Skocz do zawartości

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


Bye
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Może i ja co dołoże z własnych odczuc

Zuzia ,moja Honda jest z 94 roku 4 biegi,przebieg przy zakupie 25000 km 5 właściciel.

Szyba 50 .Kupiona 14 grudnia 2007 obecnie przegieg 32000 km

Amor pod siedzeniem dokreciłem na mocniej,wymieniłem uszczelniacze w przednich amorach i skończył się problem miekkości,nieraz lubi odbic na dziurze,podskakuje na siedzeniu.

Wzrost 185 waga 106 kg,syn waży 86 i narzeka ze przy ponad 110 km go nosi,u mnie nie ma tego problemy.Max osiągnołem 140 km,już czuć ze jest lekka.

Na jednym zbiorniku przejechałem 207 km w górach,Trasa po kotlinie jeleniogórskiej,swieradów szkalarska poreba Karpacz,Miałem wolne i dużo czasu,jednym ciagiem.Zabrakło paliwa,rezerwa patrzyła do góry :(

Generalnie bardzo fajny motor,nie ma problemów z moca,właściwie jezdże solo.

Nie zrobiła mi nigdy psikusa,pali na raz ,bardzo wdzięczna do jazdy,świetnie chodzi po łukach,dużo wybacza przy błedach w technice jazdy,ale bez przesady,gleba już była:)

Łancuch,kupiłem zestaw do smarowania,15 minut zabawy łacznie z myciem i smarowaniem i po sprawie.

Akumulator,przy odrobinie kombinacji nie trzeba rozbnierać lewej strony,wystarczy bardziej prawą.

Za nowy akumulator dałem 110 zł.Dobrze został sformatowany, 4 dni zabawy.

Kanapa :icon_mrgreen::) gniecie ,ale mogło byc gorzej:)

 

a co do problemów z grzebaniem,mało miejsca:)

 

 

Proponuje wymiane paska klinowego w Clio Williams :):)

Ty trzeba mieć nerwy:):)

tak mi się spodobała że ściagam honde 1100 shadow od angoli z 98 roku- 12ooo km przebiegu za małe pieniądze

 

Po 28 latach wróciłem na motor,bardzo szybko przestałem walczyć z Nią,sama mnie wozi:):)

 

Polecam:)

Pozdr Rudy

 

Siema, jakbyś się wybiarał na Węgry, to nie mów do swojej wybranki Zuza (Czy Zuzia) bo to po węgiersku znaczy żołądek drobiowy, czy podroby ogólnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Po latach przerwy znowu mam motor, uzywana Honde VT600, czterobiegowa.Jako, ze zrobilem na niej tylko kilkaset km mam pytania do innych uzytkownikow tego modelu:

1- z chlodzenie silnika wszystko niby w pozadku, ale zanim wlaczy sie wentylator wczesniej zapala sie kontrolka temperatury

2- biegi wskakuja glosno jakby sprzeglo ciaglo

3- na wolnych obrotach silnik pracuje nierownomiernie

Motor ma przebieg ok.16500 km i jest zadbany. Prosze o odpowiedz innych uzytkownikow tego modelu jak to jest z tym u was.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. Trudno mi cos odpowiedziec. To moze byc wadliwy czujnik albo naprawde sie maszyna grzeje za bardzo.

Ad 2. Honda tak ma.

Ad 3. To jest typowa przypadlosc silnika w ukladzie V. Zanim sie rozgrzeje to sie lubi zakrztusic.

Mozesz wlaczyc ssanie (po lewej, pod bakiem) i po kilkudziesieciu sekundach powinno byc ok.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. Trudno mi cos odpowiedziec. To moze byc wadliwy czujnik albo naprawde sie maszyna grzeje za bardzo.

 

Wylaczki termiczny wentylatora nowy, plyn ok., chlodnica goraca wiec plyn doplywa.

Dzieki za posty, jestem troche spokojniejszy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem hondy shadow 600 '88 rok cztero biegowej.

Mam pewien problem z bakiem.

Jak już wcześniej pisaliście ma ona bardzo mały bak, a jeszcze do tego nie wskazuje mi rezerwy.

Może mi ktoś pomoże? Co powinna posiadać dodatkowo kranik, czy jakiś przełącznik i gdzie powinno sie to znajdować. Teraz aby jechać przekręcam kluczyk, starter i jade.

Miałem nie dawno przypadek wyjechania do zera paliwa i na szczęście byłem już blisko domu, więc wezwałem odściecz. Bak był wyjechany do zera.

 

Z Góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem hondy shadow 600 '88 rok cztero biegowej.

Mam pewien problem z bakiem.

Jak już wcześniej pisaliście ma ona bardzo mały bak, a jeszcze do tego nie wskazuje mi rezerwy.

Może mi ktoś pomoże? Co powinna posiadać dodatkowo kranik, czy jakiś przełącznik i gdzie powinno sie to znajdować. Teraz aby jechać przekręcam kluczyk, starter i jade.

