pioter_gpz Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) Czesc. Wczoraj stalem sie szczesliwym posiadaczem WFM M06 z 1960r. Do odratowania jest chodz brakuje kilku rzeczy itp. Silnik wszystko kreci, iskra jest. Poprzedni wlasciciel mowi ze pali. Po przywiezieniu jej do domu jednak sie nie zdecydowalem na probe odpalenia i bardzo dobrze. Dzisaj rozlozylem cala wfm procz silnika (tylko cylinder) i okazało sie ze oba pierscienie sa polamane na zamkach (te dwa dziobki ktore zamykane sa na zamku, po jednym takim na kazdym pierscieniu) całe szczescie ze te skrawki nie uszkodziły gładzi cylindra i udalo mi sie je wydostac ze szczelin tłoka. Magneto wraz z kolem jest całe i w swietnym stanie moge powiedziec ze jak nowka z epoki :P I pierwsze pytanie z ktorym kieruje sie do Was :crossy: http://img140.imageshack.us/img140/5514/wfm30me1.jpgTak wyglada tryb zdawczy siedziala tylko na nim zebatka i nie była przykrecona. Na trybie nie widac sladu po gwincie. Widocznie poprzedni wlasicielm tak jezdził. Czy tryb zdawczy jest taki sam jak w WS-ce ? i czy bedzie pasował? bo nie wiem czy w moim miescie dostane czesci do wfm.Narazie Wfm została cala wyczyszczona i wymyta i tak zostanie złozona, gdyz narazie nie stac mnie na całkowyta renowacje. Ktora keidys napewno przejdzie.Jesli zechcecie moge wam pokazac zdjecia WFM.Aha i jesli ktos ma jakies czesci ogolnie rzeczy do WFM prosil bym o kontakt. Ja pozniej wymienie wszystkie brakujace elementy. No to narazie tyle :clap: Pozdrawiam Piotrek. Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Czy tryb zdawczy jest taki sam jak w WS-ce ? Myślę ze tak gdyż to są praktycznie te same silniki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Zdjecia :P http://img70.imageshack.us/img70/5651/wfm4lt1.jpghttp://img433.imageshack.us/img433/7963/wfm2iy9.jpghttp://img433.imageshack.us/img433/7118/wfm5ok8.jpghttp://img433.imageshack.us/img433/4460/wfm6bl2.jpghttp://img66.imageshack.us/img66/5777/wfm7od0.jpghttp://img88.imageshack.us/img88/7664/wfm8dq3.jpghttp://img433.imageshack.us/img433/9766/wfm9yg9.jpghttp://img328.imageshack.us/img328/4056/wfm17as7.jpghttp://img156.imageshack.us/img156/1899/wfm11ko0.jpghttp://img156.imageshack.us/img156/8443/wfm12ob8.jpghttp://img156.imageshack.us/img156/9646/wfm18br4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Tryb w silniku -W-F-M-ki to jest jedna z rzeczy która różni się od silnika WSKi. W silniku -W-F-M-ki tryb zdawczy ma 5 wypustów, którymi łaczy się z 2 trybem. Natomiast w WSKe są 3 wypusty. Ale ja mam WFMke z 1966roku i mam juz taki tryb jak w WSce oryginalnie ale podejrzewam że u ciebie bedzie jeszcze na 5 wypustów. http://img208.imageshack.us/my.php?image=trybzdawczy1ox3.jpghttp://img85.imageshack.us/my.php?image=trybzdawczy1vf3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 dzis rozbieram silnik. wiec okaze sie jaki to bedzie tryb. Ale wychodzi na to ze ten z 5 wypustami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 też mam chętke na WFM-ke wiem nawet o jednej z dokumentami w ładnym stanie i o małym przebiegu tylko że jest zatarta, no ale wszystko da się zrobić, tylko musze czekać bo koleś który ją ma narazie siedzi w więzieniu :clap: pioter_gpz gratuluje zakupu jak ją zrobisz z serem to wyjdzie cakłiem niezła furapzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Tak z pamieci, brakujace elementy to :-oslona lancucha-klosz przedni-klosz tylny-puszka i ta osłonka akumulatora (ktora juz mam)-slimakWiekszosc znajde bez kłopotu, tylko ze slimakiem moze byc problem.pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ze slimakiem moze byc problem. Przejrzyj allegro.Nie powinno być z tym problemu.Jak by co, to zajrzę jutro do komórki.Powinienem mieć gdzieś taki ślimak ( nówkę sztukę z metką :) ) jeśli znajdę, to ci zprezentuję, bo sam i tak nie potrzebuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Czesc ;) wiec zajrzyj do komorki jak mozesz :) i pogadamy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 a mam pytanko do ciebie pioter gpz a jaki jest stan licznika w tej wfm ?? bo strasznie mnie to ciekawi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Hej. chodzi ci o przebieg czy stan techniczny i wizualny? wiec licznik wszystko działa :) i wizualnie tez wyglda dobrze jak na swoj wiek i miejsce w jakim stała. od spodu nigdzie nie pordzewiazły itp. Tu masz fotke tylko taka mam. http://img152.imageshack.us/img152/6264/wfm19og2.jpgpzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 12 tys km przebiegu o to mi chodziło ! tylko ciekaw jestem czy to oryginalny licznik w tej -W-F-M- . Rozebrałes silnik w pół ?? jak tak rzobiłbyś fotki jak w srodku wyglada silnik i w jakim jest stanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ostatno jeździłem WSKą z 1961 roku (taki sam wygląd jak -W-F-M-ka z pierwszych lat produkcji) z przebiegiem niecałe 1200 km 100% oryginału. Dodam jeszcze że miała plombe na cylindrze. Poprostu motor super śmiga, cud malina jednym słowem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 (edytowane) GaCek jezdziles WSK M06L ? Ja posiadam tylko rame z 61r. wzialem ja razem z wfm od goscia.http://img130.imageshack.us/img130/7338/wskm06lnn4.jpgLicznik jest od wfm napewno lecz przebieg oryginalny raczej nie jest gdyz jak ja kupilem nie było linki i slimaka :/ Silnik rozebralem narazie tylko od strony sprzegła wszystko jest zdrowe. Lancuszek sprzeglowy nie widac zby byl rozciagniety. znanic go nie sciagniesz nie odkrecajac koszyka i trybu. Koszyczek rowniez jest zdrowy nie jest wytarty gdzie najczesciej wyciera sie w tym miejscu co siedzi ten tryb z frezem na tarcze. Silnika calego jeszcze nie rozpulowilem (nie mialem ostatnio zbytnio czasu) wiec jak srodek wyglada nie wiem, ale jak to zrobie to oczywiscie dodam fotki.Pzdrawiam :icon_razz: Edytowane 14 Sierpnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Tak to właśnie ten model WSKa M06L. Szkoda ze nie zrobiłem zdjecia :icon_razz: może innym razem się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.