Skocz do zawartości

amorek skrętu...


pit_1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra. Tzw. II pomysł jest słusznym kierunkiem stosowanym przez producentów amorów. W poruszającym się tłoczku jest wykonanych kilka otworów przez które swobodnie przepływa olej w pozycji soft. Z jednej strony tłoczka, bezpośrednio stykająca się z płaszczyzną jego podstawy, umieszczona jest ruchoma tarczka, którą to ustawia użytkownik chcący uzyskać rządane tłumienie poprzez zasłonięcie kilku lub wszystkich otworów (hard).

Pomysł I (by-pass) jest też dobry i łatwiejszy w wykonaniu, nastomiast pomysł II jest najczęściej stosowany przez producentów ze względów estetycznych.

Proponuję majsterkowiczom zabawę z amorem od pralki, lub lepiej, cięzkie niemieckie samochody (V6, V8) mają coś takiego zastosowanego w zawieszeniu silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wodzik składa się z dwóch części, pierwsza stała połączona z tłoczkiem z jednej strony i np. z zawieszeniem motocykla z drugiej, druga część wodzika, obrotowa na stałe połączona z tarczką (przysłoną), a zatrzaskiem (zapinką, bolcem) z tłoczkiem (pierwszą częścią wodzika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...