( Dochodzi do 7 i tyle:( Ale zauwalyłem ze zawor jest otwarty na wolnych obrotach a zamyka sie jak dodam gazu:/ nie wiem czy tak ma byc?? Co mam zrobic zeby kreciła sie do konca? Kompresie mam super 11atmosfet.. PS. A wtedy jak rozebrałem zawor to myłem silnik i moze cos zalałem? ale pali bez problemu i fajnie chodzi na wolnych ale kreci tylko 7( PRosze bardzo o pomoc moj gg 4991762 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 No logicznie rzecz biorac to zawor sie powinien otwierac w miare zwiekszania obrotow :icon_razz: Otworz go caklowicie odlacz ten zawor i sprawdz jak sie wkreca. Powinno pomoc :icon_razz: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osti16 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Aha ale czytałem ze bede miał słabszy doł jak go odepne? A mozna go wyciagnąc całkiem?? nic sie nei stanie?? A co mogło sie stac ze działa na odwrot?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 logicznie myślać coś jest na odwrót podpięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 logicznie myślać coś jest na odwrót podpięte Dokładnie.Zawór jest po to, żeby zwiększyć moment obrotowy pzry niskich obrotach. Na wysokich powinien się maxymalnie otworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osti16 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Nio i teraz tak jest ze juz no wolnych jest zamkniety a pozniej cały sie otwiera i kreci tylko do 8tys:/ Dlaczego? juz fajnie cignie od dołu ale dochodzi tylko do 8tys:/ i taka jazda to do dupy nie podobna:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Skoro kreci tylko do 8tys to znaczy ze jeszcze go cos blokuje. Jesli jednak jestes pewny ze jest otwarty radzilbym sprawdzic czy nie ma jeszcze gdzies innych blokad (tuleja na tlumiku, gaznik, dyfuzor, cdi, itp). POZDRO Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 w mojej af1 nawet jak odepniesz zawór to chodzi normalnie (niewielka różnica). U mnie przy najniższych obrotach zawór jest otwarty (schowany) , wraz ze wzrostem się zamyka a później znów otwiera. Może masz spierdolony sterownik zaworem??? Przetarty kabelek albo cóś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.