Skocz do zawartości

yamaha dt 175 problem wolnych obrotów


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

czesc. sluchajcie mam problemik. moja dt nie chce palic od kopa, na popych owszem zapali a na wyższych obrotach idzie jak burza. natomiast juz po odpaleniu po puszczeniu manetki gazu powoli schodzi z obrotów aż osiągnie minimum i po paru sekundach cos jakby ja zdławilo(wolne obroty i tak sa bardzo wysoko ustawione lecz nie brzmią tak jak powinny_coś w rodzaju cichutkiego scigacza a nie ryczacego enduro) .gażnik jest czysciutki (za namową starego "mechanika" został nawet 2 razy wygotowany) myslałem że to zapłon troszkę wyprzedzony , ściągam magneto a tam brak młoteczka :evil: . czy da rady ustawiać cdi tak jak zwykły przerywacz przesówając całym podstawą iskrownika ( pytanie to stąd iż this is my first time with dt and cdi) a jesli nie to czy w ogóle da rady przestawic tam zaplon.powiem szczerze nie jestem tez pewien czy mój gażnik posiada wszystko to co musi mieć a i jeszcze jedno jaki powinien byc poziom paliwa w komorze pływakowej(może być teoretycznie) .gdyby ktos mial jakis schemacik lub cos w tym rodzaju.bardzo prosze o wszelkie wskazówki i pomysły bo tragiczna jest próba odpalenia na pycha na środku mokrego pola z ziemniakami.Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!!!!!!!!!!!! POZDROWIENIA DLA WSZYSTKCH!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyczna usterka dt-ki

na wolnych obrotach slaba iskra i dlatego tak jest.Prawdopodobnie do dupy iskrownik.

a jeszcze jedno nie mozesz miec CDI i przerywacza mechanicznego naraz.Sprawdz dobrze co tam masz i napisz.CDI to taka kosteczka jak 2 paczki zapalek przed cewka zapłonową

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiem wiem. nie zrozumielismy sie. tam jest cdi tylko tak opisalem swoje zdziwienie gdy zdjelem magneto.a taka kosteczke mam tylko zamocowana przy akumulatorze(znaczy sie tam gdzie akumulator ) tylko czy podlaczone do cewki to jescze nie wiem bo instalacji jeszcze w calosci nie rozpracowalem.jesli znam juz przyczyne to co zrobic zeby bylo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz iskrowniko -pradnice(magneto)

najlepiej zbadac opornosci poszczegolnych cewek to znaczy pulsacyjnej (trigger) i dajacej power na cewke (source) i porownac z tabelami w serwisówce.Jak do dupy to przewinąc ktoras z cewek

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

mam pytanko skad zalatwic takie tabele, a tak poza tym to nie posiadam mostka RLC wiec pomiar rezystancji uzwojen zwykłym omomierzem chyba nie jest zbyt dokładny przy pomiarze rezystancji tak niewielkiej jak rezystancja miedzi. a tak przy okazji to tą cewkę od trrigera już przewinąłem i wszystko chodzi tylko objawy te same co wczesniej. jeszcze jedno pytanko padł mi regulator napiecia ile to kosztuje bo do najbliższego serwisu mam kawałek a tak poza tym to nie wiem czy mi się bedzie opłacało kupić orginalny czy samemu coś skonstruowac bo motorek sędziwy i wysłużony a dodatkowe ładowanie dużej kasy nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

czesc wszystkim.po zrobieniu instalacji( chodzi glownie o ladowanie) wszystko zaczeło sie poprawiac .przy przerwie ok 0,5 na świecy motorek zaczął odpalać od kopa i trzyma wolne obroty a wniosek z tego taki ze to cdi w jakis sposób jest wspomagane z układu zasilania(a jesli nie to niech ktos mnie oświeci).wpadłem na pomysł zeby do cewki source dowinąc pare zwoi i zobaczyc jak bedzie wtedy.niestety znalazłem nastepna usterke- gdy rozbujam moja dt do ok 80 km/h podczas spokojnej jazdy nagle zaczyna sie dławic, nie gaśnie ale jakby ja zalewało albo nie dostawała paliwa- dopiero odkrecenie manetki gazu na maksa daje jakis efekt i wtedy dopiero wkreca sie na obroty.po paru sekundach wszystko mija i znowu chodzi normalnie.pozatym odkryłem ze ściągnieci calkowicie filtru powietrz daje niesamowity efekt wzrostu mocy. czy to dobrze. wiele naczytalem sie na forum na temat podcisnienia w gazniku i sciagniecie filtra nie powinno chyba dawac takich efektow.POZDROWKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SA 2 RODZAJE cdi

JEDEN RODZAJ REPREZENTUJE WLASNIE CDI W DT-KACH I TO JEST CDI ZASILANE TYLKO Z CEWKI (CZYLI PRZY ZUPELNYM ROZLADOWANIU AKU ODPALA Z KOPA BEZ PROBLEMU)

2 RODZAJ TO ZASILANE Z AKUMULATORA JAK NP W GS 500 ,W STARSZYCH MODELACH

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...