sonix Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 witam was.. chcialem zapytac czy warto w nsrce 125 dac szersza tylnia opone?? fabrycznie jest tam 130.. glownie to chodzi mi o wyglad bo ta jest dosc waska i nie za bardzo sportowo sie prezentuje :) warto wsadzic tam szersza opone no i jesli bedzie trzeba to i felge inna.. nie wiem jak to jest ;) niechcialbym aby motor stracil na predkosci przyspieszeniu prowadzeniu itd itp. prosze was o pomoc, z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 wg mnie spokojnie można włożyć 150, wiele ludzi tak jeździ i mówią że poprawia prowadzenie, ale nie wpakuj 160 bo zacznie szurać po łańcuchu, felga zostaje ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 dzieki.. a przod tez inny? czy moze zostac ta sama opona. jedna odp jest za tym ze mozna zalozyc 150. czy ktos jeszcze moze sie wypowiedzic na ten temat?? jest mi ktos w stanie jeszcze pomoc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGriff Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 ja mam 160 z tyl ale juz nie da sie jezdzic po zakretach jak kiedys dobrze to przemysl bo mozna w polu czasem wyladowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 witam was.. chcialem zapytac czy warto w nsrce 125 dac szersza tylnia opone?? fabrycznie jest tam 130.. glownie to chodzi mi o wyglad bo ta jest dosc waska i nie za bardzo sportowo sie prezentuje icon_sad.gif warto wsadzic tam szersza opone no i jesli bedzie trzeba to i felge inna.. nie wiem jak to jest icon_sad.gif niechcialbym aby motor stracil na predkosci przyspieszeniu prowadzeniu itd itp. prosze was o pomoc, z gory dziekuje i pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 no dziwne zeby na osiagach nie stracil? przypadkiem nie bedzie wiekszy oplyw powietrza? a co za tym idzie maszyna slabiej przyspiesze i mniejsze predkosci uzyskuje czemu np w kolazowkach sa takie woskie opony? po to byl male opory powietrza i czlowiek mniej sie meczyl opona ma duze znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Hmmm u mnie w rg jak zalozylem na tyl 120/90 oryginalnie 90/90 to jechal 7km/h szybciej:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 7 km/h szybciej jechał bo moze inna wysokość opony, wystarczy kilka milimetrów rużnicy w wysokosci i juz wskazania licznika sei zmieniają a co do zakładanie szerszej opony to moim zadniem najlepszym rozwiązaniem jest załozenie orginalnego rozmiaru bo nie na darmo jakiś japoński inżynier sie głowił jaką wstawić najodpowiedniejszą opone chyba ze chodzi ci wyłącznie o wygląd i nie bierzesz pod uwage prowadzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Na osiagach na pewno stracisz w jakims stopniu, no bo wieksze opory toczenia itp. Znajomy mial 130/70 i chcial zmienic na szersza, a nadarzyla sie okazja tanio, prawie nowka 14/80 wiec kupil.. po zalozeniu stwierdzil tylko ze trzeba ja jak najszybciej spalic ;) taki balon z tylu -blee :cool: 80 to za duzy profil dla tego motorka - przynajmniej wizualnie ;) no a 140 na tyle juz ladnie sie prezetnuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 a mozesz dac fotki swojej nrski?? chcialbym zobaczyc jak to wyglada :) zastanawiam sie czy nie dac tam 150.. jak piszesz ze na 160 moge lodowac po fosach i polach cena za opony nie gra roli. ?? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 hmm wiec zostac przy tej co sie jest.. chociaz przemysle jeszcze zamiane na 140. a najlepsze opony do nsrki na tyl i przod jakie sa? firma i model.. dunlop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 no dziwne zeby na osiagach nie stracil? przypadkiem nie bedzie wiekszy oplyw powietrza? a co za tym idzie maszyna slabiej przyspiesze i mniejsze predkosci uzyskuje czemu np w kolazowkach sa takie woskie opony? po to byl male opory powietrza i czlowiek mniej sie meczyl opona ma duze znaczenie O boże, co za głupoty!! Z szerokości opony nie musi wynikać pole powierzchni styku opony z asfaltem, wynika ono głównie z profilu opony. Min. wielkość tego pola wpływa na zwiększenie oporów toczenia(a nie jakiegoś opływu powietrza:icon_mrgreen: ). Może się to wydawać śmieszne, ale opony wcale nie są lekkie i na osiągi jedynie masa może tu NIEZNACZNIE wpłynąć. A każdy kg mas wirujących liczy się jak 3kg "zwykłej" masy motocykla. Ale w warunkach drogowych to do pominiecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocyk87 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Po co zmieniac opone na szerszą w nsr? Lepiej kupic wieksza pojemnosc i sie bawić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 zostane jednak przy tej co mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 zostane jednak przy tej co mam. poszerzyć zawsze można...wcześniej jednak należy zadać sobie pytanie: po co mam to moto? jak ktoś chce się lansować a nie jeździć to i z 5 rozmiarów większego kapcia może założyć ale jeśli moto ma służyć do jazdy to zbytnio bym nie udziwniał bo można się zdziwić i mieć wrażenie, że to nie to samo moto (zazwyczaj na niekorzyść) jeśli w Twoim mniemaniu moto nie tak jeździ to załóż 140-tkę i przetestuj ale w większe się nie baw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.