Adam8888 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 WitamProbóje samodzielnie odblokowac GS i chcialem sie spytaj na jakie dysze musze wymienic?Obecnie mam 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zaczerpniete kiedys z netu, nie pamietam adresu. Wielu z was którzy posiadają zdławionego GS-a nurtuje zapewne takie oto pytanie: Jak go oddławić? Dlatego też dla tych wszystkich użytkowników opiszę jak to zrobić. Koszt tej operacji nie będzie zbyt wysoki i każdy może sobie na nią pozwolić. A więc do dzieła! (DOTYCZY ROCZNIKÓW 1989 - 1993) Etap pierwszy polega na wymianie pokrywek przepustnic. W wersji o niższej mocy są one niższe i podnoszące się przepustnice podciśnieniowe blokują się o pokrywki, nie otwierając całkowicie przelotu gaźnika. Dlatego też konieczna jest wymiana tych pokrywek (ich nr kat. Suzuki to: 13502-45B10) na pokrywki z wersji otwartej (ich nr kat. Suzuki to: 13502-01D00). Cena jednej pokrywki u dilera Suzuki wynosi 113 zł. Ja jednak żeby zaoszczędzić pieniążki dałem pokrywki do stoczenia. Podczas tego zabiegu okazało się że są to normalne pokrywki z przyklejonymi do nich ogranicznikami. Dlatego też, kiedy wy będziecie dawać swoje pokrywki do stoczenia to uprzedźcie tokarza żeby robił to powoli i przestał toczyć, kiedy pokażą się znaki odlewu fabrycznego (około 1 mm od dna pokrywki). Tokarz może też mówić że nie ma jak złapać dekielka w tokarni, dlatego może zebrać trochę materiału przy uchu pokrywki ale tak żeby dalej zapewniało to dobrą szczelność gaźnika Etap drugi polega na wymianie obu dysz głównych z wymiaru 135 na wymiar 120. Dysze główne do gaźników można zamówić w firmie Larsson Polska nr kat. tej dyszy (rozmiar 120) to 3470105 a cena jednej to 13,55 zł. (potrzebne są oczywiście dwie). Etap trzeci polega na przestawieniu zapinki iglicy z czwartego nacięcia na trzecie nacięcie od góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Mialem ten artykółAle ja mam rocznik 94r a i dysza kosztuje 40zł jedna i co nikt nie wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 No dużo to się raczej róznić nie będzie-zrób to co w artykule.Sprawdż w serwisówce czy dysze w roczniku 93 i 94 różniły się rozmiarami jak nie to zmian w odblokowywaniu też nie powinno być(albo niewielkie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Sprawdż czy przepustnica podciśnieniowa ci sie podnosi do oporu(nie blokuje gardzieli). Trza airbox albogażniki wyjąć i pomerdać CZYSTYM paluchem :icon_mrgreen:Jak blokuje to patrz post wyżej.Nr dyszy też można sprawdzić.Manuali do GS-ów w necie jak psów :icon_mrgreen: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 wlasnie przepustnica podcisnienowa nie otwiera sie do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.