PaDo Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 przed wymianą tarczy w mojej dr luz mozna bylo wbic na zimnym silniku badz jesli silnik nie pracowal, podczas pracy silnika zlapanie luzu było poprostu "szczęsciem". jako, ze sprzeglo sie juz slizgalo i biegi ciezko chodzili, kupilem nowe tarcze (ebc, w larssonie) i zminilem je (wlasciwe nie ja tylko zaprzyjaznione osoby). po zmianie biegi chodza wysmienicie, nie slizga sie sprzeglo i wszystko jest ok, poza 1 mankamentem: luz mozna zlapac tylko na zimnym silniku. na goracym, czy pracujacym jest to nie mozliwe. poprostu przeskakuje, luz nie moze sie jakby "utrzymac". czy ktos nam podpowie co moze byc tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 jezeli nie zepsuliscie skrzyni a raczej tego nie zrobiliscie to regulacja sprzegla powinna pomóc Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaDo Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 wg serwisu motocyklowego-ktory oczywiście nie zdradził wszystkich szczegółów , co jest zrozumiałe- uszkodzona jest prawdopodobnie jakaś zapadka...tylko jaka i gdzie jej szukac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 no ale co sama sie uszkodziła? zapewne jest ona w skrzyni... :icon_rolleyes: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaDo Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 no przed wymiana tarcz tez byly problemy z luzem- na chodzącym silniku trzeba bylo miec szczescie, zeby zlapac luz...tak wiec uszkodzenie czegokolwiek przy wymianie tarcz nie wchodzi w gre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaDo Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 a przyczyna problemu była banalna : olej można spuścić 2 śrubami, z czego pod jedą z nich jest sprężyna podtrzymująca luz...i ta sprężyna poprostu sobie spadła do wiaderka ze spuszczanym olejem :] wiec moto teraz jest jak nowe .... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 olej spuszcza sie sruba pod silnikiem, taaaaka duza srubkawatpie ze budowa silnika sie zmienila bo sam posiadam DRke, wiec nie sadze ze ma 2 spusty olejuale z ciekawosci zapytam gdzie ta druga sruba sie znajduje ? z boku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaDo Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 można spuścić 2 śrubami, ale sie nie powinno- tak jak piszesz do spuszczania oleju jest taka duża...a ta mniejsza jest obok... człowiek uczy się na błędach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.