Miałem nie dawno przypadek wyjechania do zera paliwa i na szczęście byłem już blisko domu, więc wezwałem odściecz. Bak był wyjechany do zera.

 

Z Góry dziękuje.

Do jazdy przekrecasz kranik napisem ON do gory i jedziesz. Jak paliwo sie skonczy obracasz kranik napisem RES do gory i to jest twoja rezerwa. Zostalo ci ok. 2 litry na dojechanie i zatankowanie motoru wiec zrob to szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jazdy przekrecasz kranik napisem ON do gory i jedziesz. Jak paliwo sie skonczy obracasz kranik napisem RES do gory i to jest twoja rezerwa. Zostalo ci ok. 2 litry na dojechanie i zatankowanie motoru wiec zrob to szybko.

 

 

Ale oto właśnie chodzi, że nie przekręcam żadnego kranika.

Chyba ktoś przy nim grzebał, bo on niema nic

Ani kranika, ani przełącznika. wyciąga cały bak do końca i już.

Jeżdziłem na innych moto miały kranik a na przykład virago miała przełącznik

Może ten kranik znajduje sie w dziwnym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zaintrygował mnie temat paliwa

 

Ostatnio przy 97 przejechanych milach ( chyba milach bo nie wierzę aby to były km ) musiałem przełączyć się na rezerwę - wlałem 7 litrów paliwa .

 

Wczoraj na trasie sprawdzę bo nie wierzyłem - to samo - 100 km lub mil - wlew 7 litrów .

 

Mam wersję 4 biegową - 91 rocznik - ile bak ma pojemności ? I czy ten licznik jest w milach czy km ? , bo jak w km to mi pali jak T34

Słuchaj, na liczniku musisz mieć napisane "mph" i wtedy wiesz że to mile a jak masz npisane "kmph" to na bank w kilometrach i wszystko jasne, to jest niemożliwe żeby nie było takiego napisu przyjżyj się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale oto właśnie chodzi, że nie przekręcam żadnego kranika.

Chyba ktoś przy nim grzebał, bo on niema nic

Ani kranika, ani przełącznika. wyciąga cały bak do końca i już.

Jeżdziłem na innych moto miały kranik a na przykład virago miała przełącznik

Może ten kranik znajduje sie w dziwnym miejscu.

Jaki to jest model?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nasza Shadow'ka pomyka na baku do rezerwy w ponad 200km, choc ostatnio musialem sie przelaczyc na RES przy 190... z tym że przydusiłem ją troche do 130kmh na autostradzie...

no i jezdzimy przeważnie w dwójke, co ma też wpłytw na ilość spalanego paliwa.

o dziwo tylne zawieszenie nam nie dobija... a na przednie jesteśmy już uczuleni i uważamy

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem hondy shadow 600 '88 rok cztero biegowej.

Mam pewien problem z bakiem.

Jak już wcześniej pisaliście ma ona bardzo mały bak, a jeszcze do tego nie wskazuje mi rezerwy.

Może mi ktoś pomoże? Co powinna posiadać dodatkowo kranik, czy jakiś przełącznik i gdzie powinno sie to znajdować. Teraz aby jechać przekręcam kluczyk, starter i jade.

Miałem nie dawno przypadek wyjechania do zera paliwa i na szczęście byłem już blisko domu, więc wezwałem odściecz. Bak był wyjechany do zera.

 

Z Góry dziękuje.

Brett... wyjezdzij cale paliwo z baku az moto stanie (miej 1L w kanistrze na wszelki wypadek).

Potem zatankuj na full i bedziesz wiedzial czy masz prawidlowa pojemnosc baku. a powinno byc 9L

lub 11L zaleznie od wersji. Nie wiem czy starsze modele nie mialy rezerwy ale wydaje mi sie to dziwne.

Ja mam zawsze ustawiony kranik na RES i wiem, ze nie moge wiecej machnac na raz niz 220km.

Srewdnio mi zostaje w baku 0,5 - 1L paliwa.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brett... wyjezdzij cale paliwo z baku az moto stanie (miej 1L w kanistrze na wszelki wypadek).

Potem zatankuj na full i bedziesz wiedzial czy masz prawidlowa pojemnosc baku. a powinno byc 9L

lub 11L zaleznie od wersji. Nie wiem czy starsze modele nie mialy rezerwy ale wydaje mi sie to dziwne.

Ja mam zawsze ustawiony kranik na RES i wiem, ze nie moge wiecej machnac na raz niz 220km.

Srewdnio mi zostaje w baku 0,5 - 1L paliwa.

 

Uważam , że to Głupota przez duże "G" bo w moto z 88` na bank jest jakiś tam syfik w baku a jak wyjedziesz waszke do końca to cały ten syf spłynie prosto do maszyny i będziesz miał chłopie czyszczenia, że ho ho i nawet filtry nie pomogą ale to Twoje ryzyko , rób jak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...