kris02 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 (edytowane) a przy 10 tys. obrotow odczuwasz przyjemne pier...niecie mocy Cytryna ja mam to juz przy okolo 7,5 tys obotów więc zabawa jest lepsza ;) Edytowane 29 Lipca 2006 przez kris02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 ta tylko twoj kreci sie do 9 tys, a b4 do 14 i wiecej jak lubisz krecic na czerwone pole ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 ta tylko twoj kreci sie do 9 tys nie do 9 a do 11 do czerwonego pola, a na czerwonym polu do 13. Masz złe info Cytryna, ale teraz juz jest good ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 GPZ wykręcam i do 12 , ale to już ostateczne max, wersje EX z 96 , ale bardzo żadko się zdarza. spróbuj poszukać na zachodzie, choć w Polsce też pewnie coś ciekawego znajdziesz. przyjemny motocykl,fajnie się tym jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Cayman , ja mam do sprzedania GS-a 95r za 5700 - motorek jest po pelnym przegladzie oprzed sezonowym. Wymienilem lancuch + zebatki (lancuch rk X-ringowy , wiec najbardziej wypasiony ) , wymiana olejow i filtrow to oczywista sprawa, regulacja i synchronizacja gaznikow i zaworkow. Na wszystko oczywiscie posiadam rachunki z dobrego serwisu , nie bylo to robione domowymi metodami. Robilem to dla siebie i wlozylem w calosc ponad 1 tys zł, a teraz motoek idzie na sprzedaz i jestem pewny ze nikt sie nie zawiedzie. Zapomnialbym dodac ze przez caly swoj zywot GS-ik byl zdlawiony do 25kw wiec nigdy nie byl katowany , blokada ta zostala sciagnieta w tym roku i musze przyzac ze sprzecik daje rade :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
body Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 A ja mam takie pytanie do posiadaczy GSa. Jaka jest maxymlnie optymalna predkosc? Np. jedziecie sobie autostrada i 150km/h moze byc niebezpiczne dla silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Moj GS smigal po autostradzie w kraju Hitlera do 170 km/h po autostradzie, jakos nic mu sie nie stalo. Max okolo 180 licznikowo. Na PL drogach jest roznie hehe ale takich predkosci nie ma w zasadzie gdzie osiagac, no chyba ze... :biggrin: BTW moj GSik jak zaciagne ssanie to gasnie :/ Zeby go odpalic na ssaniu daje minimum zaciagnietego ssania i lekko gazu, moze na 1 cm, obrotow nie pamietam. Tez tak macie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majara Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 witam, u mnie wrzucam ssanie i lajtowo odpala :biggrin: musisz cos miec nie tak...no chyba ze ja mam ;P pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.