Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 czesc. sluchajcie mam problemik. moja dt nie chce palic od kopa, na popych owszem zapali a na wyższych obrotach idzie jak burza. natomiast juz po odpaleniu po puszczeniu manetki gazu powoli schodzi z obrotów aż osiągnie minimum i po paru sekundach cos jakby ja zdławilo(wolne obroty i tak sa bardzo wysoko ustawione lecz nie brzmią tak jak powinny_coś w rodzaju cichutkiego scigacza a nie ryczacego enduro) .gażnik jest czysciutki (za namową starego "mechanika" został nawet 2 razy wygotowany) myslałem że to zapłon troszkę wyprzedzony , ściągam magneto a tam brak młoteczka :evil: . czy da rady ustawiać cdi tak jak zwykły przerywacz przesówając całym podstawą iskrownika ( pytanie to stąd iż this is my first time with dt and cdi) a jesli nie to czy w ogóle da rady przestawic tam zaplon.powiem szczerze nie jestem tez pewien czy mój gażnik posiada wszystko to co musi mieć a i jeszcze jedno jaki powinien byc poziom paliwa w komorze pływakowej(może być teoretycznie) .gdyby ktos mial jakis schemacik lub cos w tym rodzaju.bardzo prosze o wszelkie wskazówki i pomysły bo tragiczna jest próba odpalenia na pycha na środku mokrego pola z ziemniakami.Z GÓRY WIELKIE DZIEKI!!!!!!!!!!!! POZDROWIENIA DLA WSZYSTKCH!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2003 Klasyczna usterka dt-kina wolnych obrotach slaba iskra i dlatego tak jest.Prawdopodobnie do dupy iskrownik.a jeszcze jedno nie mozesz miec CDI i przerywacza mechanicznego naraz.Sprawdz dobrze co tam masz i napisz.CDI to taka kosteczka jak 2 paczki zapalek przed cewka zapłonowąpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2003 wiem wiem. nie zrozumielismy sie. tam jest cdi tylko tak opisalem swoje zdziwienie gdy zdjelem magneto.a taka kosteczke mam tylko zamocowana przy akumulatorze(znaczy sie tam gdzie akumulator ) tylko czy podlaczone do cewki to jescze nie wiem bo instalacji jeszcze w calosci nie rozpracowalem.jesli znam juz przyczyne to co zrobic zeby bylo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 4 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2003 sprawdz iskrowniko -pradnice(magneto)najlepiej zbadac opornosci poszczegolnych cewek to znaczy pulsacyjnej (trigger) i dajacej power na cewke (source) i porownac z tabelami w serwisówce.Jak do dupy to przewinąc ktoras z cewek pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2003 mam pytanko skad zalatwic takie tabele, a tak poza tym to nie posiadam mostka RLC wiec pomiar rezystancji uzwojen zwykłym omomierzem chyba nie jest zbyt dokładny przy pomiarze rezystancji tak niewielkiej jak rezystancja miedzi. a tak przy okazji to tą cewkę od trrigera już przewinąłem i wszystko chodzi tylko objawy te same co wczesniej. jeszcze jedno pytanko padł mi regulator napiecia ile to kosztuje bo do najbliższego serwisu mam kawałek a tak poza tym to nie wiem czy mi się bedzie opłacało kupić orginalny czy samemu coś skonstruowac bo motorek sędziwy i wysłużony a dodatkowe ładowanie dużej kasy nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2003 oryginalny z serwisu yamahy regulator to strata kasy.Wolaja niebotyccne sumy za takie cos.Moj kolega w dt,tyle ze 80 ma regulator od malucha i tez jest forumowiczem tutaj wiec moze sie odezwie i CI powie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2003 regulator od malucha ok ale to jest instalacja 6v wiec maluchowski sprzęt nie zda egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 czesc wszystkim.po zrobieniu instalacji( chodzi glownie o ladowanie) wszystko zaczeło sie poprawiac .przy przerwie ok 0,5 na świecy motorek zaczął odpalać od kopa i trzyma wolne obroty a wniosek z tego taki ze to cdi w jakis sposób jest wspomagane z układu zasilania(a jesli nie to niech ktos mnie oświeci).wpadłem na pomysł zeby do cewki source dowinąc pare zwoi i zobaczyc jak bedzie wtedy.niestety znalazłem nastepna usterke- gdy rozbujam moja dt do ok 80 km/h podczas spokojnej jazdy nagle zaczyna sie dławic, nie gaśnie ale jakby ja zalewało albo nie dostawała paliwa- dopiero odkrecenie manetki gazu na maksa daje jakis efekt i wtedy dopiero wkreca sie na obroty.po paru sekundach wszystko mija i znowu chodzi normalnie.pozatym odkryłem ze ściągnieci calkowicie filtru powietrz daje niesamowity efekt wzrostu mocy. czy to dobrze. wiele naczytalem sie na forum na temat podcisnienia w gazniku i sciagniecie filtra nie powinno chyba dawac takich efektow.POZDROWKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 SA 2 RODZAJE cdi JEDEN RODZAJ REPREZENTUJE WLASNIE CDI W DT-KACH I TO JEST CDI ZASILANE TYLKO Z CEWKI (CZYLI PRZY ZUPELNYM ROZLADOWANIU AKU ODPALA Z KOPA BEZ PROBLEMU)2 RODZAJ TO ZASILANE Z AKUMULATORA JAK NP W GS 500 ,W STARSZYCH MODELACH POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.