Skocz do zawartości

Problemy z luzem w DR 125


PaDo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przed wymianą tarczy w mojej dr luz mozna bylo wbic na zimnym silniku badz jesli silnik nie pracowal, podczas pracy silnika zlapanie luzu było poprostu "szczęsciem". jako, ze sprzeglo sie juz slizgalo i biegi ciezko chodzili, kupilem nowe tarcze (ebc, w larssonie) i zminilem je (wlasciwe nie ja tylko zaprzyjaznione osoby). po zmianie biegi chodza wysmienicie, nie slizga sie sprzeglo i wszystko jest ok, poza 1 mankamentem: luz mozna zlapac tylko na zimnym silniku. na goracym, czy pracujacym jest to nie mozliwe. poprostu przeskakuje, luz nie moze sie jakby "utrzymac". czy ktos nam podpowie co moze byc tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przyczyna problemu była banalna :

 

olej można spuścić 2 śrubami, z czego pod jedą z nich jest sprężyna podtrzymująca luz...i ta sprężyna poprostu sobie spadła do wiaderka ze spuszczanym olejem :]

 

 

wiec moto teraz jest jak nowe ....

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...