Skocz do zawartości

Yamaha DT 125 problem, chyba zakup sie nie udal :-(


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie poraz pierwszy...

 

Wlasnie zakupilem niedawno do zabawy i nauki swoj pierwszy motor wlasnie jak w temacie Yamaha DT 125.

Ale radosci zbyt duzej mi on jak na razie nie przynosi, zaraz po dwu dniowej zabawie odstawilem go do serwisu. Pierwszy jak dla mnie problem to byla "chyba" blokada, motorek na pierwszym biegu i drugim krecil sie do ponad 10tys potem przy 3 musialem od razu przelaczac na 4 bo juz 7-7,5tys potem na wyzszych biegach 5 i 6 to samo przy czym na 6 Vmax to 80-85km. Po odstawieniu do serwisu dzowni domnie serwisant i mowi ze trzeba wymienic tlok i zrobic szlif bo mam mala kopresje i jemu sie nie wydaje aby motor byl zablokowany bo na 1 i 2 idzie jak burza ale reszty nie sprawdzil z tego co wywnioskowalem bo sie zdziwil jak mu powiedzialem ze Vmax to 85km. No ale ok ja jestem laikiem jak serwisant mowi ze trzeba wymienic i zrobic szlif to ok, choc nie ukrywam ze zadnych jakis dziwnych dzwiekow w silniku metalicznych odglosow nie slyszalem. Oki po 2tyg. odwiedzam serwis i co sie okazuje motorek zlozony ale maja problem nadal to samo i doszlo do tego ze motor jeszcze sie dlawi, tzn czasem ale nie zawsze jak odkrece na maxa gaz na jedynce lub dwojce to motor przytyka i schodzi z obrotami na sam dol i gasnie :-( kicha tak nawet wczesniej nie mialem,jesli lekko go wkrecam to zaczyna isc ok tak przy 4 moge mu odkrecic na maxa i czasem sie wkreci ladnie ale losow zdaza sie ze znowu lapie dol :-(, serwisant upiera sie ze tak bylo eh (najbardziej jest to uciazliwe przy wjazdach pod gore :-(, zero zabawy sama meczarnia /:-/)..odebralem go teraz na ten dlugi weekend bo troszke sie stesknilem i chce sie pobawic ale tak sie jezdzic nieda, reklamuje i oddaje go od srody ponownie. Ale bardzo duza prozba do Was, czy tak moze wygladac wlasnie blokada ? ze jeden i dwa kreci a potem juz dochodzi max do 7,5 i Vmax 85km ?? czy moze juz tak motor