pirat! Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 czesc, jadac do pracy, po ok 2km przejechanych od odpalenia, wrzucilem 3ci bieg i odkrecilem manetke prawie do konca zeby mocno przyspieszyc. bandit pociagnal jakby niepelna moca po czym nagle dostal 100% power i zaboksowalo mi tylne kolo na mokrym asfalcie :/ to nie pierwszy raz, wczesniej zdarzalo sie to samo ale na 1. przy probie dynamicznego startu rzadko bo rzadko ale mialem efekt opisany powyzej. wolniejsze przyspieszanie i nagle strzal (tak jakby strzelic ze sprzegla). w sumie takich sytuacji mialem ok 5 w ciagu ostatnich tygodni. na poczatku myslalem ze moze to wina slabego paliwa 95. ale teraz na 98 mialem to samo. dodam ze kranik mam na rezerwe caly czas ustawiony choc nie wiem czy to ma jakies znaczenie. prosze o jakies rady bo to nie jest mile jak mi nagle miota tylkiem po asfalcie :( dzieki i pozdraiwampirat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) czesc, jadac do pracy, po ok 2km przejechanych od odpalenia, wrzucilem 3ci bieg i odkrecilem manetke prawie do konca zeby mocno przyspieszyc. bandit pociagnal jakby niepelna moca po czym nagle dostal 100% power i zaboksowalo mi tylne kolo na mokrym asfalcie :/ to nie pierwszy raz, wczesniej zdarzalo sie to samo ale na 1. przy probie dynamicznego startu rzadko bo rzadko ale mialem efekt opisany powyzej. wolniejsze przyspieszanie i nagle strzal (tak jakby strzelic ze sprzegla). w sumie takich sytuacji mialem ok 5 w ciagu ostatnich tygodni. na poczatku myslalem ze moze to wina slabego paliwa 95. ale teraz na 98 mialem to samo. dodam ze kranik mam na rezerwe caly czas ustawiony choc nie wiem czy to ma jakies znaczenie. prosze o jakies rady bo to nie jest mile jak mi nagle miota tylkiem po asfalcie :( dzieki i pozdraiwampirat! proponuje kupić jakies dobre opony i uwazać na mokrym..., prawie każdy motocykl, który nie ma anemicznego silnika zrobi podobnego psikusa na mokrym , mało tego podobny efekt można osiągnąć nawet na suchym i kiepskich kapciach... poprostu jak silnik dojdzie do obrotów maxymalnego momentu obrotowego to dostaje kopa... normalne i bardzo przyjemne w normalnych warunkach i dobrym ogumieniu :evil: p.s. słabe paliwo to jest =>98 !! :evil: Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez lolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 proponuje kupić jakies dobre opony i uwazać na mokrym..., prawie każdy motocykl, który nie ma anemicznego silnika zrobi podobnego psikusa na mokrym , mało tego podobny efekt można osiągnąć nawet na suchym i kiepskich kapciach... poprostu jak silnik dojdzie do obrotów maxymalnego momentu obrotowego to dostaje kopa... normalne i bardzo przyjemne w normalnych warunkach i dobrym ogumieniu :( p.s. słabe paliwo to jest =>98 !! :evil: hehe, opony nie sa takie zle... ale efekt strzelania to na pewno nie jest normlany przyrost mocy w wyzszych obrotach.to jest bardziej jakby sie cos przytkalo i nagle daje power :/tak jakby strzelic ze sprzegla :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 moze swiece nie daja rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 znajomy miał podobnie w bandicie 400 moto wkręcało się powoli nagle czkawka i 100% przyrostu mocy,wymianił kable z fajkami i swiece ,zrobił synchronizację i moto jak nowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 moze swiece nie daja rady? nowki NGK, smigane ledwo miesiac :evil:iskry sa cool i pali bez problemu znajomy miał podobnie w bandicie 400 moto wkręcało się powoli nagle czkawka i 100% przyrostu mocy,wymianił kable z fajkami i swiece ,zrobił synchronizację i moto jak nowe . w takiej sytuacji czakalby mnie serwis :(ktos sie orientuje w cenie takiej imprezy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggmarquez Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 nowki NGK, smigane ledwo miesiac :)iskry sa cool i pali bez problemuw takiej sytuacji czakalby mnie serwis :icon_razz:ktos sie orientuje w cenie takiej imprezy? Synchronizacja to cena od 50 do 150, zalezy od miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 byc moze potrzebna rzeczywiscie synchra i przeglad gaznikow... zmierzylem ile mi bandzior pali... ponad 8 litrow na 100 w cyklu "mieszanym"... troche duzo a nie jezdze jak dzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karola600 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 pali... ponad 8 litrow na 100 to faktycznie chyba jednak za dużo co pali, moj Bandzior przy bardzo spokojnej jezdzie ( ok100- 110km/h)za miastem spala srednio 5,8 - 5,9, w miescie około 7 litrów ale to przy jezdzie dosyc ostrej, tyle samo na trasie przy predkosci powyzej 140km\h pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) to faktycznie chyba jednak za dużo co pali, moj Bandzior przy bardzo spokojnej jezdzie ( ok100- 110km/h)za miastem spala srednio 5,8 - 5,9, w miescie około 7 litrów ale to przy jezdzie dosyc ostrej, tyle samo na trasie przy predkosci powyzej 140km\hNo jak na B6, to ciut przy dużo. Wracając do tematu, to ja bym zaczął od porządnego wyczyszczenia gaźników, synchro ma tu raczej mniejsze znaczenie. Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 No jak na B6, to ciut przy dużo. Wracając do tematu, to ja bym zaczął od porządnego wyczyszczenia gaźników, synchro ma tu raczej mniejsze znaczenie. tak zrobie, dzieki :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.