BoBaS Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Witam, mam pytanie i prośbę, podjąłem się przeróbki motocykla VF 500. Wsadziłem tam silnik od VFR 400. różni się od od VF 500 m.in. inną pracą, chodzi mi oto, ze w VF 500 tłoki pracowały tył kontra przód ( nie wiem jak to fachowo określić), chodzi mi ,że siedząc na motocyklu i patrząc z góry na pracę tłoków, 2 tłoki od strony tylniego koła pracują razem naprzeciw tłokow obok przedniego koła. A w VFR 400 jest innaczej, pracująpo przekątnej, to znaczy jeden lewy tylni razem z prawy przednim iodwrotnie. Tak wieć mój problem pojawił się przy odpalaniu, cała zewnętrzna elektryka jest z VF 500. I moje pytanie czy moję zastosować moduł zapłonowy z VF 500 do VFR 400 ?? czy jest tam jakąs moć ważna ??, zapłon pozostał w silniku oryginalny z vZFR 400, kostki pasowały do instalacji z VF 500 (trzeba było zamienić tylko końcówki). Wszystko już poskładałem, i teraz nie mogęodpalić, niby iskra jest, rozrusznik chodzi, czasami strzeli w komin, ale ogólnie się nie odzywa piec. Proszę o fachową pomoc .lub info gdzie mogę szukać coś na ten temat, Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Witaj ,ja przerobiłem tak swoją VF750F i teraz mam silnik VFR750f , oryginalnie w VFce były dwie cewki zapłonowe każda z nich zasilała iskrą dwa cylindry ,w VFR cewka jest oddzielnie na kazdy cylinder wiec musisz miec ich 4 szt . podłączenie jest proste jesli posiadasz serwisówkę i zawarty w niej schemat .Nie da się podłączyć aby silnik pracował na oryginalnych cewkach z VFki .Przerobiłem to samo radzę Ci nie kombinować więcej bo mozna uszkodzic membrany w gaznikach jesli iskra pojawi sie przy otwartym zaworze ssącym.Tak więc silnik VFR + moduł + cewki musi pracować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 wielkie dzięki za pomoclecz co do cewek, to pościągałem foy VFR 400 i są tam tylko 2 cewki, na 100% wynika z tego, że VFR400 dość znacząco się różni od VFR 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 a serwisówkę masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Niezaleznie od ilosci cewek musisz zastosowac modul od VFR 400 do tego silnika, a nie modul od VF 500. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoBaS Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 a czy podejdzie moduł od VFR 750 ??. wykorbienia są takie sama jak w VFR 400.jaka jest zasada modułu w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.